sebachon Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) socko, u mnie było dokładnie identyczne pęknięcie! Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 tutaj też było bardzo blisko, dlatego trzeba być bardzo czujnym i nie bagatelizować żadnych objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 tutaj też było bardzo blisko, dlatego trzeba być bardzo czujnym i nie bagatelizować żadnych objawów. carlos, to Twój smok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Apacza, ale akurat auto było w moim posiadaniu, zaniepokoiło mnie mrugnięcie "lampy alladyna" na zimnym starcie. Szybka decyzja, laweta -> Sącz i..... voilà, blisko było, oj blisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Patrząc na zdjęcia jakie umieściliście w tym wątku, obspawanie naprawdę wystarcza, żeby zabezpieczyć się przed pęknięciem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Zrobione umiejętnie wystarcza.Choć czujności całkiem bym nie tracił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Pytam, bo może one więcej niż np. 100 tyś nie wytrzymywały i czy w moim przypadku gdy powoli zbliżam się do tej granicy, iść w profilaktykę, wciągać spawać, czy może kupić nowy i wtedy obspawać? Objawów póki co, odpukać brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Objawy pojawiają się nagle.Przy tym przebiegu poszedłbym w profilaktykę. Wybór czy spawać stary czy kupić obspawany i wymienić,należy do Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Wybór czy spawać stary czy kupić obspawany i wymienić, Warunkiem jest FACHOWE obspawanie NOWEGO smoka. carfit podobno robi to wzorowo. Ja zdecydowałem się na pancerny smok tuningowy od x-bike-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Wybór czy spawać stary czy kupić obspawany i wymienić,Warunkiem jest FACHOWE obspawanie NOWEGO smoka. carfit podobno robi to wzorowo. Ja zdecydowałem się na pancerny smok tuningowy od x-bike-a. I tego nie trzeba spawać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Tego się nie spawa.Wykonany jest z założeniem aby zapobiec pękaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Tego się nie spawa.Wykonany jest z założeniem aby zapobiec pękaniu. Tak jest. Już sam jego wygląd budzi zaufanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Ok, już sobie porównałem OEM i taki wzmocniony. Faktycznie dodatkowe wsporniki zapobiegają pewnie uszkodzeniom zwłaszcza porównując ze zdjęciami w tym wątku. Dzięki za wyjaśnienie tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 ciekaw jestem jak wygląda smok w MY15 ;-) dopiero teraz do mnie dotarło, że on pęka nie jak się "przywali" miską o glebę, a od zwykłych wibracji - bo jakiś inżynier od siedmiu boleści nie przewidział, że ten element jednak ma swoją masę która pracuje pod wpływem wibracji i jazdy w warunkach nie-autostradowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Faktycznie dodatkowe wsporniki zapobiegają pewnie uszkodzeniom Tak, trzecie mocowanie wzmacnia całą konstrukcję, a grubsze "orurowanie" jest odporniejsze na wibracje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Czy zrzucenie miski wystarczy, żeby ocenić smok? Rozumiem, że wtedy potrzebna jest wymiana uszczelka miski i coś poza tym ? Znalazłem takie zdjęcie, którym się zasugerowałem: Edytowane 14 Czerwca 2014 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Czy zrzucenie miski wystarczy, żeby ocenić smok? Rozumiem, że wtedy potrzebna jest wymiana uszczelka miski i coś poza tym Tak, po zdjęciu miski wszystko zobaczysz jak na dłoni. Potem należy dokładnie oczyścić rant miski i bloku i odpowiednią masą na nowo uszczelnić. U mnie schło tylko godzinę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Wiadomość z ostatniej chwili. Mój wujo, po usilnych namowach, zmienił właśnie w swoim Forku profilaktycznie smok olejowy w 2.5T przy przebiegu 43 tys. km na ten od X-BIKE. I wyobraźcie sobie, że na starym smoku już pojawiały się mikro pęknięcia na spawie. W dodatku objawiło się cudowne działanie Castrola Edge-a (od nowości) - zarówno smok, jak i wał pokryte były cienką warstewką czarnego osadu. Na szczęście Piotrek z Grafixu namówił wuja na przejście na inny olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Czy ta przypadłość dotyczy większości/wszystkich jednostek czy też występuje w wybranych modelach? Pytam bo przebieg też mam nie najniższy a pewnie nikt tam nawet do tego wcześniej nie zaglądał. Konkretnie interesuje mnie jak to wygląda w EJ20FLT w Legacy MY07? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kretal Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 No właśnie, czy to przypadłość głównie 2.5l czy też 2.0 mają z tym problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Przypadłość dotyczy głównie silników 2,5T. Ale nie traciłbym czujności w przypadku innych motorów,choć zdarzają się bardzo rzadko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cycu Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Witajcie, mam pytanie trzeba obspawać to mocowanie na 2 śróbki tak ? a co z dołem - rurką łączącą cylinderek ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 a co z dołem - rurką łączącą cylinderek ?? Najczęściej pęka właśnie przy tym górnym mocowaniu, ale wzmocnienie dotyczy wszystkich spawów. Tak chyba robi to carfit. (o ile dobrze pamiętam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się