sjak Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 wyjaśnij brak listwy na tylnym bocznym oknie. To już nie zabieg stylistyczny a marketingowy. Poczytali TF i stwierdzili, że trzeba dać coś madoxowi na pożarcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 trzeba dać coś madoxowi na pożarcie Nie wywołuj złego Generalnie po przejażdżce Levorgiem mam mieszane odczucia. Wygląd - OK, jakość - prawie OK, napęd - powiedzmy że OK. Biorę pod uwagę że to niedotarta nówka ale nie startuje z dołu tak, jakbym się spodziewał. Druga sprawa, nikt jakoś nie zwrócił uwagi na wielkość wnętrza a jak dla mnie jest po prostu ciasnawo. No to teraz mnie rozjadą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Po Outbacku to faktycznie może być "ciasnawo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) faktycznie po Outbacku może być ciasno. Miejsca jest tyle ile w legacy IV, może ze 2cm więcej na nogi z tyłu fotele ładne ale mogłyby być niżej te 2-3cm - tym bardziej że przy moich 190cm mechanizm szyberdachu ogranicza odczuwalnie przestrzeń bagażnik - niby 522l ale tak "na oko" nie ma przepaści w porównaniu do /chyba/ 460l w legacy IV, no i brak dojazdówki... Edytowane 26 Września 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SANEK Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Nie wiem czy interpretuję to zgodnie z intencją twórców, ale wydaje mi się że brak listwy pod ostatnim bocznym oknem wynika z tego, że styliści nie chcieli kłaść nacisku na to że jest to nadwozie typu kombi, może nawet chcieli to zamaskować. W wyniku tego ostanie okno to taka ciemna plama w linii bocznej. Przypuszczam że podobne intencje mieli twórcy Imprezy GD kombi, która również nie jest klasycznym kombi - z tym że Levorg to auto nowszej generacji więc i podejście do stylistyki inne. Pełną listwę wkoło okien mają OBK od MY10 i efekt jest taki że wołają - "mam obszerne wnętrze i wielki kufer". Levorg jest innym autem, wystarczy usiąść za kierownicą aby zrozumieć, że on mówi do kierowcy - "przejedźmy się będzie fajnie" i stylistyka nadwozia jest z tym spójna od zderzaka do zderzaka. Solidna przejażdżka ciągle przede mną więc nie wypowiem się czy obietnicę stylistów podtrzymali ludzie od mechaniki i jak to jest we współczesnych autach od software'u. Edytowane 26 Września 2015 przez SANER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Jakby fotele były niżej to by nie było miejsca na nogi z tyłu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Ogólnie projektujący Levorga okazali się utalentowani i solidnie przyłożyli się do swojej pracy. Dla mnie inną ciekawą cechą bryły nadwozia i detali stylistycznych tego samochodu jest to jak bardzo zmienia się odbiór auta w zależności od koloru nadwozia - oglądałem dokładnie białego i ciemnoniebieskiego - zupełnie inne wrażenia. . Skoro tak dobrze odczytujesz myśl stylistów to wyjaśnij brak listwy na tylnym bocznym oknie. Bo ilekroć patrzę na zdjęcie levorga, mam wrażenie że albo o czymś zapomniano albo ta listwa właśnie odpadła Przestań oglądać zdjęcia i zobacz go na żywo. Pisałem o tym dlaczego nie ma listwy pod oknem bagażnika i zgadzam sie ze spostrzezeniem SANERa i jest spójne ze zdaniem osób, które oglądały Levorga na żywo, a z którymi mogłem na ten temat porozmawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 @Knurek już chyba widział na żywo. A poza tym zawsze można listwę okleić na czarno. A co do koloru.... nie żałuję wyboru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Listwa pod oknami "na czarno" to bardzo dobry pomysł Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Listwa pod oknami "na czarno" to bardzo dobry pomysł ... W realu brak listwy nie jest aż tak widoczny. Ja jeździłem sreberkiem na którym chromowanych list praktycznie nie widać. Na niebieskim który stał na parkingu listwy już rzucają się w oczy. Edytowane 26 Września 2015 przez XV CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Ją zawsze takie dodatki "robię na czarno" takie zboczenie Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Nie zamierzam drzeć szaty z powodu braku tej listwy. Na moje oko to potknięcie stylistów... albo jakaś nieuchwytna dla mnie myśl Tym bardziej, że w forku listwa jest przedłużona na tylne okno i tylko na dolną krawędź. Edytowane 26 Września 2015 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 jezdzilem dzisiaj i osiagami za bardzo nie odbiega od mojego Legacy. Oczywiscie jest zwarty i bardziej zwinny