Kuba Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 aflinta, najprędzej by dało radę Wankla.... http://cp_www.tripod.com/rotary/pg04.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Niezłe, sokowirówka mi do głowy nie przyszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 http://cp_www.tripod.com/rotary/pg04.htm Z tym linkiem jest coś nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 No hmm na sprawach technicznych się za bardzo nie znam, ale zawsze boxer kojarzył mi się z dużymi pojemnościami. Chociaż 1.6 też była boxerem. Hmm w takim razie Impreza 1.5 zapowiada się bardzo ciekawie. Myślę, podobnie jak przedmówcy, że to świetna opcja dla tych co wiedzą która marka jest tą właściwą a nie stać ich na więcej. Pozatym to może być fajne autko dla rodziny - kombi, napęd 4x4 dający bezpieczeństwo, solidne wykonanie na długie lata, względnie dużo komfortu, no i owy prestiż poruszania się Subaru. Ciekawe jak będzie kształtować się cenka, ale biorąc pod uwagę cenę nowego Justy to myślę, że cena Imprezy nie zejdzie poniżej 70 tys. Cena spada co bardzo cieszy ale to wciąż dużo dla przeciętnego polaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Tommi from Kattowitz, do imprezy nie da się wsadzić innego silnika niż bokser do forestera moze by wszedl jakis V6 z katem rozwarcia 90st (moze nie jest za wysoki), fajny bylby 3,0 TDI z A6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Tommi from Kattowitz, weźmy na to wielkopojemnościowe boksery 0,6 litra z BMW albo 1,3litra z VW GRAF, TDI mówimy zdecydowane nie! To nabardziej klekoczący turbodiesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Tommi from Kattowitz, weźmy na to wielkopojemnościowe boksery 0,6 litra z BMW albo 1,3litra z VW Smile GRAF, TDI mówimy zdecydowane nie! To nabardziej klekoczący turbodiesel. No tak, daleko szukać, nasz poczciwy stary garbusek miał przecież tak pięknie brzmiącego boxera. Ehh, starość nie radość ale młodość wcale też nie jest kolorowa. :wink: Chyba, że ktoś lubi to klekotanie TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 No hmm na sprawach technicznych się za bardzo nie znam, ale zawsze boxer kojarzył mi się z dużymi pojemnościami. Chociaż 1.6 też była boxerem. Hmm w takim razie Impreza 1.5 zapowiada się bardzo ciekawie. Myślę, podobnie jak przedmówcy, że to świetna opcja dla tych co wiedzą która marka jest tą właściwą a nie stać ich na więcej. Pozatym to może być fajne autko dla rodziny - kombi, napęd 4x4 dający bezpieczeństwo, solidne wykonanie na długie lata, względnie dużo komfortu, no i owy prestiż poruszania się Subaru. Ciekawe jak będzie kształtować się cenka, ale biorąc pod uwagę cenę nowego Justy to myślę, że cena Imprezy nie zejdzie poniżej 70 tys. Cena spada co bardzo cieszy ale to wciąż dużo dla przeciętnego polaka. A nie wolałbyś np. za 70 tys (plus minus oczywiście) 2 letniego WRX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Tommi from Kattowitz, weźmy na to wielkopojemnościowe boksery 0,6 litra z BMW albo 1,3litra z VW GRAF, TDI mówimy zdecydowane nie! To nabardziej klekoczący turbodiesel. a Ja lubie TDI mojej mamy, fajnie klekocze jak traktor i super odjezdza z dolu. Klekocza tylko 1,9 i 2,0 TDI, 3,0V6 i 4,0V8 juz nie tylko szumia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 No hmm na sprawach technicznych się za bardzo nie znam, ale zawsze boxer kojarzył mi się z dużymi pojemnościami. Chociaż 1.6 też była boxerem. Hmm w takim razie Impreza 1.5 zapowiada się bardzo ciekawie. Myślę, podobnie jak przedmówcy, że to świetna opcja dla tych co wiedzą która marka jest tą właściwą a nie stać ich na więcej. Pozatym to może być fajne autko dla rodziny - kombi, napęd 4x4 dający bezpieczeństwo, solidne wykonanie na długie lata, względnie dużo komfortu, no i owy prestiż poruszania się Subaru. Ciekawe jak będzie kształtować się cenka, ale biorąc pod uwagę cenę nowego Justy to myślę, że cena Imprezy nie zejdzie poniżej 70 tys. Cena spada co bardzo cieszy ale to wciąż dużo dla przeciętnego polaka. A nie wolałbyś np. za 70 tys (plus minus oczywiście) 2 letniego WRX? kazdy by wolal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 a Ja lubie TDI mojej mamy, fajnie klekocze jak traktor JA lubie słuchać silnika jak pracuje, ale strasznie mnie denerwuje jak na wolnych głośno chodzi... W tedy powinna być uboga cisza 8) kazdy by wolal NA te warunki co są teraz w polsce to też bym wolał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 GRAF, TDI mówimy zdecydowane nie! To nabardziej klekoczący turbodiesel. Najśmieszniejsze jest to, że subiektywnie - A3 2.0TDI quattro, jeździ duuuuużo lepiej, niż Lexus IS220d (z super nowoczesnym turbodieslem od Toyoty - 177 KM). Sprawdzone w taki sposób - bezpośrednio po zrobieniu kilkanustu kilometrów owym Lexusem wsiadłem w Audi. Zupełnie inne wrażenia. Tak więc - stara, sprawdzona i jara konstrukcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 owoc666, Audi A6 2.5 TDI - miałem nieprzyjemność mieć go na ogonie przez kilkaset kilometrów. W mieście w korkach to jakiś koszmar był, stoisz grzecznie