Jump to content

TURBO w STI GC8


krystek07

Recommended Posts

A do jakiego silnika? 2l? I co chcesz konkretnie osiagnac? Duza moc w cyferkach, czy szybkie auto?

I przede wszystkim, czy szybkie na tor, czy zwawe na codzien od swiatel do swiatel?

Skrzynia dluga, czy krotka?

Edited by AMI
Link to comment
Share on other sites

Najlepiej oryginał dedykowany do sti (np:TD05),gdy założysz mniejszą lub większą to czeka cie koniecznie remap,mniejsza wcześnie wstaje ale szybciej się kończy,większa długo każe na siebie czekać ale potem łamie fotel prawie do samego końca,wybór należy do ciebie ale jesli to nie bedzie turbina dedykowana do sti to czeka cię remap,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

W sumie sluszna uwaga z tym remapem - bo mysle, ze wczesniej zalozylismy milczaco, ze bedzie remap, a czasami pytajacy chca po prostu podmienic turbo. Podmieniamy w sumie tylko na takie samo jak bylo :)

Link to comment
Share on other sites

Zainteresowanie jest i to bardzo duże tylko czasu nie miałem posiedzieć przy kompie. ( piłem troszkę )

Mam 2L motor. Auto chcę do szybkiej jazdy, torowa OESowa. Skrzynia 4.444

Z remapem oczywiście się liczę.

 

Tak sie składa że mój TypeR właśnie się remapuje z VF43 zamiast fabrycznej VF28. Dam znać jakie wrażenia jak już odbiorę auto.

I jak remap wyszedł? Ciekaw jestem.

Link to comment
Share on other sites

Co!!!!!!?????? na stałe??pozdro.

 

Sie zobaczy - na pewno na jakas dluzsza chwile znow :)

 

I jak remap wyszedł? Ciekaw jestem.

 

Na jakies cuda szczegolne bym nie liczyl - trzeba pamietac o jednym. Subarowe turbo serii vf stosunkowo niewiele sie miedzy soba roznia tak naprawde - roznica w potencjale pewnie bedzie ze 20KM

i to tez duzo zalezy od reszty setupu.

Wszystkie one sa stosunkowo male (moze za wyjatkiem bodaj vf22)

W zwiazku z tym chyba preferowalbym nieco mniejsze turbo - chocby nawet vf28 jesli w dobrym stanie, czy dosc popularne na rynku wtornym vf35 - zeby kosztem ew. 10KM miec fajniejszy spool.

 

Zwlaszcza przy 2 litrach.

Link to comment
Share on other sites

teraz założyłem sobie vf 22 i wydaje mi się słabo bo na wysokich spada doładowanie

 

kombinować z remappem na tym czy lepiej stroić VF43?

 

aaaaaaaaaa zapomniałem....motor zakuty mam!

Link to comment
Share on other sites

teraz założyłem sobie vf 22 i wydaje mi się słabo bo na wysokich spada doładowanie

Tak to jest małymi turbinami,wstaje wcześnie i też wcześnie zdycha. ;)

Na tej masz dobry dół i małą dziurę,założysz vf43 stracisz na dole i zyskasz górą.Będziesz miał większą dziurę na dole i może większą moc na górze.Może,bo wiele zależy od innych gratów i dużo od strojącego auto. B)

Vf43 to chyba jest dedykowana do 2,5. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...