Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

stach1111 powiedział Poza tym zahaczalbym podwoziem o ogranicznik bramy wjazdowej do domu   Musisz zatem przerobić bramę.

 

Albo garaż.

Albo dom.

Zresztą po co Ci dom, przecież masz Subaru. A kto ma Subaru, w domu nie siedzi: bo albo zapier...a w pracy na Subaru albo w Subaru do pracy  :biglol:  ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mahu, będę musiał zmienić zeznania. Dodam chwilowa niepoczytalnosc spowodowana zaskoczeniem.

 

Przemku, przepraszam za moje gadulstwo ale byłem pod wrażeniem auta.

 

Reszta uwag to zapewne kwestia gustu poszczególnych osób. Ja akurat nie podzielam zdania co do wyglądu auta: złamanie bryły samochodu, zwłaszcza w tylnej części, nadaje mu lekkość compakta. Należy dodać, ze tył Levorga nie jest tak kwadratowy jak Legacy, w górnej części (od linii szyb w górę) zweza sie przy pozostawionych szerokich nadkolach. Wklejone małe szybki w części bagażnika bez listew, powodują optyczne skrócenie auta. Na białym kolorze tego tak wyraznie nie widać ale na czerwonym albo niebieskim jest to dużo bardziej widoczne, ponieważ pojawiają sie odblaski światła i cienie na wyprofilowanych powierzchniach - biały "polyka" światło na zdjęciach.

 

Naprawdę, polecam zobaczyć Levorga na żywo. A przy okazji przejeżdżka :)

U Kopra biały, może w Mitcarze będzie inny? Się wybiorę i porównam. Inaczej się nie bawię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po krótkich oględzinach - z zewnątrz jest bardzo dobrze. W srodku również - lepsze wrazenie niz w obk. Jest jednak nisko, bardzo nisko :D

 

To "nisko" jak dla mnie to dość kłopotliwa cecha, miałem już auto z niskim prześwitem (Honda Civic 8gen) i chyba mi wystarczy - jeździć się dało, ale zima, krawężniki i zjazd z asfaltu zawsze były ryzykowne. Nowy OBK czy Forster chyba bardziej by mi odpowiadał. Reszta w Levorg'u to dla mnie ideał :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po krótkich oględzinach - z zewnątrz jest bardzo dobrze. W srodku również - lepsze wrazenie niz w obk. Jest jednak nisko, bardzo nisko :D

 

To "nisko" jak dla mnie to dość kłopotliwa cecha, miałem już auto z niskim prześwitem (Honda Civic 8gen) i chyba mi wystarczy - jeździć się dało, ale zima, krawężniki i zjazd z asfaltu zawsze były ryzykowne. Nowy OBK czy Forster chyba bardziej by mi odpowiadał. Reszta w Levorg'u to dla mnie ideał :-).

Ee, tam przesadzajcie z tym nisko. Mam BRZeta, który w ma jeszcze mniejszy prześwit i nie mam problemów z pokonywaniem miejskich przeszkód czy tez drogowych wyzwań. Wystarczy przeciętna koncentracja podczas jazdy.

Chciałbym zwrócić uwge, ze STI ma taki sam prześwit, a ciąlem zakrety poboczem jak wściekły nie przejmując sie uskokiem asfaltu.

Edytowane przez Izotom
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fizycznie BRZ ma prześwit około 130 mm - nie pytajcie sie jak to zmierzylem bo wstyd zeby dorosly czlowiek zajmowal sie takimi rzeczami ;) Pewnie Levorg tez ma pare milimetrow wiecej. Optyczne pewnie sprawia wrażenie niżej zawieszonego ale to dobrze. Dlatego ginie gdzieś ten cały gabaryt auta. Subaru zrobiło kawał dobrej roboty jeśli chodzi o wyglad "zwykłego" kombiaka.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To "nisko" jak dla mnie to dość kłopotliwa cecha, miałem już auto z niskim prześwitem (Honda Civic 8gen) i chyba mi wystarczy - jeździć się dało, ale zima, krawężniki i zjazd z asfaltu zawsze były ryzykowne. Nowy OBK czy Forster chyba bardziej by mi odpowiadał. Reszta w Levorg'u to dla mnie ideał :-).

