Przemysław Niżnik Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Witajcie! Od pewnego czasu mam problem z lewym przednim hamulcem. W czasie jazdy potrafi strasznie piszczeć. Pojechałem więc do mechanika i okazało się że cylinderek nie działa tak jak powinien. Auto samo hamowało. Wszystko było strasznie gorące i zardzewiałe :/. I padł pomysł żeby kupić nowe zaciski. Jednak zastanawiam się czy jak już się w to pchać czy nie zrobić swapa na dwutłoczki. Czy to w ogóle jest możliwe? I ewentualnie jakie by były tego koszty. A może da się wymienić sam cylinderek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 A może da się wymienić sam cylinderek? Da się wymienić sam tłoczek , założyć nową uszczelkę , posmarować i rozruszać prowadniczki i będzie git . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipek Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Dwutłoczek 277mm w zestawie z używanymi tarczami i klockami to koszt rzędu 200-300zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemysław Niżnik Posted October 8, 2013 Author Share Posted October 8, 2013 O miłe zaskoczenie. Tak czytam i widzę same pozytywy co do swapu. Tylko wyczytałem, że może być problem z wciśnięciem 14. A ja mam zimę 14 na stalówkach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gforce Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 dokładnie, nie ma najmniejszego sensu reanimowac jednotłoczka, chyba, ze masz 2 komplety kół 14' Link to comment Share on other sites More sharing options...
dec Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 sprzedaj te 14" za 200zł, kup komplet stalówek 15" za 200zł i cały zestaw hamulcowy przedni 277 dwutłoczkowy za drugie 200zł. Gra jest warta świeczki, potwierdzam na sobie Aha tylko jakie byś te zaciski dwutłoczkowe nie kupił to bądź przygotowany na ich regenerację (koszt rzędu 150zł jak robisz samemu). Zawsze lepiej zregenerować i mieć hamowanie praktycznie jak w nowych Akurat układ hamulcowy to rzecz w którą zawsze warto zainwestować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now