Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli macie takie problemy to trzeba by się nauczyć całej "higieny życia" 

 

Co Ty nie powiesz? :o  ;)

 

 

 

żadna regulacja podparcia nie zastąpi tej poduszki  ;)

 

Absolutnie zastąpi.Przynajmniej u mnie tak się stało ;)

 

PW.również byłem przeznaczony "pod nóż" ale się nie dałem ;)

 

 

Dobra Panowie,naprawdę kończę,bo się robi wątek szpitalny :biglol:  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co Ty nie powiesz?  
 

 

spanie, mycie zębów, kąpiel czy wsiadanie do auta  itp. błahe czynności wymagają zmian a przynajmniej znacznej uwagi przez jakiś czas

 

nie ma się co śmiać bo problem jest poważny a znam takich co poszli inna drogą i są teraz stałymi pacjentami neurochirurgów 

 

dlatego też spokojnie mogę zaryzykować stwierdzenie, że pod kątem podparcia lędźwiowego fotele w Subaru XV pomimo braku regulacji są lepsze jak znane mi ze Skody czy Forda z regulacją 


 

 

Ale ja nie mówię o jeździe ekstremalnej tylko o ogólnie pojętej regularnej aktywności fizycznej.
 

 

Nordic Walking  ;)

 

choć może też być na początek sam Walking byle iść przed siebie nie wolniej jak 6 km/h a zarazem nie biec

 

ostatnio gdzieś przeczytałem

"rower - spali twój tłuszcz, oszczędzi pieniądze

samochód - spali twoje pieniądze, oszczędzi twój tłuszcz"

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz jestem po.

Powiem tylko tyle biec i kupować zanim jest jeszcze co.

To najlepsze zwykle subaru ostatnich lat. Silnik ok ale największe wrażenie robi zawieszenie. Bardzo sportowe i zarzem komfortowe. Po względem prowzeniato takie mini STI i chyba zżadne zwykły model nie byl pod wzgledem prowadzenia tak blisko tego modelu.

Nic tylko kupować.

post-1135-0-02924300-1443535400_thumb.jpg

post-1135-0-38972200-1443535413_thumb.jpg

post-1135-0-28059100-1443535436_thumb.jpg

post-1135-0-50456000-1443539802_thumb.jpg

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

te lusterka..  :facepalm:

Oj tam, lusterka. Tym razem będę jak Madox - dajcie silnik dorównujący układowi jezdnemu :P

 

A tak swoją drogą - wie ktoś dlaczego 1,6 ma mniejszą moc jednostkową niż 2,0?

 

 

Może dlatego, że jeździ na PB95, a w Japonii 2.0DIT na 100 oktanowej benzynie.

Poza tym poprosi się specjalistów z VW, napiszą program, i będzie moooooooc.  :evil2:  :biglol:  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

te lusterka..  :facepalm:

Oj tam, lusterka. Tym razem będę jak Madox - dajcie silnik dorównujący układowi jezdnemu :P

 

A tak swoją drogą - wie ktoś dlaczego 1,6 ma mniejszą moc jednostkową niż 2,0?

 

 

Może dlatego, że jeździ na PB95, a w Japonii 2.0DIT na 100 oktanowej benzynie.

Poza tym poprosi się specjalistów z VW, napiszą program, i będzie moooooooc.  :evil2:  :biglol:  ;)

 

Dobra. To poproszę te 236 koni i obiecuję, że tankuję tylko Shell NP 100+ ;)

 

A tak na poważnie - nawet w stosunku do "kastrata" z FXT - przy zachowaniu tego samego stosunku miałby 192 kuce.

Edytowane przez sjak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też dzisiaj jeździłem Levorgiem. W DaWoju. Wrażenia są naprawdę fantastyczne. Dynamika zadowalająca, na pewno nie gorsza niż w mojej Imprezie 2.0 D, a nawet chyba lepsza (pozwoliłem sobie na krótkie "szaleństwo" i na drodze szybkiego ruchu w kierunku Płońska rozpędziłem się do 200 km/h, które osiągnąłem szybko i płynnie, a do tego w aucie była cisza). Prowadzenie po łukach i w zakrętach rewelacyjne. Spalanie, moim zdaniem, przyzwoite - w drodze powrotnej do salonu, jadąc do 120 km/h w trybie "I" wyszło 8 l/100 km. To na razie tyle, na gorąco ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

te lusterka..  :facepalm:

Oj tam, lusterka. Tym razem będę jak Madox - dajcie silnik dorównujący układowi jezdnemu :P

 

A tak swoją drogą - wie ktoś dlaczego 1,6 ma mniejszą moc jednostkową niż 2,0?

 

 

Może dlatego, że jeździ na PB95, a w Japonii 2.0DIT na 100 oktanowej benzynie.

Poza tym poprosi się specjalistów z VW, napiszą program, i będzie moooooooc.  :evil2:  :biglol:  ;)

 

Dobra. To poproszę te 236 koni i obiecuję, że tankuję tylko Shell NP 100+ ;)

 

A tak na poważnie - nawet w stosunku do "kastrata" z FXT - przy zachowaniu tego samego stosunku miałby 192 kuce.

 

 

Może jest trochę przykręcony dla poprawienia wartości emisji? A może dla bezpieczeństwa jest ograniczona moc w nowej jednostce i dopiero po jakimś lifcie ją podkręcą? W każdym razie takie 190 KM (i odpowiednio kilka Nm więcej) załatwiałoby już raczej wszelkie dylematy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...