americandolar Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Witam. Muszę kupić nowy tłumik dla mojego Suba. Co możecie mi polecić? Gdzie tego szukać? Subaru Legacy I 1.8 '94 sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Do tego modelu nie bardzo pasuje jakieś wiadro ala apexi style czy mugen...mała rurka- ale w całości wykonana z nierdzewki...tyle wystarczy- będzie się sprawowało i wyglądało jak trzeba Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanPlut Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Może coś na zamówienie. El-tec albo MG motorsport? Link to comment Share on other sites More sharing options...
americandolar Posted October 21, 2013 Author Share Posted October 21, 2013 a jak z kształtem i rozmiarem ? poradźcie jakieś konkretne modele, bo jestem zielony w tym Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojto79 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Witam, ja mam u siebie przelotowy ulter sport. Gra pięknie, do tego wygląda całkiem ładnie i nie ordynarnie. pozdrawiam. Kuba Link to comment Share on other sites More sharing options...
americandolar Posted October 21, 2013 Author Share Posted October 21, 2013 lepszy oryginalny od subaru: http://tablica.pl/oferta/tlumik-koncowy-subaru-wrx-legancy-01-07-CID5-ID3j4C7.html#f6c107bed8 czy uniwersalny ulter sport: http://tablica.pl/oferta/tlumik-uniwersalny-ulter-sport-CID5-ID2Vrpt.html a może polecicie co innego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Jak najbardziej z tych dwóch to oryginał..i On będzie pasował idealnie do klasycznej budy...Myśle, że to dobry i pewny wybór Link to comment Share on other sites More sharing options...