ketivv Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Między innymi; system martwego pola, adaptacyjne światła LED, materiały użyte do wykończenia i wyciszenia wnętrza. jak i właściwy silnik, taki drobny szczegół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 btw, Levorg ma w koncu te nieszczesne "sloneczniki" z oswieceniem? Tak, lusterka w osłonach mają podświetlenie. p.s. Subaryta, i co tam z legendarna "szmatka" - pisales, ze jest ze skory... jakas fota? Szmatka jest ze skóry ekologicznej. Ma wszystkie najlepsze cechy marki plus to, do czego już dawno przyzwyczaiła nas niemiecka motoryzacja... co to takiego ? Między innymi; system martwego pola, adaptacyjne światła LED, materiały użyte do wykończenia i wyciszenia wnętrza. Niestety - system START STOP. no to super, ze nie zapomnieli i o "szczegolach"! co do regulacji foteli, to masz racje - przydala by sie el. regulacja fotela pasazera (przynajmniej w opci) i pamiec ustawien fotela kierowcy (min. 2 pozycje) Między innymi; system martwego pola, adaptacyjne światła LED, materiały użyte do wykończenia i wyciszenia wnętrza. jak i właściwy silnik, taki drobny szczegół osobiscie bardzo wierze, ze przy okazji FL wprowadza i 2.0 DiT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 jak i właściwy silnik... Poprawny, fakt. Może kiedyś wprowadzą diesla, byłoby optymalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 jak i właściwy silnik... Poprawny, fakt. Może kiedyś wprowadzą diesla, byłoby optymalnie fakt, czymś Levorga trzeba zepsuć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 fakt, czymś Levorga trzeba zepsuć ... Ale masz traumę i pamiec ustawien fotela kierowcy (min. 2 pozycje) ... Bardzo tego brakuje. Fantazja żony w przestawianiu fotela jest niestety nieograniczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Co oni za głupoty na tej wikipedii wypisują ^^ https://pl.wikipedia.org/wiki/Subaru_Levorg "Samochód zastąpił wersję kombi modelu Legacy" Zmienione, poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 System START/STOP na szczęście można wyłączyć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) Dzisiaj miałem okazje na krótkie i szybkie oględziny auta w salonie i jestem mile zadowolony i pozostaje mi na spokojnie jakiegoś dnia przejechać i mam nadzieje, że zrobi jazda na mnie takie samo pozytywne wrażenie jak jego wygląd. Edytowane 30 Września 2015 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) Powiem szczerze, że najbardziej obawiałem się mniejszego prześwitu w Levorgu (13,5 cm) w porównaniu do mojej Imprezy (15 cm), w której nie raz obtarłem dół przedniego zderzaka. Z ciekawości zmierzyłem centymetrem wysokość na jakiej w obu autach "wiszą" zderzak i próg i... niespodzianka, okazało się bowiem, że w Levorgu przód zderzaka wisi ponad 20 cm nad ziemią (w Imprezie niecałe 20 cm), tylny bok zderzaka (przed kołem) jest w Levorgu na wysokości 18,5 cm (vs 17 cm w Imprezie), a przód progu (tuż za kołem) w Levorgu znajduje się 18 cm nad podłożem (vs 16,5 cm w Imprezie). Natomiast wg mojej oceny wzrokowej, najniżej nad podłożem w Levorgu znajduje się rozwidlenie rury wydechowej przed tłumikami, ale mogę się mylić... Edytowane 30 Września 2015 przez Benito66 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Powiem szczerze, że najbardziej obawiałem się mniejszego prześwitu w Levorgu (13,5 cm) w porównaniu do mojej Imprezy (15 cm), w której nie raz obtarłem dół przedniego zderzaka. Z ciekawości zmierzyłem centymetrem wysokość na jakiej w obu autach "wiszą" zderzak i próg i... niespodzianka, okazało się bowiem, że w Levorgu przód zderzaka wisi ponad 20 cm na ziemią (w Imprezie niecałe 20 cm), tylny bok zderzaka (przed kołem) jest w Levorgu na wysokości 18,5 cm (vs 17 cm w Imprezie), a przód progu (tuż za kołem) w Levorgu znajduje się 18 cm nad podłożem (vs 16,5 cm w Imprezie). Natomiast wg mojej oceny wzrokowej, najniżej nad podłożem w Levorgu znajduje się rozwidlenie rury wydechowej przed tłumikami, ale mogę się mylić... Całkiem przyzwoicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 czyli jedno to hydrauliczne to wspomaganie ruszania pod górę a drugi to bardziej własciwy hill holder, "zaciąga ręczny" i trzyma tak długo aż się nie ruszy Tak. W Forku My07 jest lepiej to trzyma cały czas (tam hamulec jest ręczny) w nowych wersjach zdaje się trzyma też chwilę. Bo wczesniej byl mechaniczny, od forestera III jest elektryczny (1.5sekundy?) http://drive2.subaru.com/Spr03_HillHolder.