korzonek Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 After selling 78,000 of the Tribeca, the weird looking three-row crossover, Subaru has announced that it will deliver its last Tribecas to dealers in February 2014. They also said they'll "return to the mid-size SUV segment with a three-row vehicle in the future." Hopefully it's better looking next time. better looking next time. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 no coz, mozna ja lubic albo nie, ale obecna Tribeca (tj. 3.6, od MY'08) to chyba jedna z najdluzej i bez wiekszych zmian produkowanych wspolczesnych Subarakow... tylko szkoda, ze FHI ten model traktowala troszke po macoszemu p.s. ale B9 i tak jest zebest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Tribeca to fajowy samochód. Trochę drogawy, ale fajowy. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Tribeca to fajowy samochód. Trochę drogawy, ale fajowy. drogi to byl jako nowy, racja, natomiast obecnie na rynku wtornym jest raczej niewystarczjaco doceniany (tj. za nieduze w sumie pieniadze mozna miec super woz, tylko troszke paliwozerny ) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Beka była z wyglądu całkiem fajna, zwłaszcza przed liftem - taki sympatyczny brzydulek, za to z charakterem Tylko że nie był do chyba technicznie udany model, OBK z takim silnikiem był pod każdym względem lepszym pojazdem, to jaki sens kupować Tribekę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Tylko że nie był do chyba technicznie udany model jakie DUZE wady techniczne moglbys wymienic? przynajmniej trzy (poza duzym apetytem ) OBK z takim silnikiem był pod każdym względem lepszym pojazdem stukajaca przekladnia i notorycznie padajace piasty w OBK to "lepsze pod kazdym wzgledem" rozwiazania techniczne? o ciasnym wnetrzu nie wspominajac... jaki sens kupować Tribekę?np. siedem miejsc a poza tym lepsze wyciszenie i wyposazenie (DVD, kamera cofania), fajny nietuzinkowy design, no i prestiz (pelnowartosciowy SUV vs "tylko" uterenowione kombi) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 (edited) Guziec jest the best Pamiętam jak Subaru Of America zapowiedziało, że ze względu na niską sprzedaż zastanawiają się nad zakończeniem produkcji tego modelu bez następcy. Na różnych forach, facebookach itp. naraz ujawniło się mnóstwo zadowolonych właścicieli, którzy nie wyobrażali sobie przesiadki do czegoś innego. Przez kilka miesięcy była cisza i gdzieś komuś się wypsnęło że jednak będzie następca . Za około trzy lata. Całkowicie nowy model. Tribeca jest ponadczasowa. Proszę, jest już marka która ją skopiowała : Mnie najbardziej podoba się szerokość wnętrza w Tribece. I to uczucie jazdy bunkrem na kołach. I to całkiem ładnie - jak na te rozmiary - odpychającym się bunkrem . Nową powinni powiększyć, tak żeby te siedem miejsc było rzeczywiście siedmioma miejscami a nie pięcioma plus dwa. Tylko co przez te trzy lata oczekiwania Exiga chyba nie jest już produkowana, chociaż po prezentacji nowej Imprezy i Forestera może FHI zrobi nowy model również w wersji z kierownicą po naszej stronie. Edited October 21, 2013 by Dark Knight 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 nie ma co Hyundai/Kia robi coraz ładniejsze samochody..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 [jakie DUZE wady techniczne moglbys wymienic? przynajmniej trzy (poza duzym apetytem ) Nie napisałem przecież, że ma DUŻE wady Natomiast moim zdaniem konstrukcja była taka sobie, bo duża masa własna powodowała słabe osiągi przy okrutnym spalaniu, co było szczególnie widoczne w wersji z H6 3.0. OBK z 3.6 w wersji od MY09 jest moim zdaniem zdecydowanie lepszym wyborem, DVD, kamery i inne bajery też już posiada. Prestiż Beki o którym piszesz też chyba jest dosyć wątpliwy, co widać po cenach na rynku wtórnym Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 (edited) [jakie DUZE wady techniczne moglbys wymienic? przynajmniej trzy (poza duzym apetytem ) Nie napisałem przecież, że ma DUŻE wady Natomiast moim zdaniem konstrukcja była taka sobie, bo duża masa własna powodowała słabe osiągi przy okrutnym spalaniu, co było szczególnie widoczne w wersji z H6 3.0. OBK z 3.6 w wersji od MY09 jest moim zdaniem zdecydowanie lepszym wyborem, DVD, kamery i inne bajery też już posiada. Prestiż Beki o którym piszesz też chyba jest dosyć wątpliwy, co widać po cenach na rynku wtórnym porownojmy auta z pododnych lat / generacji imho B9 jest fajniejsza opcja od poprzedniego OBK 3.0 (a Beka 3.6 tym bardziej), co widac i po cenach uzywanych aut z podobnych rocznikow natomiast jezeli porownywac Beke 3.6 do OBK 3.6, to Beka bedzie prawie o polowe tanszym autem... ale czy OBK bedzie 2x lepszym autem? nie sadze p.s. najlatwiej pisac ogolnikami... twierdzisz, ze Beka jest nieudanym technicznie autem, ale nie potrafisz podac konkretnych argumentow poza duza masa i spalaniem nie twierdze, ze jest to idealne auto, znam jego wady (niejednokrotnie juz je wymienialem), ale sadze, ze zalet ma znaaaacznie wiecj niz wad Edited October 21, 2013 by eddie_gt4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