 

Ee, tam przesadzajcie z tym nisko. Mam BRZeta, który w ma jeszcze mniejszy prześwit i nie mam problemów z pokonywaniem miejskich przeszkód czy tez drogowych wyzwań. Wystarczy przeciętna koncentracja podczas jazdy. Chciałbym zwrócić uwge, ze STI ma taki sam prześwit, a ciąlem zakrety poboczem jak wściekły nie przejmując sie uskokiem asfaltu.

 

Jak dla mnie za nisko. Miałem Honde  i nigdy przenigdy wiecej niskich aut. Miasto miastu nie równe i we Wrocławiu bardzo ciezko jezdzi sie niskim autem - oczywiscie da sie ale szkoda auta. W dodatku idioci robią tak wysokie progi zwalniające i krawezniki ze albo trzeba podjezdzac tyłem albo całkowicie zatrzymywać sie przed progiem żeby go przejechać. Jezeli w dodatku auto jest dla kogos narzedziem pracy i ktos musi zdazyc na czas na pare spotkan biznesowych to takie niskie auto nie ma racji bytu poniewaz zaparkowanie zajmuje po prostu za dużo czasu ( sprawdziłem na sobie ). Byc może w innych rejonach Polski macie asfalt równy jak stół w dodatku w zimie ciągle odśnieżany zimą ale nie na dolnym slasku. Jeżeli Subaru pokusi się o jakis pakiet offroad do Levorga (nawet taki +40mm) to bedzie auto idealne. Jest jakis powód dlaczego tak duzo ludzi kupuje suvy z wysokim przeswitem :) Ale auto zacne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja biznesowo wykorzystuje BRZeta. A we Wrocławiu drogi są ok, w porównaniu sprzed 15 laty. No, moze oprócz Sepolna: tam czuć jeszcze ducha Gierka ;) Generalnie, wersja offroadowa Levorga to OBK więc wybór jest.

uwierz mi nie są ok ( codziennie nimi smigam a mieszkam nieopodal Sepolna na Biskupinie) - moze poza centrum ale tutaj bywam nie czesto. Jezeli wypuszca Levorga alltrack-cos na wzor podniesionego golfa to uwazam ze bedzie to strzał w 10. ( OBK jest dla wielu autem po prostu za duzym )

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciemniejszy niż na zdjęciu SANERa? widziałem ten kolor na outbacku i odcień był zbliżony - tak mi się wydaje

 

Zgadza się jest Lapis Blue w rzeczywistości jest ciemniejszy. To jest głęboki atramentowy kolor, co lepiej widać na zdjęciu, które dołączam poniżej:

post-2104-0-98487500-1443245299_thumb.jpg

 

Izotom na oko Levorg ma przeswit jak BRZ (stal obok), ale to na oko, nie mierzylem  ;)

 

 

Po obejrzeniu Levorga oceniłem, że wygląda on na bardzo nisko zawieszony samochód ze względu na szeroki nakładki progowe optycznie obniżające całe nadwozie. Gdyby ich nie miał nie byłoby aż takiego wrażenia. Przedni i tylny zderzak wcale nie wisi tuż nad ziemią. W moim przypadku krytyczny jest kąt rampowy, więc musiałbym wykonać próbę wjazdu z czterema osobami na pokładzie do podziemnego garażu, w którym parkuję auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saner masz rację - progi robią ten efekt.

 

Myślę, że osiągnięcie efektu nisko zawieszonego samochodu było jednym z priorytetowych założeń stylistycznych tego projektu. Widać to także np. po braku relingów dachowych czy kształcie tylnych okien.

 

Ogólnie projektujący Levorga okazali się utalentowani i solidnie przyłożyli się do swojej pracy. Dla mnie inną ciekawą cechą bryły nadwozia i detali stylistycznych tego samochodu jest to jak bardzo zmienia się odbiór auta w zależności od koloru nadwozia - oglądałem dokładnie białego i ciemnoniebieskiego - zupełnie inne wrażenia.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie projektujący Levorga okazali się utalentowani i solidnie przyłożyli się do swojej pracy. Dla mnie inną ciekawą cechą bryły nadwozia i detali stylistycznych tego samochodu jest to jak bardzo zmienia się odbiór auta w zależności od koloru nadwozia - oglądałem dokładnie białego i ciemnoniebieskiego - zupełnie inne wrażenia.

Skoro tak dobrze odczytujesz myśl stylistów ;) to wyjaśnij brak listwy na tylnym bocznym oknie. Bo ilekroć patrzę na zdjęcie levorga, mam wrażenie że albo o czymś zapomniano albo ta listwa właśnie odpadła :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...