Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

btw, Levorg ma w koncu te nieszczesne "sloneczniki" z oswieceniem? :rolleyes::D

 

Tak, lusterka w osłonach mają podświetlenie.

 

 

p.s. Subaryta, i co tam z legendarna "szmatka" - pisales, ze jest ze skory... jakas fota? :P

 

Szmatka jest ze skóry ekologicznej.

 

Ma wszystkie najlepsze cechy marki plus to, do czego już dawno przyzwyczaiła nas niemiecka motoryzacja...
 

 

co to takiego  ?

 

Między innymi; system martwego pola, adaptacyjne światła LED, materiały użyte do wykończenia i wyciszenia wnętrza. Niestety - system START STOP.

 

no to super, ze nie zapomnieli i o "szczegolach"!

 

co do regulacji foteli, to masz racje - przydala by sie el. regulacja fotela pasazera (przynajmniej w opci) i pamiec ustawien fotela kierowcy (min. 2 pozycje)

 

Między innymi; system martwego pola, adaptacyjne światła LED, materiały użyte do wykończenia i wyciszenia wnętrza.
 

jak i właściwy silnik, taki drobny szczegół   ;)

 

 

osobiscie bardzo wierze, ze przy okazji FL wprowadza i 2.0 DiT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem okazje na krótkie i szybkie oględziny auta w salonie i jestem mile zadowolony i pozostaje mi na spokojnie jakiegoś dnia przejechać i mam nadzieje, że zrobi jazda na mnie takie samo pozytywne wrażenie jak jego wygląd.

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że najbardziej obawiałem się mniejszego prześwitu w Levorgu (13,5 cm) w porównaniu do mojej Imprezy (15 cm), w której nie raz obtarłem dół przedniego zderzaka.

Z ciekawości zmierzyłem centymetrem wysokość na jakiej w obu autach "wiszą" zderzak i próg i... niespodzianka, okazało się bowiem, że w Levorgu przód zderzaka wisi ponad 20 cm nad ziemią (w Imprezie niecałe 20 cm), tylny bok zderzaka (przed kołem) jest w Levorgu na wysokości 18,5 cm (vs 17 cm w Imprezie), a przód progu (tuż za kołem) w Levorgu znajduje się 18 cm nad podłożem (vs 16,5 cm w Imprezie).


Natomiast wg mojej oceny wzrokowej, najniżej nad podłożem w Levorgu znajduje się rozwidlenie rury wydechowej przed tłumikami, ale mogę się mylić... 

Edytowane przez Benito66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że najbardziej obawiałem się mniejszego prześwitu w Levorgu (13,5 cm) w porównaniu do mojej Imprezy (15 cm), w której nie raz obtarłem dół przedniego zderzaka.

Z ciekawości zmierzyłem centymetrem wysokość na jakiej w obu autach "wiszą" zderzak i próg i... niespodzianka, okazało się bowiem, że w Levorgu przód zderzaka wisi ponad 20 cm na ziemią (w Imprezie niecałe 20 cm), tylny bok zderzaka (przed kołem) jest w Levorgu na wysokości 18,5 cm (vs 17 cm w Imprezie), a przód progu (tuż za kołem) w Levorgu znajduje się 18 cm nad podłożem (vs 16,5 cm w Imprezie).

Natomiast wg mojej oceny wzrokowej, najniżej nad podłożem w Levorgu znajduje się rozwidlenie rury wydechowej przed tłumikami, ale mogę się mylić...

 

Całkiem przyzwoicie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czyli jedno to hydrauliczne to wspomaganie ruszania pod górę a drugi to bardziej własciwy hill holder, "zaciąga ręczny" i trzyma tak długo aż się nie ruszy

 

Tak. W Forku My07 jest lepiej to trzyma cały czas (tam hamulec jest ręczny) w nowych wersjach zdaje się trzyma też chwilę. 

 

 

Bo wczesniej byl mechaniczny, od forestera III jest elektryczny (1.5sekundy?)

http://drive2.subaru.com/Spr03_HillHolder.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

mysle ze nie powinno byc problemu ale musisz miec norweski numer idetyfikacyjny.Ja juz jezdzilem
 

oczywiście mam stały nr id, zapisałem się na jazdę próbną, dostałem sms-a, że się do mnie odezwą i... czekam.

 

 

 

 

jeszcze by dac mozliwosc zamowienia opcjonalnych (lepszych) foteli, np. do Forka XT, i bylbym totalnie happy

Dokładnie, te fotele co oferują w standardzie, praktycznie dyskwalifikują to auto w moich oczach (krótkie siedzisko, brak regulacji lędźwi), a kupować auto by od razu wymieniać fotele, to chyba nie tędy droga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5x100

No i mam zgryz... ponieważ u jednego z dilerów uzyskałem informację, że 5x114,3 ET 55, rzekomo powołując się na katalog części i akcesoriów  :mellow:

 

....bułki niech ten diler sprzedaje a nie Levorgi i inne Suborgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

mysle ze nie powinno byc problemu ale musisz miec norweski numer idetyfikacyjny.Ja juz jezdzilem

 

oczywiście mam stały nr id, zapisałem się na jazdę próbną, dostałem sms-a, że się do mnie odezwą i... czekam.

 

 

jeszcze by dac mozliwosc zamowienia opcjonalnych (lepszych) foteli, np. do Forka XT, i bylbym totalnie happy

 

Dokładnie, te fotele co oferują w standardzie, praktycznie dyskwalifikują to auto w moich oczach (krótkie siedzisko, brak regulacji lędźwi), a kupować auto by od razu wymieniać fotele, to chyba nie tędy droga.
Mozesz podjechać .Ja tak zrobiłem i dostałem z marszu w przeciwnym razie możesz czekać i czekać ;) Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie o opinie. :D

 

Dealer namawia mnie na listwy boczne. Są one dość szerokie, matowe i mają wzór carbonu. Mam wątpliwości czy będą pasować do błyszczącego granatowego auta. Z drugiej strony jest to jakaś ochrona. Co o nich sądzicie?

 

post-3997-0-26631300-1443638910_thumb.jpg


Chodzi o te szersze. Te węższe są lakierowane w kolorze nadwozia, ale nawet nie pytałem o ich cenę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...