krystek07 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Jakie turbo założyć do GC8 STI? Zastanawia mnie cz vf 43 to dobry wybór? może ktoś mi coś ciekawego podpowie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 (edited) A do jakiego silnika? 2l? I co chcesz konkretnie osiagnac? Duza moc w cyferkach, czy szybkie auto? I przede wszystkim, czy szybkie na tor, czy zwawe na codzien od swiatel do swiatel? Skrzynia dluga, czy krotka? Edited October 20, 2013 by AMI Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirkdiggler Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Tak sie składa że mój TypeR właśnie się remapuje z VF43 zamiast fabrycznej VF28. Dam znać jakie wrażenia jak już odbiorę auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Najlepiej oryginał dedykowany do sti (np:TD05),gdy założysz mniejszą lub większą to czeka cie koniecznie remap,mniejsza wcześnie wstaje ale szybciej się kończy,większa długo każe na siebie czekać ale potem łamie fotel prawie do samego końca,wybór należy do ciebie ale jesli to nie bedzie turbina dedykowana do sti to czeka cię remap,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 W sumie sluszna uwaga z tym remapem - bo mysle, ze wczesniej zalozylismy milczaco, ze bedzie remap, a czasami pytajacy chca po prostu podmienic turbo. Podmieniamy w sumie tylko na takie samo jak bylo Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 @@lucza chyba remap jest konieczny w każdym przypadku zmiany turbiny na inną niż zmontowana w fabryce,nawet jeśli jest dedykowana do STi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Dedykowana to wcale nie znaczy taka sama,pooprawiam sam siebie ,oczywiście zamontowanie turbiny innej niż ori pociąga za sobą konieczność remapu(czasami warto ),pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Nieco mnie martwi nikle zainteresowanie tematem ze strony inicjatora watku - ale mozemy sobie oczywiscie podyskutowac i sami Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 AMI a jak pogoda na Giblartarze? pozdro . Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Jesien sie rozpedza - zaczyna padac. Dla mnie dobrze, bede mial okres przejsciowy. Za miesiac wracam do Dublina Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Co!!!!!!?????? na stałe??pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krystek07 Posted October 23, 2013 Author Share Posted October 23, 2013 Zainteresowanie jest i to bardzo duże tylko czasu nie miałem posiedzieć przy kompie. ( piłem troszkę ) Mam 2L motor. Auto chcę do szybkiej jazdy, torowa OESowa. Skrzynia 4.444 Z remapem oczywiście się liczę. Tak sie składa że mój TypeR właśnie się remapuje z VF43 zamiast fabrycznej VF28. Dam znać jakie wrażenia jak już odbiorę auto. I jak remap wyszedł? Ciekaw jestem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Co!!!!!!?????? na stałe??pozdro. Sie zobaczy - na pewno na jakas dluzsza chwile znow I jak remap wyszedł? Ciekaw jestem. Na jakies cuda szczegolne bym nie liczyl - trzeba pamietac o jednym. Subarowe turbo serii vf stosunkowo niewiele sie miedzy soba roznia tak naprawde - roznica w potencjale pewnie bedzie ze 20KM i to tez duzo zalezy od reszty setupu. Wszystkie one sa stosunkowo male (moze za wyjatkiem bodaj vf22) W zwiazku z tym chyba preferowalbym nieco mniejsze turbo - chocby nawet vf28 jesli w dobrym stanie, czy dosc popularne na rynku wtornym vf35 - zeby kosztem ew. 10KM miec fajniejszy spool. Zwlaszcza przy 2 litrach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krystek07 Posted October 23, 2013 Author Share Posted October 23, 2013 teraz założyłem sobie vf 22 i wydaje mi się słabo bo na wysokich spada doładowanie kombinować z remappem na tym czy lepiej stroić VF43? aaaaaaaaaa zapomniałem....motor zakuty mam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 teraz założyłem sobie vf 22 i wydaje mi się słabo bo na wysokich spada doładowanie Tak to jest małymi turbinami,wstaje wcześnie i też wcześnie zdycha. Na tej masz dobry dół i małą dziurę,założysz vf43 stracisz na dole i zyskasz górą.Będziesz miał większą dziurę na dole i może większą moc na górze.Może,bo wiele zależy od innych gratów i dużo od strojącego auto. Vf43 to chyba jest dedykowana do 2,5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 vf43 tez jakas szczegolnie duza nie jest zdaje sie - mimo, ze do 2.5l - podobnie vf39 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krystek07 Posted October 25, 2013 Author Share Posted October 25, 2013 to co polecacie? jakeś sugestie co do rodzaju dmuchawki/? Link to comment Share on other sites More sharing options...
power for fun Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 zrób hybrydę zimna strona z 43 a dupa czyli hot najmniejsza jaka jest, chyba 22... będzie bosko Link to comment Share on other sites More sharing options...
krystek07 Posted October 29, 2013 Author Share Posted October 29, 2013 testowałeś to jakoś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now