Alien_TM Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 wg mnie 1500 za regeneracje głowic jest przesadzoną kwotą. namiar jest z tomaszowa mazowieckiego kawałek masz... ale tak jak koledzy piszą wyżej pojeździj i poszukaj dobrej firmy zajmującej się głowicami tak żeby cię nie wydoili.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 W Łodzi za obróbkę głowic w tym jedna spawana zapłaciłem 500 zł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 29 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 1500 zł to jak pisałem maks. Czy w kwocie 500 zł miałeś to wszystko co opisałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Nie pamietam teraz,było to jakiś czas temu.Wrócę wieczorem do domu to dam Ci znać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robin04 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Podepnę się. Od pewnego czasu trzęsie mi silnikiem ale tylko na lpg. Gazownicy stwierdzili leją wtryski - instalacja holenderska AG SGI III generacji - porażka w zachodniopomorskim nie serwisują tego ustrojstwa. Sam już nie wiem. A może jest to własnie spowodowane zaworami (auto ma przejechane 200 kkm a zawory były sprawdzane przy 135 kkm). Wiatrak czy na benzynie miałeś podobne objawy , u mnie na etylinie silnik pracuje jak należy. To raz, a dwa to gdzie mam pojechać na ewent. regulacje zaworów- pamietajcie wycieczka ze Szczecina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 @@Wiatrak, PW 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Oczywiście na benzynie u mnie też trzęsło... I to jest efekt braku regulacji zaworów. Tak czy inaczej, powinieneś wyregulować bo to ostatni dzwonek. Co do serwisu LPG gdybyś był z Wrocławia to bym Ci polecił mistrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Ceny są jak najbardziej OK , załatwia wszystko mechanik a Ty masz święty spokój i GWARANCJE!!! Części załatwisz sam i jak nawet będą pasowały , będą dobrej jakości a coś się rozleci to mechanik Ci powie ze to wina części a hurtownia ze wina mechanika. Jednym z podstawowych objawów za małego luzu zaworowego jest telepanie się silnika na wolnych obrotach , jeżeli luzy są bardzo małe albo nie ma ich wcale to telepie się cały czas a jeśli to początek , telepie się tylko na ciepłym. Powodem jest to ze silnik chodzi na ssaniu i są ,,podbite" obroty a po drugie że pod wpływem temperatury zawory się nagrzewają i wydłużają a co za tym idzie nie domykają. Przed rozbiórką można zrobić jeszcze ,,próbę olejową" polega to na wlaniu odrobiny oleju przez otwór od świecy do cylindra zakręceniu parę razy wałem i wykonaniu pomiaru jeszcze raz jeśli kompresja wzrośnie to wina szczelności między tłokiem a cylindrem a jeśli nie to wina zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 W leżącym bokserze da się przeprowadzić próbę olejową? Przecież olej będzie tylko w jednym miejscu, nie rozprowadzi się po całym tłoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Zawsze można samochód przewrócić na bok i wtedy zrobić próbę . Jeśli wcześniej obrócimy rozrusznikiem wał parę razy aby wyrzuciło nadmiar oleju później zrobimy próbę to 200 obr/min silnika starczą na utrzymanie filmu olejowego na cylindrach. Nie słyszałem jeszcze nigdy aby jakiś silnik się zatarł od kręcenia rozrusznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Mały update. Samochód odbieram pod koniec zaczynającego się tygodnia. Głowica jest w trakcie regeneracji. Zajechana była... Zawór do wymiany był i coś tam jeszcze... Także strzał w 10 by robić głowicę i nie bawić się ze szklankami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Mały update. Samochód odbieram pod koniec zaczynającego się tygodnia. Głowica jest w trakcie regeneracji. Zajechana była... Zawór do wymiany był i coś tam jeszcze... Także strzał w 10 by robić głowicę i nie bawić się ze szklankami. Jakie wieści kolego, Auto odebrane od mechanika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Hej, odebrane. Jak na razie żyleta... Zero drgań, szklankę z wodą z meniskiem wypukłym można stwiać na silniku i się nie wyleje. 