Jump to content

Subaru Levorg [VM] (MY14=>)


Recommended Posts

  • Replies 8.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dostałem Levorga na cały dzień, bo moje auto ma serwis przy 60.000km. Fajnie się nim jeździ, pod koniec dnia zrobię jakieś podsumowanie, bo to naprawdę ciekawa propozycja. Z góry zaznaczam, że opisuję

Chojny szczerze krytykowałem zwłaszcza w latach 2009 kiedy zniknęło ostatnie fajne subaru czyli Legacy i zaczęła sie stylistyczna i mechaniczna mizeria.Po prostu nie mogłem zniesc jak " to nowe " obec

Z reguły pomiędzy boczkiem a blaszaną powierzchnią ... ja stosuję masło klarowane i dodatkowo wbijam około 10 jaj. Czynność powtarzam w każdy sobotni poranek lub częściej.

Posted Images

Ciekawe, czy za granicą dadzą obcokrajowcowi auto na jazdę próbną ;)

 

https://www.youtube.com/watch?t=12&v=fEG87VmujMM

mysle ze nie powinno byc problemu ale musisz miec norweski numer idetyfikacyjny.Ja juz jezdzilem i to nawet bez prawa jazdy bo sobie w domu przez przypadek zostawilem ;) i to niewykuczone ze autem z reklamy.

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2322015

 

Nie inny numer rej.

 

 

Tetryk Trudzi zawsze z balkonu darł klawisze że badziew, bez sensu, Audi lepsze, GT to było coś... a tu po tyłu latach taka akcja :)

Chojny szczerze krytykowałem zwłaszcza w latach 2009 kiedy zniknęło ostatnie fajne subaru czyli Legacy i zaczęła sie stylistyczna i mechaniczna mizeria.Po prostu nie mogłem zniesc jak " to nowe " obecnie juz stare Legacy wyglądało ale na całe szczesćie subaru powoli wraca i to w dobrym stylu.BRZ , potem STI , nowe OBK - Btw nie do wiary jak niewiele trzeba zeby z koszmaru zrobic fajnie wyglądające auto , a teraz Levorg.Dalej uważam ze diesel jest za słaby i przydały by sie dwa jeden bazowy 150 Km i jeden mocniejszy 180-200 KM. uważam tez ze benzynowe tez powinny byc dostępne w szerszym przedziale mocy 170-240 tak zeby było z czego wybierać.Nie do końca przepadam sa tym automatem w którego na sile nas ubierają ale mogę z nim żyć przy tym jak fajnie i przyjemnie jeżdżą te samochody tak ze jak sam widzisz jezeli cos jest dobre lub zmienia sie na dobre to nie widze powodu zeby nie chwalic.

nie hejtuje tez jak wielu sie wydaje dla samego hejtowania po prostu głośno krytykuje to co mnie sie nie podoba i co uważam za słabe a chwale to co uważam za dobre tak ze żadnych cudów i czarów tu nie ma ;)

 

turdziGT - to nie przebłysk świadomości jak wcześniej pisałem, ale chyba mądrość wielu pokoleń przez Ciebie dzisiaj przemawia :) i chociaż nie zgadzam się z Tobą co do poprzedniego legasia - dla mnie był i jest naprawdę całkiem, całkiem, to przyznaję, że w tym, co piszesz, jest sporo racji :respect:

 

Moze faktycznie jestem zbyt surowy dla tego samochodu bo to na pewno dobry somochod , duzy , komfortowy , dla mnie po prostu bez wyrazu.

W kazdym razie cieszy mnie ze subaru znow sa inne ale w pozytywnym slowa znaczniu , sa inne ale i przytym ladne a nie sa czyms dla ekscentrykow.Sa inne a zarazem z daleka widac ze to jedzie subaru a nie jakas toyota.

