wojtek1908 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Witam, sprawa wygląda tak mój WRX 2003r US-Spec nagle bez żadnych ostrzeżeń pewnego dnia stwierdził, że połakomi się na paliwo. Mój styl jazdy po mieście się nie zmienił, dlatego zdziwiła mnie ta sprawa. Auto z 13l/100km podskoczyło do ok 17l/100km. Żadnych objawów typu spadek mocy nie zaobserwowałem. Seryjny silnik 225ps bez większych modów, wkład filtra K&N oraz blow off. Od razu powiem, że z zaworem upustowym jeżdżę od roku dlatego też nie sądzę żeby to on miał wpływ na wzrost spalania. Czy ktoś z szanownych kolegów ma jakieś spostrzeżenia czym to może być spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 ja bym proponował sprawdzić: 1. bov 2. sonda lambda 3. bov 4. przepływomierz 5. bov ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Poprostu być może bov zaczął szfankować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 No ale czy to możliwe, że po roku jazdy z bov-em nagle tak wzrosło to spalanie? A co do sondy była wymieniona na nową w czerwcu, jest założona z jakimś dystansem ograniczającym.(taka długa tulejka z małą dziurką) Poprostu być może bov zaczął szfankować. Poprostu być może bov zaczął szfankować. Jest szansa jakoś go sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Pożycz od kogoś inny zawór (najlepiej seryjny DV) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 No ale czy to możliwe, że po roku jazdy z bov-em nagle tak wzrosło to spalanie? tak sprężyna się starzeje - może ze starości popuszczać, ECU zaczyna robić korekty bo przepływka mierzy więcej powietrza niż faktycznie trafia do silnika... (jeden ze scenariuszy) BTW. sprawdzałeś czy po jeździe któreś z kół nie jest bardziej gorące niż pozostałe? Może któryś tłoczek się zastał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 A gdyby byla to faktycznie wina bov-a to czy przy podlaczeniu komputera powinny pokazac sie jakies bledy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 A gdyby byla to faktycznie wina bov-a to czy przy podlaczeniu komputera powinny pokazac sie jakies bledy? Nie będzie błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się