pablonas Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Co o tym sądzicie? To nie wina luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRYSZTAŁ Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 BeBeL też tak mam Wszystko zależy od instalacji gazowej. Przeważnie po odpaleniu trzęsie bo załączają się wtryski gazowe po kolei każdy. Tak mnie przeszkolił ostatnio znany serwisant z Józefowa. Oczywiście pozdrowienia dla Pana Jarka i dzięki za solidny przegląd przedzakupowy Forka St. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 BeBeL też tak mam Wszystko zależy od instalacji gazowej. Przeważnie po odpaleniu trzęsie bo załączają się wtryski gazowe po kolei każdy. Tak mnie przeszkolił ostatnio znany serwisant z Józefowa. Oczywiście pozdrowienia dla Pana Jarka i dzięki za solidny przegląd przedzakupowy Forka St. No czekaj, niech pomyślę, a wtryskiwacze NoPb nie działają tak samo? Tak czytam sobie tematy na forum... i mam pytanie odnośnie zaworów i jazdy na lpg. Wyczytałem tu, że jak siadają zawory to trzęsie budą. Ja mam taki objaw jak wrzucę N w automacie i jestem na lpg - wtedy trzęsie lekko. Jak przełączę na benzynę to automatycznie objaw znika. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam Kolega Pablonas dobrze prawi - to nie wina luzów zaworowych, a raczej wtryskiwaczy gazu. Podjedź do ogarniętego gazownika, niech Ci sprawdzi każdy z wtryskiwaczy gazowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeBeL Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Dzięki za podpowiedzi. Myślałem o wtryskiwaczach. Zastanawiam się też nad świecami bo chyba czas zmienić. Mają już z 80 kkm. Może mieć to wpływ? A jakie świece do tego modelu? NGK? jaki model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarakzs Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 W dniu 29.10.2013 o 09:07, Wiatrak napisał: Szczegóły wyceny: 1. regeneracja głowic w tym wymiana wszystkich gniazd zaworowych na specjalne utwardzone odporne na wyższą temperaturę spalania gazu, wymiana wszystkich uszczelniaczy zaworowych, wymiana ew. uszkodzonych zaworów, sprawdzenie szczelności głowic na ciepło i na zimno, planowanie głowic, usunięcie wszelkich nagarów zwiazanych ze spalaniem gazu, regulacja zaworów , wersja najbardziej pesymistyczna, cena tylko w dół - 1500 zł, 2. uszczelki pod głowice - 480 zł/kpl 3. uszczelki pod pokrywy zaworów - 272 zł/kpl 4. uszczelki pod kolektor wydechowy - 60zł/kpl 5. uszczelki pod kolektor ssący - 50zł/kpl 6. olej silnikowy - 150 zł 7. filtr oleju - 30 zł 8. płyn chłodniczy - 50zł 9. świece zapłonowe 180 zł/kpl 10. robocizna - 1000 zł Łącznie - 3772 zł Więc dyma mnie czy jest OK? Cześć i jak tam finalnie wyszło tyle co jest tutaj podane ? Gniazda były wymieniane czy wystarczyła regulacja zaworów ? Jak wygladala sprawa w srodku po rozebraniu. Mam podobny problem i podobny przebieg i stoje przed wyborem czy tylko regulowac czy rozbierac i majstrować przy gniazdach zaworowych. Objawy podobne opadające zbyt nisko obroty na dojazdach po wysprzęgleniu (przepuszcza na zaworach), trzęsie budą i jest spory spadek mocy przy starcie i w trakcie jazdy. Mi zaproponowano szlifowanie gniazd i wymianę uszczelniaczy przy okazji regulacji. Z drugiej strony niektórzy pisali, że sama regulacja pomogła, ale ciężko chyba stwierdzić przy regulacji czy gniazda są padnięte bez rozbierania głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się