przemekka Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 No właśnie. Na jasnych lakierach jeszcze by jakoś to wyglądało, ale przykładaliśmy do granatu i wg mnie … nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Pierwsze pewnie, że tak. Te drugie raczej nie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Co o nich sądzicie? A są na tyle grube (odstające) że chronią krawędź drzwi np. przy otwieraniu w garażu? To dolne przetłoczenie nie odstaje bardziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPI Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Węższe na oko są bardziej wyokrąglone, co na ciemnym lakierze w słońcu powinno dać efekt ładnych, podłużnych refleksów światła. To z kolei powinno współgrać z chromowanymi listwami na linii okien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) Jutro sprawdzę rozstaw śrub w Levorgu. Edytowane 30 Września 2015 przez raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Jutro sprawdzę rozstaw śrub w Levorgu. Stawiam na 5x114.3! Czyli jednak nie takie oczywiste Gdybyś przy okazji sprawdzania rozstawu mógł potwierdzić jakie jest ET byłby komplet informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Przemek,a co myślisz o tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 A są na tyle grube (odstające) że chronią krawędź drzwi np. przy otwieraniu w garażu? To dolne przetłoczenie nie odstaje bardziej? Są grube, ale raczej chronią przed innymi drzwiami. Przemek,a co myślisz o tym? Brzyyyyydal Mam nadzieję, że jednak jest 5x100 (o czym chyba gdzieś wcześniej pisał Dyrektor, bo jak nie to będę miał komplet 17-tek na zbyciu. Też jestem zainteresowany ET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 ... bo jak nie to będę miał komplet 17-tek na zbyciu Kurka wodna, potrzebuję do zimówek dla OBK-a to tak jakby co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Będę miał na uwadze. Choć nie ukrywam, że wolałbym, żeby jednak podeszły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 że jednak jest 5x100 po zdjeciach felg , wnioskuje 5x100 wiec moim zdaniem śpij spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Na zagranicznych stronach znalazłem, że felgi do Levorga mają ET 55 http://www.subaru.se/tillbehor/levorg/wheels/ Więc jeśli tylko będzie 5x100 to na zimę będą felgi z Legacy IV. Natomiast co do listw, to faktycznie … lekka porażka. I jeszcze coś dla posiadaczy czworonogów http://www.subaru.se/tillbehor/levorg/utility/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Oj zdecydowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 może zwykłe plastikowe listwy jakie są dedykowane do XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Turdzi,Ałdi się popsuł. Na obrazku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 że jednak jest 5x100 po zdjeciach felg , wnioskuje 5x100 wiec moim zdaniem śpij spokojnie zeby bylo ciekawiej, ja stawiam na 5x114.3 (przeciez wiadomo, ze Levorg = WRX kombi ) jeszcze by dac mozliwosc zamowienia opcjonalnych (lepszych) foteli, np. do Forka XT, i bylbym totalnie happy Dokładnie, te fotele co oferują w standardzie, praktycznie dyskwalifikują to auto w moich oczach (krótkie siedzisko, brak regulacji lędźwi), a kupować auto by od razu wymieniać fotele, to chyba nie tędy droga. otoz to... naprawde nie jestem w stanie zrozumiec takiego podejscia - najbardziej "sportowy" cywilny Subarak otrzymal takie nijakie fotele (moze te z Levorga beda p&p?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Turdzi,Ałdi się popsuł. To pewnie przez dieselgate mimo ze benzynowy Na obrazku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Przyjrzałem się wczoraj "białemu" i naprawdę nie wiem jak mój szanowny "stary" Kolega Stachu mógł porównywać Levorga do "pojazdu dla ludu". Tego się po prostu nie da porównać. Na żywo jak zwykle wygląda o niebo lepiej niż w na fotkach. Rasowe sportowe kombi z agresywnym przodem i relatywnie wielkim wlotem powietrza na dość krótkiej masce. Prawie tak samo jak w STI. Całość robi naprawdę bardzo dobre wrażenie. "Świeży" i nowoczesny dupowóz. Oczywiście Japończycy musieli wpaść do doskonałe pomysły dokładając tu i tam beznadziejne plastikowe imitacje aluminium. Tandetnie wyglądające nakładki na lusterka ale to da się zmienić. Nie wiem skąd w papierach jest prześwit 13.5cm. Na pewno tyle nie ma. Wizualnie miałem wrażenie, że auto nie zjedzie z chodnika bez rozwalenia przedniego zderzaka a krawężnik był raczej skromny. (moze te z Levorga beda p&p?) lepiej wcześniej się do nich przymierzyć. W Leveorgu są od STI i jako "sportowe" to OK ale na super komfortowe nie wyglądają. Siedzisko jest chyba nawet krótsze niż w Forku. Przynajmniej takie odnosłem wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Mierzyłem osobiście centymetrem i wyszło, że dół zderzaka w Levorgu jest wyżej niż w Imprezie 11MY, która ma podobno prześwit 15 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 , że dół zderzaka w Levorgu jest wyżej niż w Imprezie 11MY, która ma podobno prześwit 15 cm. 15cm ma poprzednia wersja Legacy a Levorg jest zdecydowanie niższy. Chyba, że to jakieś czary ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 , że dół zderzaka w Levorgu jest wyżej niż w Imprezie 11MY, która ma podobno prześwit 15 cm. 15cm ma poprzednia wersja Legacy a Levorg jest zdecydowanie niższy. Chyba, że to jakieś czary ..... Zależy gdzie mierzony był ten prześwit i czy to prześwit poprzeczny czy podłużny. Pierwszy śnieg zweryfikuje czy jest wystarczający :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 bardziej patrzyłem na przedni zwis. Dla mnie to nie problem ale trochę trzeba uważać z krawężnikami. W każdym razie jak tylko pojawi się 2.0DIT Forek XT idzie na sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Fotele są mega wygodne w trasie Edytowane 1 Października 2015 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Prześwit to się chyba mierzy od miejsca, w którym auto ma najniżej do ziemi, a nie od miejsca jak wysoko jest zawieszony zderzak? Proszę mnie nie łapać za słówka, bo oczywistym jest, że opony są najbliżej do ziemi ^^ Odnośnie listw. Z mojego punktu widzenia listwy carbonowe na lapis blue dobrze będą się komponować jeżeli są w połysku tak jak np. hydrografika o wyglądzie carbonu :-) Edytowane 1 Października 2015 przez NonPhixion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 a nie od miejsca jak wysoko jest zawieszony zderzak? zderzak wizualnie jest najniższym punktem i to on określa jaką przeszkodę możesz pokonać. Chyba, że zderzak to tylko wymienny element dekoracyjny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się