maciekSubru Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Czy owinięcie taśmą kolektora wylotowego nie spowoduje zbytniego nagrzewania się turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Drugie pytanko: Czy ktoś widział do Imprezy zawiasy mocujące /uchylne maski przedniej (te od strony szyby oczywiście), które można uchylić do góry na 4-6 cm oprócz normalnego otwierania (rozwiązanie stosowane w drifcie) w celu lepszego chłodzenia np. w korku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Czy owinięcie taśmą kolektora wylotowego nie spowoduje zbytniego nagrzewania się turbiny? Im goretsze spaliny dochodza do turbo, tym lepiej, mniejszy lag, wiekszy power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 do ~120st z u mnie jak spokojnie jadę do pracy w takie dni jak dzisiaj z włączoną klimą i płytą pod silnikiem aluminiową temp. oleju jest w okolichach 100 st a czujnik temp. oleju mam wkręcony w miskę olejową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Ja mam czujnik temperatury oleju tuż przy orginalnym czujniku ciśnienia, jak jest alternator. Wiec Możliwe jest że nie dośc że promieniuje ciepło od silnika to jeszcze od blachy na dole. Wracając do tematu taśmy, to możliwe że będe mógł załatwić taśmę izolacyjna, żaroodporna szerokości 75mm i grubości 4-5mm. Z gwarancją że taśma wytrzyma temperaturę do 1650*C. Więcej może będe wiedział wieczorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Czy owinięcie taśmą kolektora wylotowego nie spowoduje zbytniego nagrzewania się turbiny? Im goretsze spaliny dochodza do turbo, tym lepiej, mniejszy lag, wiekszy power. :?: Tego jeszcze nie znałem....... A drugie pytanko????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi