tedimy99 Posted October 26, 2013 Share Posted October 26, 2013 Koledzy i koleżanki jakiej firmy kupujecie łączniki stabilizatora do swoich SUBARU , i ile Wam średnio wytrzymują? Pytam dla tego , ponieważ po roku od wymiany coś zaczęło stukać delikatnie z tyłu w moim Legacu i jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się ,że łączniki po prostu się rozsypały. Nie pamiętam jakiej firmy były ale kosztowały około 90pln za sztukę i wytrzymały może 30kkm. Czy to norma i jakie teraz kupić? Pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted October 26, 2013 Share Posted October 26, 2013 Meyle z serii HD. - 3 lata gwarancji, a i po wzięciu w rękę wyglądają o wiele, wiele solidniej niż OEM, który padł mi po 30kkm i Febi-Blistein, który odesłałem do producenta po 15kkm. Minus tych Meyle to ciężka dostępność. I jest też jeszcze opcja kupowania najtańszego, chińskiego badziewia po 25zł - jak się posypie po 10kkm to nie będzie szkoda Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted October 26, 2013 Author Share Posted October 26, 2013 Avic właśnie mi przypomniałeś to Febi-Bilsztein mi teraz padły. Gdzie szukać tych Meyle ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eryk Posted October 26, 2013 Share Posted October 26, 2013 Ja uzywalem Kartboy w WRX z grubszymi stabami przez 96k km... prosta konstrukcja dosc odporna na zuzycle tylko trzeba sie upewnic ze pasuja. Obecnie od 32,000 tez takich uzywam w 2006 Legacy - znow bezproblemowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł951 Posted October 26, 2013 Share Posted October 26, 2013 Ja mam z przodu KAMOKA od ok 500km, a z tyłu SWAG od ok 3000km. Przednie po ok. 25zł, a tylne po 50zł. Nastała cisza. Jak kupiłem auto to tylne wyglądały tak (odciąłem je szlifierką): , nie wiem co za firma ale przeguby rozbite a łączniki urwane. Z przodu ktoś założył poliuretany połączone takim prętem fi 8mm w kształcie "8" ale też się wyrobiły. Przy moim przebiegu rocznym około 10kkm myślę, że trochę na tych tanich pojeżdżę. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted October 26, 2013 Author Share Posted October 26, 2013 Paweł951 gdzie się zaopatrzyłeś w te łączniki i jest jakaś gwarancja na nie , bo cena jakaś śmieszna ? Zrobił ktoś większe przebiegi na takich? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł951 Posted October 26, 2013 Share Posted October 26, 2013 (edited) Dostępne bez problemu w sklepach motoryzacyjnych. Szukał mi kolega czegoś przystępnego cenowo, montują to na warsztacie bo nie każdy chce mieć górną półkę cenową - klient ma wybór. Wymieniałem sam. Przód z kanału to 20 min roboty (nie trzeba ściągać kół). Gwarancja - hmm... nie pytałem, polegałem na opinii kolegi, który siedzi w sklepie w dość dużym warsztacie u nas. Edited October 27, 2013 by Paweł951 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Odkopię temat . Zastanawiam się co macie u siebie w imprezach przy utwardzonych zawieszeniach i grubszych stabilizatorach. Mam aktualnie w hawku Eibacha Pro Kit, Ultra SR i stabilizatory Eibacha 23mm przód i 24mm tył. Łączniki zostały seryjne i z tyłu już mi 2 razy strzelił. Zastanawiam się więc co takiego włożyć, żeby pojeździło dłużej. Jest wiele opinii i zdań, więc chciałem zapytać tych, co jeżdża na podobnym zawieszeniu. Można kupić mocne zestawy za tysiąc plnów, tylko czy to ma sens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Można kupić mocne zestawy za tysiąc plnów, tylko czy to ma sens? Nie ma sensu zupełnie , to tylko łącznik , można kupić za ok 120 zł zamiennik aluminiowy , albo zamontowac z Audi/VW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Można kupić mocne zestawy za tysiąc plnów, tylko czy to ma sens? Nie ma sensu zupełnie , to tylko łącznik , można kupić za ok 120 zł zamiennik aluminiowy , albo zamontowac z Audi/VW Edwin, jak masz takie na stanie, to może byś mi od razu zamontował . Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 (edited) Można kupić mocne zestawy za tysiąc plnów, tylko czy to ma sens? Nie ma sensu zupełnie , to tylko łącznik , można kupić za ok 120 zł zamiennik aluminiowy , albo zamontowac z Audi/VW Dokładnie, ja mam z VW i jest OK! Cena? Chyba 20zł Edited June 25, 2015 by SOpEL Link to comment Share on other sites More sharing options...
