Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Auto fajne. Boje sie tylko ceny bo mniej niz 50 t€ za 2 DIT nie oczkuje. Za tyle to juz 335 XDrive da sie kupic prawienowke. Za 48 widzialem 530 D XDrive z przebiegiem 10 tkm 4.

 

Ja oczekiwałbym ceny na poziomie Forestera XT. Wydaje mi się że Levorg to raczej ekwiwalent japońskiej Exigi, a ta, z silnikiem 2.0 turbo kosztuje tyle co Forester XT. http://www.subaru.jp/carlineup/

 

Nie wyobrażam sobie Subaru za 50 tys. Euro, nieważne z jakim silnikiem.

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyobrażam sobie Subaru za 50 tys. Euro, nieważne z jakim silnikiem.

A obecne WRX Sti ile kosztuje? W Wersji S 49500 Euro a w wersji TOP Leather 56500 Euro. Outback H6 był w podobnej cenie.

 

Sprawdziłem, S4 Avant (333 KM) kosztuje 57.000 Euro. To jest jednak 3 litrowe v6

W wersji podstawowej S faktycznie jest więcej rzeczy ale nadal nie ma bajerów jak w Subaru.

 

Ale A4 Avant TFSI 170KM Quatro(Torsen) ze wszystkimi dodatkami to 165tys do tego rabat 10% bez łaski. Wiem bo się bawię czasem

No chyba golas. Ceny zaczynają się od 152 tyś. zł, do tego lakier, felgi, radio, skóra itp. i mamy już cenę koło 180 tyś. zł za A4 manual 170KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyobrażam sobie Subaru za 50 tys. Euro, nieważne z jakim silnikiem.

A obecne WRX Sti ile kosztuje? W Wersji S 49500 Euro a w wersji TOP Leather 56500 Euro. Outback H6 był w podobnej cenie.

 

Sprawdziłem, S4 Avant (333 KM) kosztuje 57.000 Euro. To jest jednak 3 litrowe v6

W wersji podstawowej S faktycznie jest więcej rzeczy ale nadal nie ma bajerów jak w Subaru.

 

Ale A4 Avant TFSI 170KM Quatro(Torsen) ze wszystkimi dodatkami to 165tys do tego rabat 10% bez łaski. Wiem bo się bawię czasem

No chyba golas. Ceny zaczynają się od 152 tyś. zł, do tego lakier, felgi, radio, skóra itp. i mamy już cenę koło 180 tyś. zł za A4 manual 170KM.

 

Pakiet comfort+business w sumie ok.11tys, załatwiają wszystko-ksenony,navi,autoklime etc.

Tak jak mowiłem-165 tys.x10% rabatu.

 

Ale A4 Avant TFSI 170KM Quatro(Torsen) ze wszystkimi dodatkami to 165tys do tego rabat 10% bez łaski.

 

Ale to już odpowiednik Levorga 1.6.

 

Dokładnie tak.Pytanie ile będzie kosztował Levorg 1,6 jeśli będzie w Europie.

Jeśli osiągi będą na poziomie 1,8 TFSI to jak dla mnie będzie wystarczająco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oczekiwałbym ceny na poziomie Forestera XT
Też mi się tak wydaje, że cena Levorga 1,6DIT powinna startować od okolic Forka XT.

Porównaie do A4 bardzo trafne, wg mnie to ten sam size i charakter. Jednak ceny A4 tu za wyznacznik bym nie brał.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyobrażam sobie Subaru za 50 tys. Euro, nieważne z jakim silnikiem.

A obecne WRX Sti ile kosztuje? W Wersji S 49500 Euro a w wersji TOP Leather 56500 Euro. Outback H6 był w podobnej cenie.

 

W Belgii najdroższa wesja wrx sti to 'sport executive' za 48.495 Euro, i tak za dużo moim zdaniem.

 

 

Ja oczekiwałbym ceny na poziomie Forestera XT
Też mi się tak wydaje, że cena Levorga 1,6DIT powinna startować od okolic Forka XT.

 

Moim zdaniem cena Levorga 2.0DIT powinna oscylować w okolicach Forestera XT. Lubię Subaru ale nie zapłaciłbym za niego takich pieniędzy jak za +- porównywalne Audi czy Mercedesa. Dla mnie odnośnikiem są raczej takie marki jak Mazda (model 6 z silnikiem 160KM i pełnym wyposażeniem kosztuje 33tys Euro) lub Reanult Megane RS (30tys Euro czyli tyle ile dużo słabszy BRZ).

 

Jasne, Subaru jest unikalne, ma AWD więc kasuje trochę więcej niż 'mainstreamowa' konkurencja ale niech nie porównują się z Audi, nie to wykończenie nie ten poziom wyrafinowania. Jeżeli Levorga 1.6 wycenią na poziomie 40 tys Euro a 2.0 na poziomie 50 tys. to życzę im powodzenia ale swoje pieniądze ulokuję gdzieś indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam specyfikacje i trochę zabawne to jest, bo ręczny jest mechaniczny w tańszej wersji i el. w droższej.

Faktycznie to zabawne,ale i trochę żałosne :-(

Levorg 1.6 w cenie XT? -chyba to nie mozliwe.

Ciekawe też czy będzie w manualu z wiskoza?no i diesel jak na europę;-)

Wogóle wiele pytań z nim związanych ,same japonce pewnie nie wiedzą co z tym robić:-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam jakies 35tys Euro za 1.6 w wersji GT-S oraz max. 42tys Euro za 2.0 w wersji GT-S. Za to roznica miedzy 1.6 GT-S a 2.0 GT moze nie byc taka duza. Subaru lubi kasowac za dzwonki typu amortyzatory Bilstein ozdobne listwy itp. Porownanie wyposazenia mozna znalezc tutaj: http://www.subaru.jp...g/levorg/grade/ na szczescie sa obrazki :)

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oczekiwałbym ceny na poziomie Forestera XT
Też mi się tak wydaje, że cena Levorga 1,6DIT powinna startować od okolic Forka XT.

Porównaie do A4 bardzo trafne, wg mnie to ten sam size i charakter. Jednak ceny A4 tu za wyznacznik bym nie brał.

 

Nie wydaje się wam, że Levorg to tak naprawdę nowa Impreza kombi. Porównywanie go do A4 jest chyba trochę jak zaklinanie rzeczywistości. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...