Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Po raz sekstyliardowy i w kolejnym wątku należy zaznaczyć,że problemy dotyczyły modeli z 2008-09 i to głównie tych użytkowników,którzy nie bardzo wiedzą jak obchodzić się ze sprzęgłem w ogóle.

 

 

Ja wymienialem swoje po 80 tys. Nie wiem jak obchodzil sie z autem poprzedni wlasciciel, tym niemniej sadze ze do awarii przyczynila sie 5 biegowa skrzynia. Przelozenia sa takie ze przy ruszaniu latwo zdlawic silnik, szczegolnie przy niewielkim pochyleniu terenu. Po kilku zdlawieniach przychodzi nawyk gazu i dluzszego polsprzegla.

 

Co do Levorga to nie jest brzydki i ma ciekawe silniki. Ciekaw jestem ile kosztowac bedzie 2.0 dit w Europie. Jezeli cena bedzie podobna do Forestera xt to bedzie to bardzo interesujaca propozycja. Bagazniki Levorga i Legacy IV beda chyba podobne, czyli wystarczajace. Oficjalna prezentacja seryjnego modelu miala nastapic 1 stycznia. Poki co znalazlem tylko informacje po japonsku... http://sp.subaru.jp/levorg/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyy ja w skrzyniach auto jestem zielony bo nie lubie,ale jak to jest że przekładnia ma być bezstopniowa,a na filmiku a 2.0 ma łopatki przy kierownicy? :huh:

 

Nigdy takim autem nie jechałem, u mnie w robocie insignie i zafiry tourer mają czasem łopatki ,ale nigdy mi nie działały, podejrzewam że tryb transportowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jest bezstopniowa, ale w trybie S i S# skrzynia emuluje 6 lub 8 "wirtualnych" przełożeń, które można zmieniać łopatkami. W trybie I normalnie działa bezstopniowo, ale też można przełączyć na tryb manual i masz 6 przełożeń. Tak przynajmniej jest w Foresterze XT więc w Levorgu pewnie będzie podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi sie ten Levorg, im dluzej na niego patrze tym bardziej chcialbym go miec, zwlaszcza w wersji 2.0. Ciekawe jak bedzie pracowac ta skrzynia CVT. W Outbacku 2.0D mialem wrazenie iz zyje ona swoim wlasnym zyciem ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia.

 

Na japonskiej stronie pojawilo sie pare nowych filmikow. bagaznik ma miec 522l, to troche wiecej niz w Legacy IV, mimo iz Levorg jest nieco krotszy. http://www.subaru.jp...levorg/utility/

 

 

 

 

 

P.S.

 

Wczoraj wieczorem przegladalem ostatni numer 'Auto Swiat' w ktorym przeprowadzono analize usterek popularnych silnikow. Na marginesie autorzy odniesli sie do tzw. 'downsizing-u' i przedstawili tabele ktora pokazala obciazenia z jakimi zmaga sie niewielki, turbodoladowany silnik oraz wiekszy, wolnossacy o tej samej mocy. Niby czlowiek takie rzeczy wiedzial, tym niemniej graficzna wizualzacja robila wrazenie.

 

Zastanawiam sie na ile wytrzymala bedzie ta nowa jednostka 2.0, 300KM. Jakie sa Wasze doswiadczenia z dotychczasowymi silnikami STI?

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...