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 1.35cm? hmm czyli jakbym się załadował z rodziną na wakacje to by zostało tak może max 10 ... w rodzinnym kombi jednak prześwit powinien być... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosso-nero Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) Z plusów "dodatnich" wszystkie szyby mają funkcję "auto". Wracając do start-stopu, jest możliwość wyłączenia go na amen ? Edytowane 30 Września 2015 przez rosso-nero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 System START/STOP na szczęście można wyłączyć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Ale przy każdym uruchomieniu silnika aktywuje się ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Ale przy każdym uruchomieniu silnika aktywuje się ponownie.Może da się wyłączyć jakimś bezpieczniczkiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Trzeba pogadać z Boschem to może załatwią jakiś program co obejdzie to 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Wie ktoś może już jaki rozstaw śrub mają felgi w Levorgu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 5x100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 mysle ze nie powinno byc problemu ale musisz miec norweski numer idetyfikacyjny.Ja juz jezdzilem oczywiście mam stały nr id, zapisałem się na jazdę próbną, dostałem sms-a, że się do mnie odezwą i... czekam. jeszcze by dac mozliwosc zamowienia opcjonalnych (lepszych) foteli, np. do Forka XT, i bylbym totalnie happy Dokładnie, te fotele co oferują w standardzie, praktycznie dyskwalifikują to auto w moich oczach (krótkie siedzisko, brak regulacji lędźwi), a kupować auto by od razu wymieniać fotele, to chyba nie tędy droga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 5x100 No i mam zgryz... ponieważ u jednego z dilerów uzyskałem informację, że 5x114,3 ET 55, rzekomo powołując się na katalog części i akcesoriów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 5x100 No i mam zgryz... ponieważ u jednego z dilerów uzyskałem informację, że 5x114,3 ET 55, rzekomo powołując się na katalog części i akcesoriów ....bułki niech ten diler sprzedaje a nie Levorgi i inne Suborgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) mysle ze nie powinno byc problemu ale musisz miec norweski numer idetyfikacyjny.Ja juz jezdzilem oczywiście mam stały nr id, zapisałem się na jazdę próbną, dostałem sms-a, że się do mnie odezwą i... czekam. jeszcze by dac mozliwosc zamowienia opcjonalnych (lepszych) foteli, np. do Forka XT, i bylbym totalnie happy Dokładnie, te fotele co oferują w standardzie, praktycznie dyskwalifikują to auto w moich oczach (krótkie siedzisko, brak regulacji lędźwi), a kupować auto by od razu wymieniać fotele, to chyba nie tędy droga.Mozesz podjechać .Ja tak zrobiłem i dostałem z marszu w przeciwnym razie możesz czekać i czekać Edytowane 30 Września 2015 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Mam do was pytanie o opinie. Dealer namawia mnie na listwy boczne. Są one dość szerokie, matowe i mają wzór carbonu. Mam wątpliwości czy będą pasować do błyszczącego granatowego auta. Z drugiej strony jest to jakaś ochrona. Co o nich sądzicie? Chodzi o te szersze. Te węższe są lakierowane w kolorze nadwozia, ale nawet nie pytałem o ich cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Karbonowe do granatowego średnio.jezeli juz to tylko lakierowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się