FilipBB Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) (...) Z pierwszej produkcji ( lipiec ) wynoszącej 130 szt. jeszcze ok. 50 jest dostępnych. Pozdrowienia Te 130 sztuk to na całą Europę, tylko Polskę czy dla Emil Frey w EU? PS Świetny kolor dla Levorga Edytowane 2 Września 2015 przez FilipBB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 2 Września 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Te 130 sztuk to na całą Europę, tylko Polskę czy dla Emil Frey w EU? Polskę. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) dla ciekawoski, szwajcarska wersja ma podparcie ledzwiowe oprocz tez najubozszej. Pewnie polska wersja rowniez. Ze spalaniem juz tak rozowo nie jest w cyklu mieszanym trzeba sie liczyc z 9 L/100 km a max 12 l/100km. Co przy tej masie dziwne nie jest Edytowane 2 Września 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 dla ciekawoski, szwajcarska wersja ma podparcie ledzwiowe oprocz tez najubozszej. I tuś mnie zaciekawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) 130 szt na Polskę z 8000 planowanych na Europę? Nie za dużo. Zaczynam się bać że zabraknie dla mnie Edytowane 4 Września 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 130 szt na Polskę z 8000 planowanych na Europę? Nie za dużo. Zaczynam się bać że zabraknie dla mnie Z pierwszej produkcji ( lipiec ) wynoszącej 130 szt. jeszcze ok. 50 jest dostępnych. może nie zabraknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 wiekszosc pewnie pojedzie do Szwajcarii. Wlasnie moja partnerka wrociła i mówi ze Subaryn tam zatrzesienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 wiekszosc pewnie pojedzie do Szwajcarii. Wlasnie moja partnerka wrociła i mówi ze Subaryn tam zatrzesienie Tylko one tam są droższe niż u nas Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Podobnie jak zarobki -dużo wyższe niz u nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) No cóż niezależnie jakie opinie w tym wątku się pojawiły ja nie uważam że cena jest szczególnie atrakcyjna i wolę poczekać na jazdę - 130 tys to jednak sporo pieniędzy Z braku Levorga przejechałem się F XT i szczerze powiem że jeśli skrzynia w Levorgu będzie pracować podobnie /lub tak samo- oczywiście oprócz trybu Sport Sharp/ to jestem za - jedna wątpliwość została wyeliminowana. Edytowane 4 Września 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Dwóch na pewno. Trzech ..i pół - jestem umówiony 'na gębę' z p. Renatą... na szarego GT-Sa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) Dwóch na pewno. Trzech ..i pół - jestem umówiony 'na gębę' z p. Renatą... na szarego GT-Sa... Ten trzeci to nie ja, tylko mój śfagier grafita zadatkował. Rzekomo w skórze z navi. .... Edytowane 5 Września 2015 przez XV CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) Z braku Levorga przejechałem się F XT i szczerze powiem że jeśli skrzynia w Levorgu będzie pracować podobnie /lub tak samo- oczywiście oprócz trybu Sport Sharp/ to jestem za - jedna wątpliwość została wyeliminowana. Gdzieś czytałem, że w Levorgu jest kolejna generacja skrzyni CVT, mam nadzieję, że zmiany będą jeszcze bardziej na plus. Co do samej pracy to, wg wcześniejszych wpisów m.in. w tym wątku, może pracować trochę inaczej niż w XT-ku, tzn przy mocniejszym wciśnięciu gazu będzie "emulować" sześć przełożeń. Choć ZTCP w XT-ku aktualizacje softu też delikatnie zmieniły charakter pracy skrzyni. Edytowane 8 Września 2015 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Pożyjemy zobaczymy. Ja jestem bardzo ciekawy jako będzie działał zespół napędowy /silnik, skrzynia/ w levorgu. Pytanie jak wielkie różnice są /będą pomiędzy FXT /tam są trzy tryby/ oraz Levorgu /2 tryby/ Mam nadzieję że nie będzie to wersja całkowicie inna niż ta w FXT. I jak jest z tym trybem manualnym w takiej skrzyni - tzn czy nie wtrąca się komputer i nie poprawia kierowcy po swojemu/?/ Nie zdążyłem tego przetestować w FXT. Po jeździe FXT częściowo rozwiały się także moje wątpliwości co do konstrukcji napędu 4x4. Ten w FXT /chyba zbliżony do Levorga/ naprawdę daje radę....i na asfalcie i lesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Napęd F XT sprawdza się przede wszystkim poza asfaltem. Co do trybu manualnego - zmieniasz biegi sam, przekładnia nic za ciebie nie robi (choć do odcinki nie kręciłem), jeśli obroty na to nie pozwalają nie pozwala jednak zredukować "biegu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Na manualu w , zmienia na granicy czerwonego pola. W [s#] wchodzi lekko na czerwone pole ale nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Gdzieś czytałem, że w Levorgu jest kolejna generacja skrzyni CVT, mam nadzieję, że zmiany będą jeszcze bardziej na plus. Z tego co wiadomo do tej porty w 1.6DIT ma być ta sam skrzynia co w obecnych 2.5N/A. W XT jest CVT HT mocniejsza z innym oprogramowaniem. Ale jak znam życie Japończycy co chwilę coś tam zmieniają i poprawiają. przy mocniejszym wciśnięciu gazu będzie "emulować" sześć przełożeń w XT przy "S" emuluje 6 przełożeń. Niemniej robi to dość płynnie. tzn czy nie wtrąca się komputer i nie poprawia kierowcy po swojemu/?/ Nie zdążyłem tego przetestować w FXT. nie wtrąca się i nie poprawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 w XT przy "S" emuluje 6 przełożeń. Niemniej robi to dość płynnie. Ale w trybie manualnym. A auto tylko S# emuluje przełożenia. Przynajmniej w moim egzemplarzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 W FXT w trybie ręcznym I i S skrzynia sama zmienia bieg przy Max obrotach a w S# trzyma bieg na odcince. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 w Levorgu ma byc bardziej kompaktowa od tej w OBK 2,5. Dostosowana bardziej do wielkosci 1,6 DIT. Jednego nie rozumiem Levorg jest mniejszy a jednoczesnie ciezszy od Legacy MY10 benzynowego. Skad za nadwaga ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 W FXT w trybie ręcznym I i S skrzynia sama zmienia bieg przy Max obrotach a w S# trzyma bieg na odcince. Zgadza się. Potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Widziałem w Stambule dwie sztuki. Niestety nie z tak bliska jakbym chciał ale na pierwszy rzut oka jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Moim zdaniem cena jest bardzo dobra za Levorga. Dostajemy za to napęd 4x4, automat, dobry silnik, jakość, marka a przede wszystkim charakter i w pewnym sensie anonimowość i niepowtarzalność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 dobry silnik no to sie akurat dopiero okaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Przy takiej samej konstrukcji jak 2.0 ale mniejszej pojemnosci, raczej spodziewam sie malej ilosci problemow. Konstrukcja zdala egzamin i zadbano tez o jakosc w produkcji. Nalezy spodziewac sie raczej tzw. wad materialowych niz koknstrukcyjnych. Jesli juz czegos nalezy sie spodziewac ... Edytowane 12 Września 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się