Edited by turdziGT
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Po prostu nie mogłem zniesc jak " to nowe " obecnie juz stare Legacy wyglądało ale na całe szczesćie subaru powoli wraca i to w dobrym stylu

ja akurat uważam że Legacy IV było /jest/ najładniejszym cywilnym subaru ostatnich lat /szczególnie kombi - taki jak mój :) /; co do pozostałych tez zawartych w poście - to się zgadzam  

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

 

 

W kazdym razie cieszy mnie ze subaru znow sa inne ale w pozytywnym slowa znaczniu , sa inne ale i przytym ladne a nie sa czyms dla ekscentrykow.Sa inne a zarazem z daleka widac ze to jedzie subaru a nie jakas toyota.

 

To teraz jeszcze tylko dobre słowo od Eddiego i można The Forum zamykać   :)

 

Może się uda w ten weekend Levorgiem rypnąć  :yahoo:

Link to post
Share on other sites

Levorg moim zdaniem ma jedną wadę , totalnie bezsensowny elektryczny ręczny :facepalm: . Naprawdę konia z rzędem temu który wymyślił ten oryginalny patent i powsadzał do wielu marek, nie wiadomo po co....

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
Naprawdę konia z rzędem temu który wymyślił ten oryginalny patent

 

Raczej 4 konie. Po jednym do każdej kończyny :mellow:

Edited by sjak
Link to post
Share on other sites

Levorg moim zdaniem ma jedną wadę , totalnie bezsensowny elektryczny ręczny :facepalm: . Naprawdę konia z rzędem temu który wymyślił ten oryginalny patent i powsadzał do wielu marek, nie wiadomo po co....

 

BMW twierdzi, że jest to też forma hamulca bezpieczeństwa. 

 

Nie wiem jak w innych markach ale nam na szkoleniu BMW kazali rozpędzać auto i pasażer przy 100km/h włączał ręczny. 

 

Auto się zatrzymywało z włączonymi "awaryjkami", podobno to na wypadek jak zasłabnie kierowca. 

 

 

 

W VW pierwsza próba nawrotki "na guziku" zakończyła się prawie złamanym nosem, gdyż to cholerstwo hamuje też przednie koła.  :(

Link to post
Share on other sites

 

 

W VW pierwsza próba nawrotki "na guziku" zakończyła się prawie złamanym nosem, gdyż to cholerstwo hamuje też przednie koła.

 

I to potwierdza bezsens tego rozwiązania ;)

Link to post
Share on other sites

 

 

podobno to na wypadek jak zasłabnie kierowca.

 

szkoda że jeszcze pasażerowie na tylnych fotelach , nie mają guziczka , czy drugiej kierownicy , na wypadek zasłabnięcia kierowcy i niedyspozycji pasażera ;):lol:

Link to post
Share on other sites

 

podobno to na wypadek jak zasłabnie kierowca.

 

szkoda że jeszcze pasażerowie na tylnych fotelach , nie mają guziczka , czy drugiej kierownicy , na wypadek zasłabnięcia kierowcy i niedyspozycji pasażera ;):lol:

 

To jeszcze trzeba by dodać dla psa w bagażniku :biglol:

Link to post
Share on other sites

 

podobno to na wypadek jak zasłabnie kierowca.

 

szkoda że jeszcze pasażerowie na tylnych fotelach , nie mają guziczka , czy drugiej kierownicy , na wypadek zasłabnięcia kierowcy i niedyspozycji pasażera ;):lol:

 

 

Ma miła pani z BMW ConnectedDrive ;) W razie czego naciśnie odpowiedni guzik i dupa... nie pojedziesz  :biglol: 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

 

W kazdym razie cieszy mnie ze subaru znow sa inne ale w pozytywnym slowa znaczniu , sa inne ale i przytym ladne a nie sa czyms dla ekscentrykow.Sa inne a zarazem z daleka widac ze to jedzie subaru a nie jakas toyota.

