Skocz do zawartości

Subaru Impreza 1.5


Gość wektor7

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do Dyrekcji.

Czy wprowadzicie do ofery Subaru, Imprezę z silnikiem o pojemności 1.5.

W Japoni weszła właśnie do sprzedarzy.

Czy Wy także tak uczyniecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Intakwrx, nie mam informacji o tym, że NIE BĘDZIE to 4X4 także spodziewałbym się małej niespodzianki ;) Dalej, samochód ma być dostępny od października a.d. 2006 czyli już już. Jak będę wiedział coś więcej dam znać.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ciekaw jestem jak to bedzie z osiągami takiej Imprezy... Prawdopodobnie cudów to tym sie nie da zdziałac. Zapewne bedzie podobnie jak ze starą Imprezą 1.6. Tylko, ze nie wszyscy potrzebują od razu STi. czasami potrzebne jest poprostu wygodne rodzinne autko z napedem na 4 koła. Pewnie takie jest założenie tego autka.

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

huzar105, parafrazując:

 

WRX to poprostu jest namiastka imprezy, żeby ktoś co go niestać na sti-aja mógł też mieć tzw "niby" sti.

 

Zapominasz jeszcze, że między 1.5 a WRXem jest RC.

 

Jak ktoś potrzebuje auto z 4x4 to taka Impreza jest ciekawa. Niezawodna, trwała i jedno z lepszych AWD, a to wszystko pewnie w przystępnej cenie. Niektórym wystarczy auto wyłącznie do przemieszczania się z A do B, np. po zaśnieżonych drogach.

 

Ciekawe jakie będą disle Subaru, bo jeśli będzie jakiś "słaby" to w Europie pewnie wyprze 1.5.

 

Wątpię, żeby 1.5 2WD było sprzedawane w Europie (UK to nie Europa ;) ), Subaru jest tu chyba jeszcze za mało popularną marką.

 

 

P.S. Nie z czasownikami chyba pisze się osobno... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.5 w 4x4 to pomyłka. staniesz w głębokim śniegu to aby ruszyć musisz chyba 3000obr mieć na dzień dobry, a plusy jakie? bo nie wydaje mi się aby paliło to mniej niz 2.0 NA. Być może chodzi o mniejsze opłaty aby zwerbować centusiów. Obawiam się że może to być pierwszy krok w stronę zaprzestania produkcji justy :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że może to być pierwszy krok w stronę zaprzestania produkcji justy

 

Ale justy to chyba inny segment?

 

Rownie dobrze mozna powiedziec, ze WRX, to "niby" STI...

 

Tak i nie. Bo wrx jest dla szpanu, a sti do jazdy lub odwrotnie... :wink:

 

1.5 w 4x4 to pomyłka

 

zgadzam się, aczkolwiek dla wielu takie rozwiązanie może pomóc w spełnieniu marzeń :!: :!:

 

P.S. Nie z czasownikami chyba pisze się osobno...

 

Przepraszam za błedy dobrze, że poprawiasz czasem (często) pisze bez sprawdzania :oops: przynajmiej przykuje do tego większą uwagę 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intakwrx, nie mam informacji o tym, że NIE BĘDZIE to 4X4 także spodziewałbym się małej niespodzianki ;) Dalej, samochód ma być dostępny od października a.d. 2006 czyli już już. Jak będę wiedział coś więcej dam znać.

Pozdrawiam

 

to ja tak z głupia franc sie zapytam-to 1,5 sie opyla u nas sprzedawać a 1,6 sie nie opylało :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,5 w imprezie to porazka, sam mam 1.6 i strasznie brakuje momentu na dole, w 1.5 bedzie jeszcze mniej (do 2,5 tys obr) a nowa buda wazy chyba troche wiecej niz ta z 93, wiec albo bedzie miec bardzo krotkie biegi albo bedzie sie jezdzic zaly czas na załaczonym reduktorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,5 w imprezie to porazka, sam mam 1.6 i strasznie brakuje momentu na dole, w 1.5 bedzie jeszcze mniej (do 2,5 tys obr) a nowa buda wazy chyba troche wiecej niz ta z 93, wiec albo bedzie miec bardzo krotkie biegi albo bedzie sie jezdzic zaly czas na załaczonym reduktorze.

Nie znam dokładnego przebiegu momentu obrotowego w imprezie 1.5, ale porównując suche dane to prezentuje się lepiej od 1.6 z 1993 roku :) Do typowej jazdy po jakichś wioskach gdzie zimą zalega śnieg zapewne wystarczy. No a Ci co potrzebują kopnięcia to zakupią 2.0R albo coś z turbinką. Oczywiście wszystko to jeszcze kwestia ceny nowego auta. Ale OC będzie tańsze :)

Jak już ktoś wspomniał na tym forum, Subaru u nas jest postrzegane głownie przez pryzmat sukcesów rajdowych, ale oprócz tego oni produkują normalne auta (nie rajdówki), które nadają się do zwykłej jazdy, gdzie nikomu nawet do głowy nie przychodzi by boka w zakręcie postawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z jazda po sniegu (głebokim) bedzie kłopot bo uzyteczny moment (przy 1,5 - 2,5 tys obr) potrzebny do ruszania w takich warunkach w bedzie podobny jak w starym 1,6 a masa duzo wieksza - bez redukcji ani rusz. Mi wlasnie najbardziej przeszkadza jej brak (fatalnie sie rusza w piachu i miekkiej ziemi itd) nastepna moja SI bedzie kombi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...