sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) Auto fajne. Boje sie tylko ceny bo mniej niz 50 t€ za 2 DIT nie oczkuje. Za tyle to juz 335 XDrive da sie kupic prawienowke. Za 48 widzialem 530 D XDrive z przebiegiem 10 tkm 4. Ja oczekiwałbym ceny na poziomie Forestera XT. Wydaje mi się że Levorg to raczej ekwiwalent japońskiej Exigi, a ta, z silnikiem 2.0 turbo kosztuje tyle co Forester XT. http://www.subaru.jp/carlineup/ Nie wyobrażam sobie Subaru za 50 tys. Euro, nieważne z jakim silnikiem. Edytowane 8 Stycznia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Audi brzydszy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) Edytowane 8 Stycznia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 @@sewa, ale że co ? Obydwa mają kierownicę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 nic konkretnego, nawiązuję do posta Stacha i sobie patrzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Ten wrzucony przeze mnie to już nowa buda A4.Środek pewnie też będzie inny. Jakoś tak te podwójne rury i lekko podniesiony tyłek+całokształt wydały mi się podobne.Dobry kierunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Ok, zaktualizowałem zdjęcie. Levorg nie jest zły ale 50 tys Euro to za wysoka półka. Czytałem że Subaru UK będzie sprowadzać nowe STI tylko pod warunkiem że cena będzie poniżej 30 tys funtów. Pożyjemy zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Co prawda nie znamy ceny Levorga (jeśli w ogóle będzie u nas w sprzedaży) ale Audi z 300 konnym silnikiem, na pewno będzie kosztować powyżej 200k Zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Sprawdziłem, S4 Avant (333 KM) kosztuje 57.000 Euro. To jest jednak 3 litrowe v6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Co prawda nie znamy ceny Levorga (jeśli w ogóle będzie u nas w sprzedaży) ale Audi z 300 konnym silnikiem, na pewno będzie kosztować powyżej 200k Zł. Ale A4 Avant TFSI 170KM Quatro(Torsen) ze wszystkimi dodatkami to 165tys do tego rabat 10% bez łaski. Wiem bo się bawię czasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 A jak z wielkością wnętrza/bagażnika w A4, bo z tego co wiem to zbyt obszerne one nie były (chyba, że nowa A4 urosła w środku)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nie wyobrażam sobie Subaru za 50 tys. Euro, nieważne z jakim silnikiem. A obecne WRX Sti ile kosztuje? W Wersji S 49500 Euro a w wersji TOP Leather 56500 Euro. Outback H6 był w podobnej cenie. Sprawdziłem, S4 Avant (333 KM) kosztuje 57.000 Euro. To jest jednak 3 litrowe v6 W wersji podstawowej S faktycznie jest więcej rzeczy ale nadal nie ma bajerów jak w Subaru. Ale A4 Avant TFSI 170KM Quatro(Torsen) ze wszystkimi dodatkami to 165tys do tego rabat 10% bez łaski. Wiem bo się bawię czasem No chyba golas. Ceny zaczynają się od 152 tyś. zł, do tego lakier, felgi, radio, skóra itp. i mamy już cenę koło 180 tyś. zł za A4 manual 170KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Ale A4 Avant TFSI 170KM Quatro(Torsen) ze wszystkimi dodatkami to 165tys do tego rabat 10% bez łaski. Ale to już odpowiednik Levorga 1.6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nie wyobrażam sobie Subaru za 50 tys. Euro, nieważne z jakim silnikiem. A obecne WRX Sti ile kosztuje? W Wersji S 49500 Euro a w wersji TOP Leather 56500 Euro. Outback H6 był w podobnej cenie. Sprawdziłem, S4 Avant (333 KM) kosztuje 57.000 Euro. To jest jednak 3 litrowe v6 W wersji podstawowej S faktycznie jest więcej rzeczy ale nadal nie ma bajerów jak w Subaru. Ale A4 Avant TFSI 170KM Quatro(Torsen) ze wszystkimi dodatkami to 165tys do tego rabat 10% bez łaski. Wiem bo się bawię czasem No chyba golas. Ceny zaczynają się od 152 tyś. zł, do tego lakier, felgi, radio, skóra itp. i mamy już cenę koło 180 tyś. zł za A4 manual 170KM. Pakiet comfort+business w sumie ok.11tys, załatwiają wszystko-ksenony,navi,autoklime etc. Tak jak mowiłem-165 tys.x10% rabatu. Ale A4 Avant