korzonek Posted October 21, 2013 Author Share Posted October 21, 2013 chłopaki nie ma co sie sprzeczać subaru nie przylozylo sie do tego modelu sam ma rocznik 2007 po lifcie i co konwerter byl do wymniany bo subaru go nie dopracowalo tylne fotele tez lataja jak .... po pustym sklepie plastki tez nie sa rewelacyjne jak na auto za tak duze pieniadze jak bylo nowe subaru mialo tyle czasu na poprawienie tego a tu nic ani szybszej skrzyni ani lepszego brzmienia jak na tak duzy silnik i boksera to brzmienie lipa a tuto fajne wystarczylo porpawic to i owo i myslec o fajnym nastepcy tego modelu a tu nic moze kiedy ktos zmieni zdanie i cos stworza wiekszego od forestera i 7 ososbowego i nie hybrydę tylko porzadnego boksera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pegi Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 moze kiedy ktos zmieni zdanie i cos stworza wiekszego od forestera i 7 ososbowego i nie hybrydę tylko porzadnego boksera Nie powiem teraz skąd ta informacja, bo nie pamiętam, ale gdzieś mi się obiło o uszy, że Subaru pracuje nad 7-osobowym autem na bazie OBK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 p.s. najlatwiej pisac ogolnikami... twierdzisz, ze Beka jest nieudanym technicznie autem, ale nie potrafisz podac konkretnych argumentow poza duza masa i spalaniem nie twierdze, ze jest to idealne auto, znam jego wady (niejednokrotnie juz je wymienialem), ale sadze, ze zalet ma znaaaacznie wiecj niz wad eddie_gt4 tak, zgadza się, nie potrafię podać żadnych konkretnych argumentów, ale dla mnie porównanie masy, spalania i osiągów wystarcza, żeby uznać OBK 3,6 za dużo lepszy wybór, czy 2x lepszy to oczywiście kwestia uznania... Tak czy inaczej, to rynek zadecydował obiektywnie, że Tribeca nie była szczególnie udanym modelem, inaczej by nie spadła z linii produkcyjnych Link to comment Share on other sites More sharing options...
korzonek Posted October 21, 2013 Author Share Posted October 21, 2013 Toyobaru part two: 2014 Highlander to underpin new Tribeca - report Subaru Tribeca Searching for redemption To say the Subaru Tribeca was a disaster is a bit of an understatement. The model was launched with great fanfare, but questionable styling dominated the conversation. Despite a minor facelift for 2008, the damage was already done and the crossover was relegated to being an automotive afterthought. However, instead of giving up, Subaru is about to take another stab at the seven-seat crossover market. According to a recent report, a new Tribeca is in the works and it will be based on the next-generation Toyota Highlander. Information is scarce, but Motor Trend is citing unnamed sources who say the new Tribeca will ride on a platform of compromises. While that sounds like a back-handed compliment, it's a necessity as the platform will have to accommodate a longitudinally-mounted boxer engine, a transverse-mounted engine, and Toyota's Hybrid Synergy Drive system. Regardless of the complexities, we're sure the companies will have everything sorted out for the 2014 model year. Source: Motor Trend obejrzyjcie link z yuotuba Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarutux Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Gadanie! Niedawno zięć zakupił takiego nosorożca i pierwszej przejażdżce jakoś straciłem zapał do jeżdżenia Foresterem. Fakt, w teren Tribeką bym się może nie wybierał, ale po szosie? REWELACJA! A i ze spalaniem nie jest tak tragicznie, jakby się mogło wydawać, po prostu trzeba z czuciem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 (...) Niedawno zięć zakupił takiego nosorożca ufff, przynajmniej ktos wie (poza mna ), jak poprawnie nazywac beke - a to guziec guziec... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILBO Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Duże, mocne, bardzo wygodne auto. Jeździ się tym wspaniale. Usterkowość zerowa . A dyskusja : ładne - brzydkie - no cóż - rzecz gustu. Kupiłem nowe - jeżdżę 5 lat i wciąż jestem zachwycony. Mój pies zresztą też. