Jump to content

Silnik 2.5T przed zakuciem ( STI Hawk )


Recommended Posts

Kupowanie używanego samochodu to zawsze loteria. Czy ma kuty silnik, czy nie, niczego tu nie zmienia. Źle dotarty zakuty silnik może nie dotrwać do końca docierania. Seryjny silnik w dobrym stanie można wykończyć podczas ostrego pałowania podczas jednego track daya. Co do trwałości kucizny: moja już przejeździła ponad 25kkm - oczywiście w dużej większości po mieście, ale jako że subaru jeżdżę rzadko, zapewniam Was, że jak już go wyciągam, dostaje swoją dawkę ognia na cylindry :twisted:.

Edited by Przemeq
Link to post
Share on other sites

:pstryk: czyli seria beeee :pstryk: kuty beeeee :pstryk: 2.0 panewka beeee :th_dash: zaraz lece kupic :drunk::icon_205:

 

Z całej lektury na forum i to co się słyszy wynika że subaru ma słabe(mało trwałe) silniki ,takie uroki tych silników

 

@@kubasti, nie panikuj ... 2.0, czy 2.5, (smoki, tłoki, panewki i upg) każdy się kiedyś zepsuje, trzeba go tylko dobrze naprawić, żeby się z niego dłużej cieszyć i tyle :P

 

Wydając ok 60-70k na STI i odpalając silnik mieć już takie myśli że za chwile wyparuje ok 15-20k to już nie jest zdrowe ;)

 

To ile najwięcej ktoś tu już zrobił na zakutym silniku ?

Edited by Grzesiek79
Link to post
Share on other sites

:pstryk: czyli seria beeee :pstryk: kuty beeeee :pstryk: 2.0 panewka beeee :th_dash: zaraz lece kupic :drunk::icon_205:

 

Z całej lektury na forum i to co się słyszy wynika że subaru ma słabe(mało trwałe) silniki ,takie uroki tych silników

no własnie co sie słyszy??????moje Sti 2,5 ma nalatane 130tys.i ma sie dobrze jestem pierwszym włascicelem.......co ja mysle po maszynach katowanych po torach ,dodatkowo po dzwonach ..........maja prawo sie zepsuć....tyle

Link to post
Share on other sites
Z całej lektury na forum i to co się słyszy wynika że subaru ma słabe(mało trwałe) silniki ,takie uroki tych silników

Ale to tak wszystkie są "tekturowe"?! :huh:

A w tym wątku twierdzą coś przeciwnego.Dlaczego????? :P;)

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/54417-najwiekszy-przebieg-auta-na-forum/

Edited by cybel
Link to post
Share on other sites
Ale to tak wszystkie są "tekturowe"?! :huh:
tekturowe może nie choć były by wtedy tanie

 

A w tym wątku twierdzą coś przeciwnego.Dlaczego????? :P;)http://www.forum.sub...-auta-na-forum/

 

to już trzeba przeczytać i się dowiedzieć ;) w czym tkwi tajemnica długo wieczności ;)

Edited by Grzesiek79
Link to post
Share on other sites

Ojojoj , bierz howka piykniejszego nie znajdziesz . Ciekawe w czym 2.0 lepsze ? Że niby panewa nie siada :) Ile razy już to słyszałem.

Trza dbać jak o kobitę, albo i lepiej . Nie ma zmiłuj jak smarowania braknie albo chłodziwa , na autobanie nie pycimy 220 przez h choćby nas vw-je co chwila mijały(sam mam).

Co w zamian , z dołu ciągnie , wygląd , napotkani "rajdowcy" - "nerkę bym oddał" , skrzynia dccd mmmm - pamiętaj bączki(na sucho) = śmierć napędu , na seryjnej gumie re070 trzymanie ok,

i tak bym mógł jeszcze długo

Hejka

Link to post
Share on other sites
Ale to tak wszystkie są "tekturowe"?! :huh:
tekturowe może nie choć były by wtedy tanie a tak nie jest

 

A w tym wątku twierdzą coś przeciwnego.Dlaczego????? :P;)http://www.forum.sub...-auta-na-forum/

 

to już trzeba przeczytać i się dowiedzieć ;) w czym tkwi tajemnica długo wieczności ;)

 

moje Sti 2,5 ma nalatane 130tys

 

silnik jeszcze dziewiczy ?

