Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

trzeba dać coś madoxowi na pożarcie

 

Nie wywołuj złego ;)

 

Generalnie po przejażdżce Levorgiem mam mieszane odczucia. Wygląd - OK, jakość - prawie OK, napęd - powiedzmy że OK.

Biorę pod uwagę że to niedotarta nówka ale nie startuje z dołu tak, jakbym się spodziewał.

Druga sprawa, nikt jakoś nie zwrócił uwagi na wielkość wnętrza a jak dla mnie jest po prostu ciasnawo.

No to teraz mnie rozjadą :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie po Outbacku może być ciasno. Miejsca jest tyle ile w legacy IV, może ze 2cm więcej na nogi z tyłu

fotele ładne ale mogłyby być niżej te 2-3cm - tym bardziej że przy moich 190cm mechanizm szyberdachu ogranicza odczuwalnie przestrzeń

bagażnik - niby 522l ale tak "na oko" nie ma przepaści w porównaniu do /chyba/ 460l w legacy IV, no i brak dojazdówki...

Edytowane przez piotrr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy interpretuję to zgodnie z intencją twórców, ale wydaje mi się że brak listwy pod ostatnim bocznym oknem wynika z tego, że styliści nie chcieli kłaść nacisku na to że jest to nadwozie typu kombi, może nawet chcieli to zamaskować. W wyniku tego ostanie okno to taka ciemna plama w linii bocznej. Przypuszczam że podobne intencje mieli twórcy Imprezy GD kombi, która również nie jest klasycznym kombi - z tym że Levorg to auto nowszej generacji więc i podejście do stylistyki inne.

 

Pełną listwę wkoło okien mają OBK od MY10 i efekt jest taki że wołają - "mam obszerne wnętrze i wielki kufer".

 

Levorg jest innym autem, wystarczy usiąść za kierownicą aby zrozumieć, że on mówi do kierowcy - "przejedźmy się będzie fajnie" i stylistyka nadwozia jest z tym spójna od zderzaka do zderzaka. Solidna przejażdżka ciągle przede mną więc nie wypowiem się czy obietnicę stylistów podtrzymali ludzie od mechaniki i jak to jest we współczesnych autach od software'u.

Edytowane przez SANER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ogólnie projektujący Levorga okazali się utalentowani i solidnie przyłożyli się do swojej pracy. Dla mnie inną ciekawą cechą bryły nadwozia i detali stylistycznych tego samochodu jest to jak bardzo zmienia się odbiór auta w zależności od koloru nadwozia - oglądałem dokładnie białego i ciemnoniebieskiego - zupełnie inne wrażenia.

 

.

Skoro tak dobrze odczytujesz myśl stylistów ;) to wyjaśnij brak listwy na tylnym bocznym oknie. Bo ilekroć patrzę na zdjęcie levorga, mam wrażenie że albo o czymś zapomniano albo ta listwa właśnie odpadła :)

Przestań oglądać zdjęcia i zobacz go na żywo.

 

Pisałem o tym dlaczego nie ma listwy pod oknem bagażnika i zgadzam sie ze spostrzezeniem SANERa i jest spójne ze zdaniem osób, które oglądały Levorga na żywo, a z którymi mogłem na ten temat porozmawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listwa pod oknami "na czarno" to bardzo dobry pomysł ...

 

 W realu brak listwy nie jest aż tak widoczny. Ja jeździłem sreberkiem na którym chromowanych list praktycznie nie widać.

Na niebieskim który stał na parkingu listwy już rzucają się w oczy.

Edytowane przez XV CVT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zamierzam drzeć szaty z powodu braku tej listwy. Na moje oko to potknięcie stylistów... albo jakaś nieuchwytna dla mnie myśl :biglol:

 

Tym bardziej, że w forku listwa jest przedłużona na tylne okno i tylko na dolną krawędź.

Edytowane przez Knurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem dzisiaj i osiagami za bardzo nie odbiega od mojego Legacy. Oczywiscie jest zwarty i bardziej zwinny ale jednak nowy OBK chyba bardziej do mnie przemawia. Po prostu bardziej salonowy jakosciowo jednak klase wyzej niestety brakuje mocniejszego silnika. Siedzenia w Levogu Sport 1 klasa ... dlugosc podparcie ledzwiowe bez zarzutu. Niestety 18-ski powoduje ze slychac szum asfaltu.

Jednak przyzwyczailem sie do wygody Legacy jakos nie widze Levorga jako alternatywy. Z 2 DIT to calkiem inna rozmowa bo Fun rekompensowal by wszystko.

Spalanie przy jezdzie 140 km/h to10 l/100km. Spokojnie do 120 km/h mozna zejsc do 8 l/100km. Zabawa z przyspieszeniami i spalanie podskakuje do 13. Takie zabawy z Legacy SBD MT nie karza tak wzrostem spalania. Jezdzac podobnie trzeba sie spodziewac spalaniem wiekszym o 3 l/100km. Dotatek expresowy powyzej 160 km/h to juz z pewnoscia 14l/100km. W Legacy max 9 l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze nie srednica a szerokosc opony i sportowy Dunlop :) Silnika praktycznie nie slychac na jalowym 55 DB moj 62 DB podczas jazdy glosnosc podobna 70-72 DB przy 120 km/h. Takze wielkiej roznicy nie ma a ja chce jednak sie poprawic w komforcie bo na sporcie to owszem ale poza ruchem publicznym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie przy jezdzie 140 km/h to10 l/100km. Spokojnie do 120 km/h mozna zejsc do 8 l/100km. Zabawa z przyspieszeniami i spalanie podskakuje do 13. Takie zabawy z Legacy SBD MT nie karza tak wzrostem spalania. Jezdzac podobnie trzeba sie spodziewac spalaniem wiekszym o 3 l/100km. Dotatek expresowy powyzej 160 km/h to juz z pewnoscia 14l/100km. W Legacy max 9 l/100km.

Jaki przebieg miało auto testowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

moze nie srednica a szerokosc opony i sportowy Dunlop :) Silnika praktycznie nie slychac na jalowym 55 DB moj 62 DB podczas jazdy glosnosc podobna 70-72 DB przy 120 km/h. Takze wielkiej roznicy nie ma a ja chce jednak sie poprawic w komforcie bo na sporcie to owszem ale poza ruchem publicznym ;)

sportowe Dunlopy sa akurat jednymi z cichszych opon na rynku. Po prostu ma niewyciszone nadkola jak w XV :toobad: 

 

 

Spalanie przy jezdzie 140 km/h to10 l/100km. Spokojnie do 120 km/h mozna zejsc do 8 l/100km. Zabawa z przyspieszeniami i spalanie podskakuje do 13. Takie zabawy z Legacy SBD MT nie karza tak wzrostem spalania. Jezdzac podobnie trzeba sie spodziewac spalaniem wiekszym o 3 l/100km. Dotatek expresowy powyzej 160 km/h to juz z pewnoscia 14l/100km. W Legacy max 9 l/100km.

Spalanie jak w 2.0 w XV.- dynamika pewnie lepsza. Spodziewałem sie po tym 1,6 dit mniejszego apetytu na paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo małe silniki turbo, by coś z nich wyciągnąć, palą więcej niż tego oczekujemy po pojemności. Downsizing psia ich mać...

 

Marzeniem jest efekt afery VW w postaci przedefiniowania norm i wytycznych emisji w oparciu o zdrowy rozsądek i prawdziwie pojęte dbanie o środowisko, w ujęciu prawdziwych wyników a nie laboratoryjnych. Marzenie...

 

Wysłane z mojego SGP521 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...