Jump to content

Jaki wybrać tłumik ?

americandolar

Recommended Posts

Do tego modelu nie bardzo pasuje jakieś wiadro ala apexi style czy mugen...mała rurka- ale w całości wykonana z nierdzewki...tyle wystarczy- będzie się sprawowało i wyglądało jak trzeba :D

a jak z kształtem i rozmiarem ? poradźcie jakieś konkretne modele, bo jestem zielony w tym :(

Prezerwatyw? :)

Sorki, nie mogłem się powstrzymać

średnio śmieszne, pokusiłbym się nawet o stwierdzenie żałosne, ale to chyba kwestia humoru ;)

Jak najbardziej z tych dwóch to oryginał..i On będzie pasował idealnie do klasycznej budy...Myśle, że to dobry i pewny wybór :)

ktoś jeszcze może go polecić?

Edited by americandolar

Wiesz co...Co oryginał to oryginał..Mnie on wygląda na taki podchodzący pod pierwszą generację imprezy (bo chyba w gt'kach takie wystepowały) a więc i bez wiekszej rzeźby spokojnie podejdzie i pod legacy

Żart jak żart...Ale i drążenie tematu jaki końcowy też jest bardzo ogólnikowe...Wiesz chyba , że ileludzi tyle gustów :)

Nie wiemy jakie masz preferencje- dlatego napisałem to w pierwszym Moim poście...czy chcesz coś ala wiadro czy coś delikatnego acz dobrego i pasującego stylem do budy dziadka...to co pokazałeś w linkach jest najlepszym z Twoich propozycji...ten ulter owalny wyglądałby średnio...Ale może to tylko Moje zdanie i inni by Go założyli :P

Innym rozwiązaniem jest tak jak któryś z kolegów wspomniał- zrobienie końcowego na zamówienie...polecam MG z siemianowic...Oni Ci zrobią cokolwiek sobie wymyślisz...Może wtedy będziesz w 100% zadowolony :)

Tylko licz się z ceną i dłuuuugim okresem realizacji zamówienia bo chłopaki strasznie zawaleni robotą są:)

Albo kup stalowy zamiennik np.bosala...będzie full seria..zawsze to nowe i jakiś czas na pewno posłuży...Jak widać opcji masz sporo...łatwiej jednak byłoby odpowiedzieć gdybyś określił choć w przybliżeniu czego oczekujesz i nie reagował w taki sposób na odpowiedzi innych forumowiczów :)

Pozdrufki...

Ok dość złośliwości i ...