Roque Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Dziś, podczas wymiany płyny w chłodnicy zrobiłem chyba błąd i z rozpędu najpierw zacząłem lać płyn przez zbiorniczek wyrównawczy. szybko się napełnił do kreski "full". Później zalałem do pełna przez wlew z chłodnicy. Przy pracy silnika (tylko na postoju jak na razie) płyn, chłodnica itp. się zagrzały ale płyn we wlewie do zbiorniczka pozostał zimny. Po spuszczeniu płynu wlew zbiorniczka pozostał napełniony do kreski "full". Może to być spowodowane jakimś zapowietrzeniem przez które płyn wlany bezpośrednio do zbiorniczka nie spływa z płynem wlanym przez korek chłodnicy? Jeżeli tak to jak to odpowietrzyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Otwórz korek zbiorniczka wyrównawczego jak jest zimne auto,na otwartym na maksa ogrzewaniu, odpal, dodaj lekko gazu i lej pod korek,zamknij i potem puść gaz.Rozgrzej auto aż się włączy wentylator chłodnicy. Powinno być dobrze odpowietrzone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roque Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Dzięki. Dziś spróbuję takiej kombinacji:) Jeszcze jedno pytanie. Jeżeli układ w ten sposób się odpowietrzy i płynu będzie za mało to uzupełniać przez korek chłodnicy czy szyjkę zbiorniczka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Jesli bedzie malo plynu to zgas samochod poczekaj az wystygnie i wlewaj do chlodnicy az zobaczysz plyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now