 

To teraz jeszcze tylko dobre słowo od Eddiego i można The Forum zamykać   :)

 

Może się uda w ten weekend Levorgiem rypnąć  :yahoo:

 

tutaj w KZ, niestety Levorg nie bedzie dostepny, wiec nie mam jak na zywo poogladac, a tym bardziej pojezdzic... w listopadzie swieci mi sie wyjazd sluzbowy do Wilna, moze wtedy sie uda

 

stylistyka Levorga mi pasuje, sama koncepcja "rodzinnego kombi z pazurkiem" tez, wiec nie mam zastrzezen ;):)

(przynajmniej na razie, trzeba by porzadnie "obmacac" tego Levorga)

 

p.s. a tak ogolnie to zgadzam sie z tym, ze ostatnio Subaru idzie w dobrym kierunku - po zastoju z lat '08-13 obecne modele to jak powiew swiezego wiatru :clapping:

jeszcze by dac mozliwosc zamowienia opcjonalnych (lepszych) foteli, np. do Forka XT, i bylbym totalnie happy :dance:

Link to post
Share on other sites

 

 

W kazdym razie cieszy mnie ze subaru znow sa inne ale w pozytywnym slowa znaczniu , sa inne ale i przytym ladne a nie sa czyms dla ekscentrykow.Sa inne a zarazem z daleka widac ze to jedzie subaru a nie jakas toyota.

 

To teraz jeszcze tylko dobre słowo od Eddiego i można The Forum zamykać   :)

 

Może się uda w ten weekend Levorgiem rypnąć  :yahoo:

 

tutaj w KZ, niestety Levorg nie bedzie dostepny, wiec nie mam jak na zywo poogladac, a tym bardziej pojezdzic... w listopadzie swieci mi sie wyjazd sluzbowy do Wilna, moze wtedy sie uda

 

stylistyka Levorga mi pasuje, sama koncepcja "rodzinnego kombi z pazurkiem" tez, wiec nie mam zastrzezen ;):)

(przynajmniej na razie, trzeba by porzadnie "obmacac" tego Levorga)

 

p.s. a tak ogolnie to zgadzam sie z tym, ze ostatnio Subaru idzie w dobrym kierunku - po zastoju z lat '08-13 obecne modele to jak powiew swiezego wiatru :clapping:

jeszcze by dac mozliwosc zamowienia opcjonalnych (lepszych) foteli, np. do Forka XT, i bylbym totalnie happy :dance:

 

 

Hm... no to nawet się nie posprzeczamy, bez sensu.  :huh:

 

A może czytają chłopaki nasze forum albo Ojciec Dyrektor załatwił, że znowu fajne bryczki nam robią  :D

Link to post
Share on other sites

 

Legacy IV tak. Ale ty chyba masz V.

rocznik 2008 to 4 czy 5
To czwarta, czyli ta ostatnia słuszna, naktórej zresztą wzorowali Levorga. :) A wcześniej mowa była o tej piątej z ramkami przy drzwiach. Edited by przemekka
Link to post
Share on other sites

to fakt piąta - gen Legaca estetycznie wygląda słabo po poprzednikach, żałuję że nie ma u nas aktualnej 6-tej  - ta wygląda ciekawie, może nie ma tyle charakteru co IV ale jest ok

Link to post
Share on other sites

Levorg moim zdaniem ma jedną wadę , totalnie bezsensowny elektryczny ręczny :facepalm: . Naprawdę konia z rzędem temu który wymyślił ten oryginalny patent i powsadzał do wielu marek, nie wiadomo po co....

 

To prawda , swietny patent pod warunkiem ze jeszcze dziala , jaja sie zaczynaja jak mu sie odniechce ;)

 

O ile dobrze pamietam to chyba BMW sie jeszcze jakos trzyma i w modelach 3 i nizej dalej jest zwykla klamka i chwala im za to.

Link to post
Share on other sites

 

 

szkoda że jeszcze pasażerowie na tylnych fotelach , nie mają guziczka , czy drugiej kierownicy , na wypadek zasłabnięcia kierowcy i niedyspozycji pasażera ;):lol:

carfit nie pisz takich rzeczy bo FHI jest nieobliczalne , pomysł podchwyci i w nastepnej generacji forka w aucie znajdziemy 4 kierownice - 2 z przodu 2 z tyłu... bo bezpieczeństwo jest najważniejsze...

Link to post
Share on other sites
  • FilipBB changed the title to Subaru Levorg [VM] (MY14=>)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...