ale jednak nowy OBK chyba bardziej do mnie przemawia. Po prostu bardziej salonowy jakosciowo jednak klase wyzej niestety brakuje mocniejszego silnika. Siedzenia w Levogu Sport 1 klasa ... dlugosc podparcie ledzwiowe bez zarzutu. Niestety 18-ski powoduje ze slychac szum asfaltu. Jednak przyzwyczailem sie do wygody Legacy jakos nie widze Levorga jako alternatywy. Z 2 DIT to calkiem inna rozmowa bo Fun rekompensowal by wszystko. Spalanie przy jezdzie 140 km/h to10 l/100km. Spokojnie do 120 km/h mozna zejsc do 8 l/100km. Zabawa z przyspieszeniami i spalanie podskakuje do 13. Takie zabawy z Legacy SBD MT nie karza tak wzrostem spalania. Jezdzac podobnie trzeba sie spodziewac spalaniem wiekszym o 3 l/100km. Dotatek expresowy powyzej 160 km/h to juz z pewnoscia 14l/100km. W Legacy max 9 l/100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Niestety 18-ski powoduje ze slychac szum asfaltu. sądzisz, że powodem jest średnica felgi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 moze nie srednica a szerokosc opony i sportowy Dunlop Silnika praktycznie nie slychac na jalowym 55 DB moj 62 DB podczas jazdy glosnosc podobna 70-72 DB przy 120 km/h. Takze wielkiej roznicy nie ma a ja chce jednak sie poprawic w komforcie bo na sporcie to owszem ale poza ruchem publicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 To ja tez się pochwałę. W hotelu gdzie nocowalem wczoraj przylapalem takie oto cudo Przyznam szczerze ze ns żywo zajefajny ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Spalanie przy jezdzie 140 km/h to10 l/100km. Spokojnie do 120 km/h mozna zejsc do 8 l/100km. Zabawa z przyspieszeniami i spalanie podskakuje do 13. Takie zabawy z Legacy SBD MT nie karza tak wzrostem spalania. Jezdzac podobnie trzeba sie spodziewac spalaniem wiekszym o 3 l/100km. Dotatek expresowy powyzej 160 km/h to juz z pewnoscia 14l/100km. W Legacy max 9 l/100km. Jaki przebieg miało auto testowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 moze nie srednica a szerokosc opony i sportowy Dunlop Silnika praktycznie nie slychac na jalowym 55 DB moj 62 DB podczas jazdy glosnosc podobna 70-72 DB przy 120 km/h. Takze wielkiej roznicy nie ma a ja chce jednak sie poprawic w komforcie bo na sporcie to owszem ale poza ruchem publicznym sportowe Dunlopy sa akurat jednymi z cichszych opon na rynku. Po prostu ma niewyciszone nadkola jak w XV Spalanie przy jezdzie 140 km/h to10 l/100km. Spokojnie do 120 km/h mozna zejsc do 8 l/100km. Zabawa z przyspieszeniami i spalanie podskakuje do 13. Takie zabawy z Legacy SBD MT nie karza tak wzrostem spalania. Jezdzac podobnie trzeba sie spodziewac spalaniem wiekszym o 3 l/100km. Dotatek expresowy powyzej 160 km/h to juz z pewnoscia 14l/100km. W Legacy max 9 l/100km. Spalanie jak w 2.0 w XV.- dynamika pewnie lepsza. Spodziewałem sie po tym 1,6 dit mniejszego apetytu na paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Jakoś nie widzę tych 14l przy 160 km/h. Mniej pali Forester XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Bo małe silniki turbo, by coś z nich wyciągnąć, palą więcej niż tego oczekujemy po pojemności. Downsizing psia ich mać... Marzeniem jest efekt afery VW w postaci przedefiniowania norm i wytycznych emisji w oparciu o zdrowy rozsądek i prawdziwie pojęte dbanie o środowisko, w ujęciu prawdziwych wyników a nie laboratoryjnych. Marzenie... Wysłane z mojego SGP521 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Z tym spalaniem wy tak na poważnie? Jak jeździłem Levorgiem to interesowało mnie wszystko tylko nie spalanie Zadzwoniłem do szwagrowskiego i po 1000 km jest 11 l/100 km ale wszystkie jazdy to testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Jakoś nie widzę tych 14l przy 160 km/h. Mniej pali Forester XT. Przemek,może to jest kwestia obrotów,1,6 trzeba mocniej kręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Ale przede wszystkim trzeba te co najmniej 10 tys. km. przejechać, aby auto osiągnęło optymalne parametry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FastAndFurious Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Z ciekawosci zglosilem zainteresowanie jazda testowa Levorgiem, wlasnie dostalem email z zaproszeniem. Ciekawy bardzo jestem co zaprezentuje Levorg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Dzisiaj na targach w Ergo miałem okazję oglądać. Ładnie się prezentuje, wnętrze ze smaczkiem podoba mnie się, tylko ten silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się