Krzychu91 Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Witajcie Ostatnio tak sobie pomyślałem, żeby zamontować hamulce z wrx'a (w tym celu felgi już zakupione), ale najpierw chciałbym wiedzieć co mi jest potrzebne. Posiadam impreze bugeye z 2001 n/a. Z tego co wiem to potrzebne jest zacisk 4tłok na przód, zacisk 2tłok tył do tego tarcze, klocki, można od razu zestaw naprawczy zrobić, adaptery no i felgi, ale je już posiadam. Tutaj pojawia się mój problem czy coś jeszcze potrzeba do tej operacji, skąd wziąć adaptery one są montowane w wrx i z niego się nadadzą czy w ASO to można dostać ?? Czy kupić całe zwrotnice czy te co mam się nadadzą ?? Oraz myślałem by zamontować sobie przewody w oplocie tylko też nigdzie nie widziałem do n/a i teraz pytanie czy np.: z wrx'a będą pasować z tego rocznika czy nie ?? Pod względem technicznym jestem można powiedzieć początkujący dlatego tutaj tyle pytań, a chciałbym to poznać zanim zlecę mechanikowi robotę. Ewentualnie jaki to poziom trudności zamontowania A może ktoś we Wrocławiu służy pomocą przy piwie by pomóc zamontować Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc. Ps. przeglądałem forum, ale jakoś nie widziałem podobne tematu jeśli był to proszę o wyrozumiałość Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Przewody pasują od WRX, adaptery do dostania w 4sprężarkach. Zwrotnice zostają. Operacja raczej dość łatwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychu91 Posted October 13, 2013 Author Share Posted October 13, 2013 Przewody pasują od WRX, adaptery do dostania w 4sprężarkach. Zwrotnice zostają. Operacja raczej dość łatwa. Dzięki za szybką odpowiedz. No to pozostaje skompletowanie wszystkiego i do dzieła Link to comment Share on other sites More sharing options...