Skocz do zawartości

Pojechałem na regulację zaworów...


Wiatrak

Rekomendowane odpowiedzi

BeBeL też tak mam ;)  Wszystko zależy od instalacji gazowej. Przeważnie po odpaleniu trzęsie bo załączają się wtryski gazowe po kolei każdy. Tak mnie przeszkolił ostatnio znany serwisant z Józefowa. :)  Oczywiście pozdrowienia dla Pana Jarka i dzięki za solidny przegląd przedzakupowy Forka St. :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BeBeL też tak mam ;)  Wszystko zależy od instalacji gazowej. Przeważnie po odpaleniu trzęsie bo załączają się wtryski gazowe po kolei każdy. Tak mnie przeszkolił ostatnio znany serwisant z Józefowa. :)  Oczywiście pozdrowienia dla Pana Jarka i dzięki za solidny przegląd przedzakupowy Forka St. :yahoo:

No czekaj, niech pomyślę, a wtryskiwacze NoPb nie działają tak samo?

Tak czytam sobie tematy na forum... i mam pytanie odnośnie zaworów i jazdy na lpg.

Wyczytałem tu, że jak siadają zawory to trzęsie budą.

Ja mam taki objaw jak wrzucę N w automacie i jestem na lpg - wtedy trzęsie lekko. Jak przełączę na benzynę to automatycznie objaw znika.

Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam

Kolega Pablonas dobrze prawi - to nie wina luzów zaworowych, a raczej wtryskiwaczy gazu. Podjedź do ogarniętego gazownika, niech Ci sprawdzi każdy z wtryskiwaczy gazowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
W dniu 29.10.2013 o 09:07, Wiatrak napisał:

Szczegóły wyceny:

1. regeneracja głowic w tym wymiana wszystkich gniazd zaworowych na specjalne utwardzone odporne na wyższą temperaturę spalania gazu, wymiana wszystkich uszczelniaczy zaworowych, wymiana ew. uszkodzonych zaworów, sprawdzenie szczelności głowic na ciepło i na zimno, planowanie głowic, usunięcie wszelkich nagarów zwiazanych ze spalaniem gazu, regulacja zaworów , wersja najbardziej pesymistyczna, cena tylko w dół - 1500 zł,

2. uszczelki pod głowice - 480 zł/kpl

3. uszczelki pod pokrywy zaworów - 272 zł/kpl

4. uszczelki pod kolektor wydechowy - 60zł/kpl

5. uszczelki pod kolektor ssący - 50zł/kpl

6. olej silnikowy - 150 zł

7. filtr oleju - 30 zł

8. płyn chłodniczy - 50zł

9. świece zapłonowe 180 zł/kpl

10. robocizna - 1000 zł

 

Łącznie - 3772 zł

 

Więc dyma mnie czy jest OK?

Cześć i jak tam finalnie wyszło tyle co jest tutaj podane ? Gniazda były wymieniane czy wystarczyła regulacja zaworów ? Jak wygladala sprawa w srodku po rozebraniu. Mam podobny problem i podobny przebieg i stoje przed wyborem czy tylko regulowac czy rozbierac i majstrować przy gniazdach zaworowych. Objawy podobne opadające zbyt nisko obroty na dojazdach po wysprzęgleniu (przepuszcza na zaworach), trzęsie budą i jest spory spadek mocy przy starcie i w trakcie jazdy. Mi zaproponowano szlifowanie gniazd i wymianę uszczelniaczy przy okazji regulacji.  Z drugiej strony niektórzy pisali, że sama regulacja pomogła, ale ciężko chyba stwierdzić przy regulacji czy gniazda są padnięte bez rozbierania głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...