Ad Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Zamierzam go wywalić. Ktoś to przerabiał? Macie jakieś sugestie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Parę osób już to przerabiało,nie ma przeciwskazań,chyba że ekologiczne,ponoć same zalety. Macie jakieś sugestie? Zależy o co chodzi.Czy o miejsce gdzie to zrobić?Czy istnieją jakieś przesłanki aby nie robić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Zamierzam go wywalić a w jakim celu ta operacja ? tania podobno nie jest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad Posted October 8, 2013 Author Share Posted October 8, 2013 Pozostawienie go bedzie jeszcze droższe. Samochód ma przejechane 165 tys. km i co chwilę zaczyna mrugać kontrolka, ( nie świecić, a mrugać co wiąże się z wizytą w serwisie ) a to kosztuje. Gdzie i jak to można dokonać? Blisko Rzeszowa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Czyli co chwila czyszczenie DPF-a w serwisie? Ale to jakiś błąd lub awaria któregoś z czujników chyba? Nie zdiagnozowali w ASO? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Ale to jakiś błąd lub awaria któregoś z czujników chyba? dokladnie tak..... ps. kompletnie zapchany dpf (bez mozliwości zapalenia silnika z tego powodu) można oczyścić po zdemontowaniu i bedzie prawie jak nowy...o ile nie jest popękany/uszkodzony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 wyjąć zalać kretem i jak nowy zawsze można kupić nowy za ok 1700 i auto będzie w zgodzie z naturą i kontrolami w UE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 nowy za 1700? W ASO? Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarutux Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Gdzie i jak to można dokonać? Blisko Rzeszowa? Odbierz PW. Często bywam na ul. Orzeszkowej i napatrzyłem się na ich reklamę. Zamierzałem już tam zapytać o podkręcenie silnika, ale jakoś nie odważyłem się. Możesz przy okazji rzucić okiem na warsztat, popytać ludzi z Rzeszowa - może są jakieś opinie? Jeś,li warsztat jest OK, daj znać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 nowy za 1700? W ASO? Nie no żarty na bok to cena poza ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
chudy101 Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Cześć a ja zapytam czy ma ktoś doswiadczenie z zakresu chemicznego czyszczenia - regeneracji filtra dpf ? (nie mylić z Tunapem), które jest np. wykonywane przez firmę tft z Łodzi przy ul. Szczecińskiej. Wiem jedynie, że filtr poddawany jest conajmniej 48 godzinnemu czyszczeniu (płukaniu), rzekomo po którym filtr jest jak nowy. Póki co, jestem po wizycie w Subaru Serwis Point związanej z kasowaniem błędu DPF i musze przyznać że wizyta i rozmowa w tym serwisie łamie przynajmniej w mojej ocenie stereotyp dotyczący szeroko rozumianego podejścia do klienta tj. jego portela . Pan inżynier Krzysztof Dziąg nie tylko służy radą i pomocą (oddzwania, kiedy ma nieodebrane połaczenia !!!!), ale co najważniejsze z punktu widzenia kieszeni klienta, wycenia usługę adekwatnie do włożonej pracy a nie regulaminmowo zgodnie z cennikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 O firmie nie słyszałem i nie wiem co sądzić o czyszczeniu DPF-ów. Ale zapytam.Ile masz przebiegu,że już DPF się domaga takiej operacji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter141 Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 dwa tygodnie temu czytałem artykół lub oglądałem jakiś program i jest chemia specyjalnie do czyszczenia w spreju coś takiego jak ( pianka do piankowania ścian) w takim opakowaniu wystarczy odkręcić czujnik ktury jest wkręcony w pdf i to wszczyknąć bez wyjmowania filtra po paru minutach podłączali auto pod kompa i pokazało że jest czysty w 70 %czyli ok koszt około 160 PLN wycinałem a vw crafterze i jest ok czasami coś tam się zapali ale w tym aucie cały czas coś się pali pytałem się ile to kosztuje w subaru to mi powiedzieli około 2000 PLN ale mam takiefo mechaniora który pracuje w serwisie subaru i dorabia po godzinach to powiedział 700PLN i podobno sporo robi i nic się nie dzieje a auto ma takiego kopa jak 170 konna benzyna ale to wszystko w woj łódzkim jeżeli kogoś interesuje to proszę na PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 dwa tygodnie temu czytałem artykół lub oglądałem jakiś program i jest chemia specyjalnie do czyszczenia w spreju coś takiego jak ( pianka do piankowania ścian) w takim opakowaniu wystarczy odkręcić czujnik ktury jest wkręcony w pdf i to wszczyknąć bez wyjmowania filtra po paru minutach podłączali auto pod kompa i pokazało że jest czysty w 70 % W filtrach mokrych czyli FAP tak.W DPF Subaru który jest suchy i ceramiczny,już niekoniecznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 OT @piter141 zainstaluj przeglądarkę ze słownikiem, bo ten tekst czyta się tragicznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
chudy101 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Aktualny przebieg to 154 000. Stosunek łącznej ilości osadu: 47% Współczynnik nagromadzenia sadzy: 38% Ten pierwszy współczynnik jest chyba właściwym odniesieniem do stanu technicznego filtra; można by napisać, że jest do połowy czysty . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 zdecydowanie najlepsze efekty daje czyszczenie chemiczne zdemontowanego DPF . Usuwac absolutnie nie polecam , wiaze sie z to z remapem , a to w subaru 08-09 nie jest takie proste , bron boże jakies emulatory , i tym podobne partyzantki za kilka stów . Za prawie dokładnie 6 tys. km , bedzie wpis , lub dzwonienie , ze ma sie problem , bo nie ma DPF a kontrolka dalej mruga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad Posted February 6, 2014 Author Share Posted February 6, 2014 Na szczęście wystarczyło wymontowanie i wyczyszczenie filtra, razem z uszczelkami wszystko kosztowało kilka stów w serwisie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now