ziembol Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Hej mam problem ponieważ w mojej imprezce stało się coś czego zdiagnozować chłopaki na Bajecznej nie mogą. Generalnie silnik kręci tylko do 3,5tys/min później zaczyna szarpać dławić się, generalnie dalej nie jedzie. Check pokazuje 22 i 23, czyli przepływka i stukowy co wymieliliśmy, ale nie ustąpiło. Turbina sprawna, wtryski, cylindry wszystko ok, generalnie cała mechanika sprawdzona, rozrząd też sprawdzony jest ok, a auto jak nie jeździło tak nie jeździ. Ktoś ma jakiś pomysł, ewentualnie miał to samo? Auto obecnie jest u elektryka, ale może jak pomożecie to będzie łatwiej znaleźć przyczynę? Silnik 2.0 turbo '99 Dzięki z góry za pomoc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Ale do tych 3,5 wkręca się normalnie ? czy z problemami ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziembol Posted October 13, 2013 Author Share Posted October 13, 2013 Normalnie, a później jakby go odcinało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadziejS Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Świece, przewody, cewka ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziembol Posted October 13, 2013 Author Share Posted October 13, 2013 Tak, te rzeczy sprawdzone... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŚwiniakCT Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 A układ paliwowy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziembol Posted October 13, 2013 Author Share Posted October 13, 2013 Naturalnie, jak napisałem wszystko co związane z mechaniką zostało sprawdzone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 czujnik temperatury sprawdzałeś ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Moze to głupie, ale czy sprawdzaleś uszczelkę na DV`ce ? Bo podobne objawy miałem jak DV była niedokrecona i uszczelka w tym czasie zostala poszarpana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadziejS Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 I w takich sytuacjach przydaje się mieć LPG. Przynajmniej można potwierdzić lub wyeliminować problem z układem zasilania paliwem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŚwiniakCT Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Przynajmiej ja miałem tak w RA , okazało się , że winne było troche paliwo, pompka i zawór ciśnienia paliwa . Taki sam objaw , ładnie wstawał poźniej łapał muła . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziembol Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 O dobra podpowiedź, sprawdzę wobec tego na pewno Fakt czasami żałuję, że nie mam LPG Dzięki za wszelkie porady ! Okazało się, że zrobiło się zwarcie i komputer zwariował, bo przepływka się spaliła i jej w ogóle nie wykrywał. Pomógł reset i nowa przepływka, GT znów miło jeździ Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
majkel_ciszewski Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 U mnie jest teraz odwrotnie, silnik dławi się między 2000-2500 a powyżej tego idzie pięknie? Przepływomierz wymieniłem ale problem nie ustąpił. Check Engine pokazuje 2 mrygniecia długie i 3 szybkie? Jakiś pomysł co to może być? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilwro Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 witam, mam podobny temat wiec nie zakładam nowego. Mianowicie, zmieniłem wtryski z niebieskich wrx na rozowe sti 05r 265ps i auto przy 4500rpm nie chce jechac,strzaly z wydechu i szarpie bardzo mocno. Słychac tez mocno swist turbiny( przeładowanie?). Wiem, ze czeka mnie remap, ale chciałbym wiedziec dlaczego powstala taka roznica po zmianie samych wtryskiwaczy?. Nie znam sie na benzyniakach wiec pytam- czy to normalne zjawisko? co odpowiada za tego typu historie i co trzeba koniecznie zrobić? Pacjent wrx MY00 GD seria 225ps. Czesciowo odetkany wydech tylny. Precat niestety jest. Downpipe oryginal z katem i sondą. Usuniete klapki TGV (zostały w ssacym same oski no i bez aluminiowych przegród) oczywiscie silniczki sa podlaczone razem z potencjometrami po drugiej stronie. Co nalezalo by jeszcze zrobic zeby autko lepiej przygotowac przed strojeniem? Czy sama hamownia i remap wystarczy? Ile koni i Nm bezpiecznie wykonac? Czy warto jeszcze cos podłubac zanim sie tam wybiore. Jaki to koszt w przyblizeniu za taki remap? Z góry dziekuje. Prosze o fachowe opinie oraz krytyke. Kogo polecacie do strojenia?,pzdr Kamil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Zdaje się że po wymianie wtrysków to trzeba je skalibrować,ustawić aby odpowiednio dawkowały paliwo. Będziesz się dalej bawił sam w mody i inne pomysły,to raczej nie wróżę silnikowi dotrwania do remapu. Co jeszcze zrobić,sprawdzić to raczej uzgadniaj z tunerem,z nim uzgodnisz też bezpieczne cyferki uzależnione od stanu silnika i autka.Koszt samego remapu to ok.3 tys.zł. Remap w miejscach godnych polecenia,to Poznań,Nowy Sącz,Katowice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Pacjent wrx MY00 GD seria 225ps seria WRX'01 = 218ps Słychac tez mocno swist turbiny( przeładowanie?) raczej nieszczelność lub sama turbina ma już dość, na seryjnym DP mało słychać świst turbiny ... Wiem, ze czeka mnie remap, ale chciałbym wiedziec dlaczego powstala taka roznica po zmianie samych wtryskiwaczy?. bo ecu nadal wie że ma seryjne wtryski, Ty założyłeś inne, wydajniejsze, lejesz więcej paliwa, a komputer nic o tym nie wie, czyta z sondy bogatą mieszankę i to koryguje ile może .... jest jedno proponowane rozwiązanie problemu = nowa mapa Czesciowo odetkany wydech tylny. Precat niestety jest. Downpipe oryginal z katem i sondą końcowy tłumik niewiele odtyka wydech ... wywal prekata z uppipe, złóż downpipe bez katalizatora, lub z jego sportowym odpowiednikiem i wtedy masz odetkany wydech przygotowany do remapu (2,5" w zupełności wystarczy) Czy warto jeszcze cos podłubac zanim sie tam wybiore już podłubałeś, zdaj się na tunera, on już będzie wiedział co sprawdzić i co wymienić przed remapem żeby nie było później klopotów ... Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now