autem, cisza spokój, okna i dach otwarte a z tyłu dobiega donośne kle, kle, kle, kle. Jeszcze rozumiem, by było to auto klasy Golfa III GTD, ale nie A6, jakby nie było z nieco wyższej półki. Swoją drogą w porównaniu do mojego Legaca to ten golf ma tylko tyle lepiej, że jest elektroniczny licznik, komputer i klima, reszta to jakieś nieporozumienie, niewygodna kierownica, mała szyba, mikroskopijne lusterka, wszystko trzeszczy, kilometrowe drogi lewarka zmiany biegów i ten beznadziejne głośny klekot z pod maski. Na trasie przy 130-140km/h jest OK, ale poniważ ponad połowę czasu za kierownicą spędzam w mieście, to TDI dalej mówię stanowcze nie! Auta z CR są lepiej wyciszone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Audi A6 Ojciec miał przyjemność jechania tym to mówił że był zaskoczony zero wibracji drgań... Jak się kluczyk przekręciło to jakby nie wskazówka obrotomierza to by nie wiedział, że silnik chodzi. Ale z tego co mówicie to pewnie była benzyna :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Audi A6 Ojciec miał przyjemność jechania tym to mówił że był zaskoczony zero wibracji drgań... Jak się kluczyk przekręciło to jakby nie wskazówka obrotomierza to by nie wiedział, że silnik chodzi. Ale z tego co mówicie to pewnie była benzyna :!: Niekoniecznie musiała to być beznyna. W nowym passacie praktycznie nie słychać TDI w środku, nawet na przy zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 nawet na przy zimnym silniku :shock: w dislu jest jakaś różnica? Domyślałem się że teoretycznie może być, aczkolwiek nigdy nie słyszałem, żeby mój silnik w justy chodził na zimnym głośniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misioo Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 W 4 cylindrowych dizlach jest różnica, szczególnie w tych na pompowtryskiwaczach, w tych z cr już mniejsza (chociaż to zależy od modelu i egzemplarza). W 6 cylindrowych starszych też jest różnica - właśnie zimne klekoczą na niskich obrotach, potem to już prawie nie słychać że diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 ... ale poniważ ponad połowę czasu za kierownicą spędzam w mieście, to TDI dalej mówię stanowcze nie! Auta z CR są lepiej wyciszone TDI wlasnie w miescie to marzenie, auto na 1 biegu idzie pelnym ogniem od wolnych obrotow, na 2-ce juz od 1,5 tys obr i do tego ekonomika, ale do zabawy i na trasie mi bardzie pasuje bezyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 TDI wlasnie w miescie to marzenie, auto na 1 biegu idzie pelnym ogniem od wolnych obrotow, na 2-ce juz od 1,5 tys obr i do tego ekonomika, ale do zabawy i na trasie mi bardzie pasuje bezyna. Skoro stoję w korku to po co mi pełny ogień? Jakoś bardziej przeszkadza mi głośna praca jak auto stoi. Ekonomika to sprawa wtórna, mam LPG koszt podobny. Mało kto wspomina, że te dieselki słabo się kręcą, niby juz zaczna jechać i trzeba znowu bieg zmienić. Oczywiście porównuję swoje 10 letnie auto z równieśnikiem na ropę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 ... Oczywiście porównuję swoje 10 letnie auto z równieśnikiem na ropę jak z rowiesnikiem to sie zgadzam, stare diesle nie jezdza, tylko dymia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 GRAF, no niby TDI, takie samo jak dzisiaj w skody wsadzają czy inne golfy Natomiast to A6 2.5TDI było całkiem świeże Klekotało praktycznie tak samo jak 10 letni golf Nowoczense CDTI czy jak się zowią te silniki wsadzane do olvo S40 mimo, że cichsze od TDI, to i tak dalej nie dają o sobie zapomnieć na światłach i klepią swą melodię niczym dzicko na blaszanym bębenku Ale wbrew temo co może pozornie z moich postów wynikać z zaciekawieniem czekam na boksera w dieslu Może właśnie on przełamie moje postrzeganie tych silników, które są doskonałm przykładem tego, że jak zainwestować w badania odpowiednio dużo kasy, to można pojechać i na gó^H^Hropie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Ojciec dziś przyjechał skodą superb w dislu 1.9 150 koni to silnik chodzi okropnie głośno. Do tego strasznie wolno wkręca się na obroty. A jeśli chodzi o ekonomie to pali około 9 litrów, a tego już chyba nie da się nazwać oszczędnością... A jak fajnie dymi na czarno Można ściany malować. Ogólnie mówiąć wole benzyne po dzisiejszym doznaniu :!: Edit: Czekam na noc nie jechałem jeszcze na ksenonach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Ja się z Aflintą. Moim zdaniem 6 cylindrowe Diesle (z audi wlącznie) pracuja cicho i bardzo miło dla ucha!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 mi sie tam dzwiek diesela podoba nawet TDI (wole klekot TDI niz niewiadomo jaki dzwiek w HDI, CDTI itd), nie jest tak fajny jak bulgot boxera ani V8-mki ale wg mnie brzmia duzo ladniej niz polonez czy chociazby zwykle silniki R4 8V w popularnych samochodach. Imprezy z dieslem bym raczej nie kupil nigdy, ale Forestera jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 z dieslem bym raczej nie kupil nigdy Jak możesz tak mówić jak nie masz pojęcia jak to będzie chodzi, czy jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się