Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w Hundzie cal mniejsze 225/45/17 i nie jest źle ale tam mam twarde zawieszenie i mam pewność że dentysta nie oszczędza na plombach  ;) problem się zaczyna jak są koleiny i trzeba dosyć sprawnie trzymać kierownice ale ogólnie nie jest źle. Kolega miał 225/35/18 i już nie było to fajne ale miał tam obniżone zawieszenie.

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

pewnie tak jak we wszystkich nowych subaru (poza BRZ) 5x114,3

 

We wszystkich nowych Subaru , oprócz STI , Tribeci jest rozstaw 5x100 :)

 

 

o masz, ja cały czas byłem przekonany, że tylko BRZ jest inny :D  :blush:  :blush:  :blush:  :blush:  :huh: wiesz może z czego wynikają te różnice? 

 

My już dotykaliśmy  :)

 

W realu wygląda obłędnie! Jak GT 20 lat temu  :wub:

 

super jest  B)  B)

Edytowane przez kamilgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ,ładnie,widać charakter i widać ,że to nie Skoda.Tylko nie wiem,czy cena za w gruncie rzeczy kompakta się przyjmie,ale może tak.Jakby tak trochę więcej mocy...Trochę...ze 30 kucyków chociaż

Ty tak masz zawsze, czy tylko na forum sobie używasz... Jeżeli Ci Levorg czy jakiekolwiek inne auto nie pasuje, to po prostu go nie kupuj i nie męcz się z nim. Pewnie, fajnie, jak by był 2.0DIT, albo "chociaż" 2.0 NA z BRZ, ale jakoś mi się tak wydaje, że te 170 kucyków wystarczy. Jak chcesz mieć więcej, to kup sobie STI, albo i EVO (są tutaj tacy, co i w EVO się męczą) - wtedy raczej na brak mocy nie będziesz narzekał. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru zawsze jest i było kilka lat za europejskimi markami. Dla mnie jest to jak najbardziej plus. Mniej elektroniki, mniej wyżyłowanych silników, mniej bajerów i duperel czyli mniejsze szanse, że coś się zepsuje i jeszcze na koniec, ta unikalność na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu jest pełne Piaggio ,chyba ,że to w Japan tak jest.By the way ,nawet Renault ma 1.6turbo 200kucy

Nie starcza mu mocy najwyraźniej i przekładnia + silnik robią co mogą..

Tu wygląda to inaczej:

 

A tu porównanie 1,6 vs 2,0

https://www.youtube.com/watch?t=2&v=BI-lQcg01VQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9s jest i tak bardzo dobrze ale 6 s :wub:

zreszta 0-100 jest malo znaczace (9 s jest na poziomie Legacy M08 wiec jak najberdziej  OK) XT ma 7,5 wiec to pewnie z 5m roznicy ... malo znaczace w zyciu codziennym. Bardziej ciekawi mnie elastycznosc 80-120 oraz 120 - 180

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

XT ma 7,5 wiec to pewnie z 5m roznicy ... malo znaczace w zyciu codziennym.

 

1.5s to ponad 40m...... :) licząc wprost ale w praktyce będzie mniej.


 

 

Bardziej ciekawi mnie elastycznosc 80-120 oraz 120 - 180

 

z tego co widziałem na YT to dzieli je przepaść...... No ale JDM 2.0DIT ma 300KM i 400Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...