5 zaworów wymienionych, zregenarowana głowica. Przy tym wyminienione świece i wszystko to co musiało być przy tej akcji. Zawory wyregulowane. Po 5 tys. mam olej wymienić bo się głowice docierają. Oprócz tego, że wydałem majątek, to jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 ...to jestem zadowolony. to najważniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 no i super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Hej, odebrane. Jak na razie żyleta... Zero drgań, szklankę z wodą z meniskiem wypukłym można stwiać na silniku i się nie wyleje. 5 zaworów wymienionych, zregenarowana głowica. Przy tym wyminienione świece i wszystko to co musiało być przy tej akcji. Zawory wyregulowane. Po 5 tys. mam olej wymienić bo się głowice docierają. Oprócz tego, że wydałem majątek, to jestem zadowolony. No to gratulacje. Teraz tylko jeździć. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 i od czasu do czasu regulowac zawory ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Byłem na sprawdzeniu zaworów u Carfita , 99 tys km , od kilku tys. świecił się czek endżin , zdiagnozowano wypadanie zapłonów na 2 cylindrze , autko chodziło całkiem nieżle nawet budą nie trzęsło co najwyżej odczuwalne były czasami jakieś drgania i co ? , zawory podparte i konieczność regulacji . Teraz maszyna gada jak należy , zdecydowana poprawa dynamiki i kultury pracy silnika , nie ma co czekać , jak silnik zasilany LPG to lepiej wcześniej do sprawdzenia bo wyjdą jakieś hocki klocki , u mnie auto od nowości na gazie i dopiero pierwsza kontrola . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszko Korzeniewski Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Witam forumowiczów . Odgrzewam kotlet. Pojechalem na wymiane termostatu i sprawdzenie cisnienia w silniku bo trzeslo buda i stracil moc i okazalo sie ze na jednym cylindrze nie ma zadnego cisnienia na pozostalych jest za male , czeka mnie remont motoru jak to moj mechanik stwierdzil. auto przejechane 360 tysi z czego na gazie polowe nigdy zawory nie byly regulowane . Jakies podpowiedzi co przy okazji wymienic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 czeka mnie remont motoru jak to moj mechanik stwierdzil. auto przejechane 360 tysi z czego na gazie polowe nigdy zawory nie byly regulowane W pierwszej kolejności,to trzeba wytargać silnik i zdjąć głowice,sprawdzić zawory i gniazda czy czasem one nie są powodem utraty ciśnienia sprężania. Być może tylko głowice będą do regeneracji.Dopiero jak się okaże,że głowice sprawne trzeba szukać przyczyn głębiej,mierzyć weryfikować itd. Dopiero wtedy można coś konstruktywnie doradzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) czeka mnie remont motoru Z czego wnosisz taką tezę? Wyreguluj zawory i heja. Szkoda, że nie jesteś z Łodzi, więcej nie napiszę bo podobno tym razem ban Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez docencik12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Wyreguluj zawory i heja. A to może tylko pomóc w diagnozie,gdyby nastąpiła poprawa lub całkiem się "naprawiło",to sytuacje masz jasną i klarowną. Ale wtedy chyba odbyłbym bardzo poważną rozmowę z mechanikiem,bo nie wierzę,że takiej ewentualności nie wziął pod uwagę i jej tobie nie przedstawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Zapomniałem napisać we wstępie - zmień mechanika. Nie ma czegoś takiego jak "tylko remont". Jak coś padło to konkretnie trzeba to nazwać chyba, że się nie wie. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez docencik12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Spokojna Twoja rozczochrana, tylko planowanie głowic, regeneracja zaworów, pewnie parę szklanek do wymiany... Żaden to nie jest remont :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeBeL Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tak czytam sobie tematy na forum... i mam pytanie odnośnie zaworów i jazdy na lpg. Wyczytałem tu, że jak siadają zawory to trzęsie budą. Ja mam taki objaw jak wrzucę N w automacie i jestem na lpg - wtedy trzęsie lekko. Jak przełączę na benzynę to automatycznie objaw znika. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się