diuk Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 ja mam z tyłu VW alu od Carfit'a a z przednie znalazłem używane whiteline'y i już przynajmniej o łączniki się martwić nie muszę Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Dokładnie, ja mam z VW i jest OK! Cena? Chyba 20zł rozwińcie temat tych zamienników z VW? od czego to podchodzi przód/tył? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 (edited) Dokładnie, ja mam z VW i jest OK! Cena? Chyba 20zł rozwińcie temat tych zamienników z VW? od czego to podchodzi przód/tył? Przód od A6 pasuje na tył do Imprezy GC/GD (ex. STi). Trzeba tylko kupić prawy i lewy Edited June 26, 2015 by elmo Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzybu Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 a pasuje cos od VW do legacy IV wczoraj szpilke zmienialem i zmeczony mam juz lacznik wiec bym sobie ogarnal - kanal mam klucze i checi a jak spierdziele to warsztat niedaleko D Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Odgrzewam kotleta. OEM łączniki mi umierają, a pod stabem 22mm na bank się rozpadną. Kupić aluminiowe w Carsporcie za 240 zł komplet, czy stalowe Whiteline'a za 350 zł, gdzie w komplecie są nowe śruby ? Bardzo korodują te Whiteline'y ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Anypony ? Czy zwyczajnie mam rzucić monetą ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bombur Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Kup łączniki Lemforder z Audi, ciężkie do zabicia https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=&url=http%3A%2F%2Farchiwum.allegro.pl%2Foferta%2Flemforder-lacznik-stabilizator-vw-passat-b5-i4553389199.html&psig=AFQjCNFg-jWD-DH8WqwJQZQiQeh4Ytp_zg&ust=1453707989108981 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Kup łączniki Lemforder z Audi, ciężkie do zabicia https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=&url=http%3A%2F%2Farchiwum.allegro.pl%2Foferta%2Flemforder-lacznik-stabilizator-vw-passat-b5-i4553389199.html&psig=AFQjCNFg-jWD-DH8WqwJQZQiQeh4Ytp_zg&ust=1453707989108981 Gdzieś widziałem na The Forum, że trzeba je szlifować by nie obcierały o staba. Nie chcę tak drutować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bombur Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Nie wydaje mi się, ale niedługo sprawdzę. Myślę, że wytrzymają więcej niż whiteliny. Nawet pomalować proszkowo zamierzam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Ja ostatnio stosuję łączniki CTR. Wytrzymują spokojnie 25kkm. OE po 7-8kkm zaczynały stukać a po 15kkm szły do wymiany. Plus miały tylko taki, że robiło się to przy przeglądach Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Ja ostatnio stosuję łączniki CTR Proszę Cie ….. chińskie g…. . jeśli oem konczyło sie tak szybko , to znaczy że amortyzatory lub inne elementy zawieszenia miałeś zużyte a to wpływa na przebieg . Choćbyś sie tu krajał i "dawał rękę " nigdy w to nie uwierzę że CTR jest lepszy od OEM . Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Tez bede wkladal whiteline 22mm na tyl do Forester 2.0XT SG i mysle o zmianie lacznikow na bardziej "pancerne". Jakby ktos podrzucil konkrenty link to bede bardzo wdzieczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Ja ostatnio stosuję łączniki CTR Proszę Cie ….. chińskie g…. . jeśli oem konczyło sie tak szybko , to znaczy że amortyzatory lub inne elementy zawieszenia miałeś zużyte a to wpływa na przebieg . Choćbyś sie tu krajał i "dawał rękę " nigdy w to nie uwierzę że CTR jest lepszy od OEM . OE łaczniki kończyły się szybko od przebiegu ok 60kkm. Wcześniej zgłaszałem stuki w ASO i w wyniku tego przez jakiś czas była cisza Raczej nie sądzę, abym już wtedy miał zużyte inne elementy zawieszenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 @@KamilP, ja rozważam dwie opcje: 1. Aluminiowy za 240 zł: 2. Stalowy Whiteline'a za 350 zł: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now