mechanik Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 (edytowane) Levorg mnie również podoba sie coraz bardziej, do tego jest taki nie za duzy, nie za mały. Filmik - super! A wnetrze - typowe dla Subaru Edytowane 28 Grudnia 2013 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Po raz sekstyliardowy i w kolejnym wątku należy zaznaczyć,że problemy dotyczyły modeli z 2008-09 i to głównie tych użytkowników,którzy nie bardzo wiedzą jak obchodzić się ze sprzęgłem w ogóle. Ja wymienialem swoje po 80 tys. Nie wiem jak obchodzil sie z autem poprzedni wlasciciel, tym niemniej sadze ze do awarii przyczynila sie 5 biegowa skrzynia. Przelozenia sa takie ze przy ruszaniu latwo zdlawic silnik, szczegolnie przy niewielkim pochyleniu terenu. Po kilku zdlawieniach przychodzi nawyk gazu i dluzszego polsprzegla. Co do Levorga to nie jest brzydki i ma ciekawe silniki. Ciekaw jestem ile kosztowac bedzie 2.0 dit w Europie. Jezeli cena bedzie podobna do Forestera xt to bedzie to bardzo interesujaca propozycja. Bagazniki Levorga i Legacy IV beda chyba podobne, czyli wystarczajace. Oficjalna prezentacja seryjnego modelu miala nastapic 1 stycznia. Poki co znalazlem tylko informacje po japonsku... http://sp.subaru.jp/levorg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 LEVORG!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 LEVORG!! Było na poprzedniej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Yyy ja w skrzyniach auto jestem zielony bo nie lubie,ale jak to jest że przekładnia ma być bezstopniowa,a na filmiku a 2.0 ma łopatki przy kierownicy? Nigdy takim autem nie jechałem, u mnie w robocie insignie i zafiry tourer mają czasem łopatki ,ale nigdy mi nie działały, podejrzewam że tryb transportowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Bo jest bezstopniowa, ale w trybie S i S# skrzynia emuluje 6 lub 8 "wirtualnych" przełożeń, które można zmieniać łopatkami. W trybie I normalnie działa bezstopniowo, ale też można przełączyć na tryb manual i masz 6 przełożeń. Tak przynajmniej jest w Foresterze XT więc w Levorgu pewnie będzie podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) Podoba mi sie ten Levorg, im dluzej na niego patrze tym bardziej chcialbym go miec, zwlaszcza w wersji 2.0. Ciekawe jak bedzie pracowac ta skrzynia CVT. W Outbacku 2.0D mialem wrazenie iz zyje ona swoim wlasnym zyciem ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia. Na japonskiej stronie pojawilo sie pare nowych filmikow. bagaznik ma miec 522l, to troche wiecej niz w Legacy IV, mimo iz Levorg jest nieco krotszy. http://www.subaru.jp...levorg/utility/ P.S. Wczoraj wieczorem przegladalem ostatni numer 'Auto Swiat' w ktorym przeprowadzono analize usterek popularnych silnikow. Na marginesie autorzy odniesli sie do tzw. 'downsizing-u' i przedstawili tabele ktora pokazala obciazenia z jakimi zmaga sie niewielki, turbodoladowany silnik oraz wiekszy, wolnossacy o tej samej mocy. Niby czlowiek takie rzeczy wiedzial, tym niemniej graficzna wizualzacja robila wrazenie. Zastanawiam sie na ile wytrzymala bedzie ta nowa jednostka 2.0, 300KM. Jakie sa Wasze doswiadczenia z dotychczasowymi silnikami STI? Edytowane 8 Stycznia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adakit Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 LEVORG!! kto wie co gość opowiada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nie wiem co mowia te japonczyki, ale brzmi to jakby sie podniecali, ze zegary sie zaswiecily po odpaleniu Levorg...hmm...nie razi w oczy, ale szalu jakos tez nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 kto wie co gość opowiada? Z tego co pamietam (oglądałem 3 dni temu) kakkoi- Cool (super) Hayay- szybko,szybki ale podejrzewam że znajdziecie to w każdym tego typu filmiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Levorg...hmm...nie razi w oczy, ale szalu jakos tez nie ma. W skali subarowej to właśnie oznacza szał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Jak na Subaru to auto jest ladne. http://www.subaru.jp/levorg/levorg/gallery/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Jak na Subaru to auto jest ladne. http://www.subaru.jp...levorg/gallery/ Dwie uwagi. Kierownica z pierdylonem guziczków jak w PS i tylna kanapa płaska jak deska na sam widok której już mnie plecy bolą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Dwie uwagi. Kierownica z pierdylonem guziczków jak w PS i tylna kanapa płaska jak deska na sam widok której już mnie plecy bolą. Tylna kanapa to juz nie nasz problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Wygląd Levorga robi wrażenie acz tak dobry efekt może nie był zamierzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 wyszlo im przypadkiem, statystycznie moze sie zdarzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Fajny jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Zgadza się - znane są wymiary, pojemność bagażnika itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 a i znalazłem grill na podmianke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Zgadza się - znane są wymiary, pojemność bagażnika itp? Na stronie mowa o 522l, w filmiku 552l. Tak czy inaczej wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 To więcej niż w moim Legacy:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 To więcej niż w moim Legacy:-) o kurcze, nie sądziłem; Legacy V na oko ma ogromny kufer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) To więcej niż w moim Legacy:-) o kurcze, nie sądziłem; Legacy V na oko ma ogromny kufer Sprawdziłem,526L czyli w sumie tyle samo Aj ,przepraszam,Levorg 552,czyli jednak więcej ,tyle,że faktycznie w filmiku Edytowane 8 Stycznia 2014 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Auto fajne. Boje sie tylko ceny bo mniej niz 50 t€ za 2 DIT nie oczkuje. Za tyle to juz 335 XDrive da sie kupic prawienowke. Za 48 widzialem 530 D XDrive z przebiegiem 10 tkm 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Auto fajne. Boje sie tylko ceny bo mniej niz 50 t€ za 2 DIT nie oczkuje. Czyli droższy od XTeka?Impreza kombi? Nie chce mi się wierzyć.Wtedy zupełnie przestanie mi się podobać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się