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek75 Posted October 26, 2013 Share Posted October 26, 2013 (edited) Usterkowość zerowa Ja tego nie potwierdze bo w czasie gwarancji serwis mial co robic. Edited October 26, 2013 by marek75 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eryk Posted October 26, 2013 Share Posted October 26, 2013 No coz tribeca nigdy nie zyskala statusu auta niszowego, poniewaz nie oferowala soba nic szczegolnego. Stylistycznie B9 to totalna porazka - nawet nie wiadomo jak cos takiego poprawic. FHI wpadlo na pomysl by wziasc przyklad ze stylistiki Chryslera w nastepcy, ale to przeciez zaden wzor... Taka konkurencja jak Mazda CX-9 czy Honda Pilot maja wieksza moc lub pojemnosc i lepsze dojscie do 3 rzedu siedzen. Dodac do tego gorsze maniery na drodze od Outbacka i nieszczegolne spalanie - i mamy recepture na porazke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 (edited) Stylistycznie B9 to totalna porazka - nawet nie wiadomo jak cos takiego poprawic (...) napisal uzytkownik jakze pieknego (pieknego inaczej ) Lanosa... z jednym sie zgodze - Tribeca, podobnie jak niegdys SVX, byla finansowa porazka dla FHI... a przyczyna, imho, jest bardzo prosta: Subaru probowala sie wbic do segmentu, do ktorego nigdy nie nalezalo (premium-SUV'o czy premium-coupe) a mowiac po ludzku, to i SVX, i Tribeca po prostu byly za drogie, szczegolnie w Europie... Edited October 28, 2013 by eddie_gt4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uosiu Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Beka w czasach dolara po 2PLN była genialną opcją, za podobne pieniądze można było mieć Helmuta Passata B6 w golasie albo przytargać z US Bekę MY08, która nie miała tylko opcjonalnego uchwytu na kajaki Auto szalenie wygodne, 22h podróży z przerwami na tankowanie (dwóch kierowców, zmieniali się podczas zalewania baku) i na miejscu można było rzucić bagaże na łóżko i wyjść na miasto, jedynie brakuje foteli z trochę lepszym trzymaniem bocznym. Do dzisiaj odpycha się bardzo sprawnie, 122 konie na tonę już coś tam zaczyna działać, idzie podobnie do starszych coupetek z silnikami 2.0/150 Poza tym bardzo lubi paliwo ale za to od kiedy jest w kraju (2009) to trzeba było uporać się z zaśniedziałym czujnikiem ABS i niczym więcej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eryk Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Stylistycznie B9 to totalna porazka - nawet nie wiadomo jak cos takiego poprawic (...) napisal uzytkownik jakze pieknego (pieknego inaczej ) Lanosa... Akurat Lanos jest jednym z najladniejszych aut w obecnej ofercie Subaru , ale to inny temat, natomiast Tribeca B9 bylo stylistycznie skopane bo o ile tyl byl atrakcyjny, to przod byl wlasnie piekny inaczej, co zostalo zauwazone przez producenta dosc szybko... ale jak piszesz - Tribeca miala wiekszy problem - probowala stac sie autem segmentu premium gdy jako marka nigdy sie do niego nie zaliczala... Zarowno Toyota, Honda, i Nissan dostrzegly ten problem z 20 lat temu, a FHI chcialo zrobic sobie skrot i nie wyszlo. Niestety albo cala marka bedzie musiala sie przeniesc do segmentu premium, albo beda musieli stworzyc nowa marke, ktora bedzie mogla w tym segmencie konkurowac z istniejaca konkurencja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 w ofercie suabru brakuje duzego vana awd z rozsuwanymi drzwiami bocznymi-to moje zdanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
vtec Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 (edited) akurat wątek dotyczy kończącej sie produkcji Tribeci ... podsumuję może powyższe posty ... proszę wskazać mi w tych pieniążkach po jakich chodzą Tribeci, inne auta w tym standardzie, wielkości i jakości (rocznikowo również). Sam o awaryjności tego auta nie mogę wypowiadać się, bo nic takiego nie spotkało mnie, a jezdze już rok. tyle w temacie PS. przez weekend jezdziłem nowym hyundaiem I40 w bogato wyposażonej wersji ... i powiem tyle 7 lat różnicy, a jest przepaść. niech może narzekają ci co mają te auta lub je mieli Edited November 11, 2013 by vtec Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek75 Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Sam o awaryjności tego auta nie mogę wypowiadać się, bo nic takiego nie spotkało mnie, a jezdze już rok. To trafiles dobry egzemparz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now