TFSI 170KM Quatro(Torsen) ze wszystkimi dodatkami to 165tys do tego rabat 10% bez łaski. Ale to już odpowiednik Levorga 1.6. Dokładnie tak.Pytanie ile będzie kosztował Levorg 1,6 jeśli będzie w Europie. Jeśli osiągi będą na poziomie 1,8 TFSI to jak dla mnie będzie wystarczająco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) Ja oczekiwałbym ceny na poziomie Forestera XT Też mi się tak wydaje, że cena Levorga 1,6DIT powinna startować od okolic Forka XT.Porównaie do A4 bardzo trafne, wg mnie to ten sam size i charakter. Jednak ceny A4 tu za wyznacznik bym nie brał. Edytowane 8 Stycznia 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Tak czytam specyfikacje i trochę zabawne to jest, bo ręczny jest mechaniczny w tańszej wersji i el. w droższej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 W specyfikacji jest też bardzo fajny bajer na przyszłość. FHI wsadziło VTD do Sportowego CVT! Szkoda, że w XT-ku jest zwykła CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 W 1.6 też zwykłe CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Nie wyobrażam sobie Subaru za 50 tys. Euro, nieważne z jakim silnikiem. A obecne WRX Sti ile kosztuje? W Wersji S 49500 Euro a w wersji TOP Leather 56500 Euro. Outback H6 był w podobnej cenie. W Belgii najdroższa wesja wrx sti to 'sport executive' za 48.495 Euro, i tak za dużo moim zdaniem. Ja oczekiwałbym ceny na poziomie Forestera XT Też mi się tak wydaje, że cena Levorga 1,6DIT powinna startować od okolic Forka XT. Moim zdaniem cena Levorga 2.0DIT powinna oscylować w okolicach Forestera XT. Lubię Subaru ale nie zapłaciłbym za niego takich pieniędzy jak za +- porównywalne Audi czy Mercedesa. Dla mnie odnośnikiem są raczej takie marki jak Mazda (model 6 z silnikiem 160KM i pełnym wyposażeniem kosztuje 33tys Euro) lub Reanult Megane RS (30tys Euro czyli tyle ile dużo słabszy BRZ). Jasne, Subaru jest unikalne, ma AWD więc kasuje trochę więcej niż 'mainstreamowa' konkurencja ale niech nie porównują się z Audi, nie to wykończenie nie ten poziom wyrafinowania. Jeżeli Levorga 1.6 wycenią na poziomie 40 tys Euro a 2.0 na poziomie 50 tys. to życzę im powodzenia ale swoje pieniądze ulokuję gdzieś indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Tak czytam specyfikacje i trochę zabawne to jest, bo ręczny jest mechaniczny w tańszej wersji i el. w droższej. Faktycznie to zabawne,ale i trochę żałosne :-( Levorg 1.6 w cenie XT? -chyba to nie mozliwe. Ciekawe też czy będzie w manualu z wiskoza?no i diesel jak na europę;-) Wogóle wiele pytań z nim związanych ,same japonce pewnie nie wiedzą co z tym robić:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Też mi się tak wydaje, że cena Levorga 1,6DIT powinna startować od okolic Forka XT. Oj - to sukcesu sprzedażowego nie będzie z pewnością . 2.0 DIT powinien być tańszy od Forka XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) Obstawiam jakies 35tys Euro za 1.6 w wersji GT-S oraz max. 42tys Euro za 2.0 w wersji GT-S. Za to roznica miedzy 1.6 GT-S a 2.0 GT moze nie byc taka duza. Subaru lubi kasowac za dzwonki typu amortyzatory Bilstein ozdobne listwy itp. Porownanie wyposazenia mozna znalezc tutaj: http://www.subaru.jp...g/levorg/grade/ na szczescie sa obrazki Edytowane 9 Stycznia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Oj - to sukcesu sprzedażowego nie będzie z pewnością . 2.0 DIT powinien być tańszy od Forka XT. Cześć @@Woszkowaty, oby było jak mówisz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ja oczekiwałbym ceny na poziomie Forestera XT Też mi się tak wydaje, że cena Levorga 1,6DIT powinna startować od okolic Forka XT.Porównaie do A4 bardzo trafne, wg mnie to ten sam size i charakter. Jednak ceny A4 tu za wyznacznik bym nie brał. Nie wydaje się wam, że Levorg to tak naprawdę nowa Impreza kombi. Porównywanie go do A4 jest chyba trochę jak zaklinanie rzeczywistości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się