Link to post
Share on other sites

:pstryk: czyli seria beeee :pstryk: kuty beeeee :pstryk: 2.0 panewka beeee :th_dash: zaraz lece kupic :drunk::icon_205:

 

Z całej lektury na forum i to co się słyszy wynika że subaru ma słabe(mało trwałe) silniki ,takie uroki tych silników

no własnie co sie słyszy??????moje Sti 2,5 ma nalatane 130tys.i ma sie dobrze jestem pierwszym włascicelem.......co ja mysle po maszynach katowanych po torach ,dodatkowo po dzwonach ..........maja prawo sie zepsuć....tyle

 

Niestety nie ma jasnej reguły na to. Mój ex WRX ma juz przejechane sporo więcej niż 100k km i jeździ dalej.

STI Lanos forumowicza lewen miało ok 50k km i padł silnik. STI było nie katowane, nie widziało toru. Zresztą, ten temat był wielokrotnie wałkowany na forum.

Edited by Ken
Link to post
Share on other sites

Kupujac 2.5 nie ma sie nigdy pewnosci. Moze przejechac duzo jak i malo. Dla mnie beznadziejnie sie jezdzilo czyms co chodzi zajebiscie, ale za chwile moze byc placz. Moze bylem przewrazliwiony, ale mialem juz dosyc. Dyskomfort straszny. Jesli wszystko.dziala to auto jest mega, ale.zostaje to ale. Po roznych przygodach i straszeniach dla mnie istnieje tylko bloob 2.0 sti. Silnik trwalszy, rownie mocny, a czasamisci blacharskie lepiej dostepne i duzo tansze. Popatrz sobie na ceny lamp przednich. Nawet byle stluczka i w hawku robia ci szkode calkowita i bujaj sie.

 

Tapatalk.

 

 

Link to post
Share on other sites

Panowie ja mam 2,5 2004r z USA i wydaje mi sie ze zaczeły sie kłopoty w nastepnej generacji ????? wychodzi ze u mnie powinien motor byc robiony juz 3 razy :biglol: i powiem wam ze jeszcze teraz latam po 250 oczywiscie w niemcowni ;) olej cały czas mobil1 5w50

Edited by kubasti
Link to post
Share on other sites

Panowie ja mam 2,5 2004r z USA i wydaje mi sie ze zaczeły sie kłopoty w nastepnej generacji ????? wychodzi ze u mnie powinien motor byc robiony juz 3 razy :biglol: i powiem wam ze jeszcze teraz latam po 250 oczywiscie w niemcowni ;) olej cały czas mobil1 5w50

 

To tylko się cieszyć ,i silnik jest jeszcze nie tykany???

 

Jakie największe przebiegi ktoś czasną na kuzni ?

Edited by Grzesiek79
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

A poco tak panikować i wpędzać się w koszta niepotrzebne i pruć pół auta przy okazji żeby auto po takim downgrade hulało?

to nie żaden downgrade tylko raczej upgrade w japonii wszystkie hawki maja 2.0 i podejerzewam że w serii objezdzaja europejskie seryjne 2.5 do tego wytrzymaja z 2-3x wiekszy przebieg i spala mniej :respect:

 

Panowie ja mam 2,5 2004r z USA i wydaje mi sie ze zaczeły sie kłopoty w nastepnej generacji ????? wychodzi ze u mnie powinien motor byc robiony juz 3 razy :biglol: i powiem wam ze jeszcze teraz latam po 250 oczywiscie w niemcowni ;) olej cały czas mobil1 5w50

ktoś kiedyś pisał ze w tym roczniku 2.5 było dużo trwalsze - potem pewnie scieli koszty zamowili tansze podzespoły z gorszych materiało i mamy efekty

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...