qra_633 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 (edytowane) Właśnie zmieniam hamulce na większe w swoim forku i muszę zmienić "ogumienie" w zaciskach, mam do wyboru "Autofren Seinsa" lub "Febest". Czy ktoś już stosował Febest, bo opinia o Autofrenie z kilku warsztatów jest że "dają radę". Edytowane 24 Października 2013 przez qra_633 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Zakładałem już nie jeden zestaw naprawczy w różnych samochodach z Autofrena i nigdy nie było z tym problemu U siebie też mam założone we wszystkich zaciskach te reperaturki i wszystko działa prawidłowo. Z reperaturkami z Febest nie spotkałem się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Ja też polecam Autoferen. Czasami zdarzają się zonki ale to spordyczne przypadki jakichś wynalazków. Poza tym gdzie nie pójdę na warsztat to wsadzają autofrena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Czy do Legacy Autoferen robi zestawy naprawcze? Gdzie to można kupić w okolicach Wawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) Właśnie dotarł zestaw febesta, więc zostanę królikiem doświadczalnym. Zestawy autofrena są dostępne w IC, tylko mają w numerach katalogowych "porządek" to co inni producenci do kilku subaraków sprzedają pod wspólnym numerkiem kat. to Autofren rozbija na kilka osobnych, w dodatko z różną kompletacją, np zestaw do F2.5XT zawiera oringi i gumki ochronne tłoczków, gumkę odpowietrznika, osłonki prowadnic i tą tajemniczą gumkę zakładaną na dolną prowadnicę, a zestaw teoretycznie tylko do legacy ma tylko oringi i osłonki tłoczków. Ale za 27,01złna stronę można spróbować ten od FXT. Edytowane 28 Października 2013 przez qra_633 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) A do czego służy ta tajemnicza gumka na jedną z prowadnic? Po jej założeniu na prowadnicę ciężko mi było wsunąć ją w otwór jarzma a jak już weszła to baaardzo ciężko się prowadnica w jarzmie zacisku przesuwała i bałem się, że hamulec nie będzie odbijać - więc tej gumki nie założyłem. Z tym, że w OBK i Pajero ona jest malutka (mniej więcej jak czapeczka odpowietrznika na tym zdjęciu). Nic nie stuka. Wsystko było wyczyszczone i przesmarowane delikatnie niebieskim smarem liqui molly. Edytowane 29 Października 2013 przez Paweł951 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 (edytowane) Wreszcie poskładałem heblunek. Niestety zestaw Febest okazał się porażką, dobrze że Maniek poratował mnie swoimi zapasami. Po kolei: Oringi odrazu były za grube, po kontakcie ze smarem do tłoczków napuchły jeszcze troche, więc włożyć tłoczków już się nie dało Osłonki prowadnic fabrycznie poprzecinane. "Magiczne gumki" na prowadnice też były za grube i nie mieściły się w jarzma. Jedyne co nadawało się do użycia to osłonki tłoczków. Edytowane 20 Lutego 2014 przez qra_633 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się