Krzychu91 Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Witajcie Ostatnio tak sobie pomyślałem, żeby zamontować hamulce z wrx'a (w tym celu felgi już zakupione), ale najpierw chciałbym wiedzieć co mi jest potrzebne. Posiadam impreze bugeye z 2001 n/a. Z tego co wiem to potrzebne jest zacisk 4tłok na przód, zacisk 2tłok tył do tego tarcze, klocki, można od razu zestaw naprawczy zrobić, adaptery no i felgi, ale je już posiadam. Tutaj pojawia się mój problem czy coś jeszcze potrzeba do tej operacji, skąd wziąć adaptery one są montowane w wrx i z niego się nadadzą czy w ASO to można dostać ?? Czy kupić całe zwrotnice czy te co mam się nadadzą ?? Oraz myślałem by zamontować sobie przewody w oplocie tylko też nigdzie nie widziałem do n/a i teraz pytanie czy np.: z wrx'a będą pasować z tego rocznika czy nie ?? Pod względem technicznym jestem można powiedzieć początkujący dlatego tutaj tyle pytań, a chciałbym to poznać zanim zlecę mechanikowi robotę. Ewentualnie jaki to poziom trudności zamontowania A może ktoś we Wrocławiu służy pomocą przy piwie by pomóc zamontować Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc. Ps. przeglądałem forum, ale jakoś nie widziałem podobne tematu jeśli był to proszę o wyrozumiałość Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Przewody pasują od WRX, adaptery do dostania w 4sprężarkach. Zwrotnice zostają. Operacja raczej dość łatwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychu91 Posted October 13, 2013 Author Share Posted October 13, 2013 Przewody pasują od WRX, adaptery do dostania w 4sprężarkach. Zwrotnice zostają. Operacja raczej dość łatwa. Dzięki za szybką odpowiedz. No to pozostaje skompletowanie wszystkiego i do dzieła Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 @@Krzychu91, a nie myślałeś o swapie samych tarcz na 294mm przy tych samych zaciskach? Z tego co mi świta w głowie nawet sam pan Carfit polecał to rozwiązanie, jako b. konkurencyjne w stosunku do swapu na 4tłoki zamiast 2t i 277mm tarczy. I wtedy potrzeba tylko adapterów i tarcz do tej operacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychu91 Posted October 13, 2013 Author Share Posted October 13, 2013 @@Avic, Wiesz co pomysł ogólnie nie jest zły jak tutaj proponujesz, ale strasznie mi się nie podoba wygląd moich zacisków aktualnych, ale na ori feldze 15" zbytnio nie widać więc jakoś przeżyłem, a teraz na lato zakupiłem wrx'ową 17" więc masakra będzie, a też chce by jeździło tyle ile może, a jeszcze wyglądało i hamowało , ale nie mniej jednak dzięki za radę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igi_666 Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Przy czterotlokach nie masz jarzma co jest czestym powodem zapiekania sie zaciskow . Dostac jarzmo wieksze tanio.. do latwych nie nalezy Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 możesz coś wiecej napisać bo temat ciekawy, a właśnie zaczynam kompletować i zbroić się na wiosnę więc temat na czasie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafcio78 Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 możesz coś wiecej napisać bo temat ciekawy, a właśnie zaczynam kompletować i zbroić się na wiosnę więc temat na czasie Ale chcesz zamienić hamulec 294mm dwutłoczek w swoim WRXie z podpisu na czterotłoczek 294 mm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now