Jump to content

Filtr cząstek stałych w foresterze 2.0D 2008 r.


Ad

Recommended Posts

Parę osób już to przerabiało,nie ma przeciwskazań,chyba że ekologiczne,ponoć same zalety.

Macie jakieś sugestie?

Zależy o co chodzi.Czy o miejsce gdzie to zrobić?Czy istnieją jakieś przesłanki aby nie robić?

Link to comment
Share on other sites

Pozostawienie go bedzie jeszcze droższe. Samochód ma przejechane 165 tys. km i co chwilę zaczyna mrugać kontrolka, ( nie świecić, a mrugać co wiąże się z wizytą w serwisie ) a to kosztuje.

Gdzie i jak to można dokonać? Blisko Rzeszowa?

Link to comment
Share on other sites

Ale to jakiś błąd lub awaria któregoś z czujników chyba?

 

dokladnie tak.....

 

ps. kompletnie zapchany dpf (bez mozliwości zapalenia silnika z tego powodu) można oczyścić po zdemontowaniu i bedzie prawie jak nowy...o ile nie jest popękany/uszkodzony

Link to comment
Share on other sites

Gdzie i jak to można dokonać? Blisko Rzeszowa?

Odbierz PW.

Często bywam na ul. Orzeszkowej i napatrzyłem się na ich reklamę. Zamierzałem już tam zapytać o podkręcenie silnika, ale jakoś nie odważyłem się. Możesz przy okazji rzucić okiem na warsztat, popytać ludzi z Rzeszowa - może są jakieś opinie? Jeś,li warsztat jest OK, daj znać.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Cześć

 

a ja zapytam czy ma ktoś doswiadczenie z zakresu chemicznego czyszczenia - regeneracji filtra dpf ? (nie mylić z Tunapem), które jest np. wykonywane przez firmę tft z Łodzi przy ul. Szczecińskiej. Wiem jedynie, że filtr poddawany jest conajmniej 48 godzinnemu czyszczeniu (płukaniu), rzekomo po którym filtr jest jak nowy.

 

Póki co, jestem po wizycie w Subaru Serwis Point związanej z kasowaniem błędu DPF i musze przyznać że wizyta i rozmowa w tym serwisie łamie przynajmniej w mojej ocenie stereotyp dotyczący szeroko rozumianego podejścia do klienta tj. jego portela :).

 

Pan inżynier Krzysztof Dziąg nie tylko służy radą i pomocą (oddzwania, kiedy ma nieodebrane połaczenia !!!!), ale co najważniejsze z punktu widzenia kieszeni klienta, wycenia usługę adekwatnie do włożonej pracy a nie regulaminmowo zgodnie z cennikiem.

Link to comment
Share on other sites

dwa tygodnie temu czytałem artykół lub oglądałem jakiś program i jest chemia specyjalnie do czyszczenia w spreju coś takiego jak ( pianka do piankowania ścian) w takim opakowaniu wystarczy odkręcić czujnik ktury jest wkręcony w pdf i to wszczyknąć bez wyjmowania filtra po paru minutach podłączali auto pod kompa i pokazało że jest czysty w 70 %czyli ok koszt około 160 PLN

wycinałem a vw crafterze i jest ok czasami coś tam się zapali ale w tym aucie cały czas coś się pali pytałem się ile to kosztuje w subaru to mi powiedzieli około 2000 PLN ale mam takiefo mechaniora który pracuje w serwisie subaru i dorabia po godzinach to powiedział 700PLN i podobno sporo robi i nic się nie dzieje a auto ma takiego kopa jak 170 konna benzyna ale to wszystko w woj łódzkim jeżeli kogoś interesuje to proszę na PW

Link to comment
Share on other sites

dwa tygodnie temu czytałem artykół lub oglądałem jakiś program i jest chemia specyjalnie do czyszczenia w spreju coś takiego jak ( pianka do piankowania ścian) w takim opakowaniu wystarczy odkręcić czujnik ktury jest wkręcony w pdf i to wszczyknąć bez wyjmowania filtra po paru minutach podłączali auto pod kompa i pokazało że jest czysty w 70 %

W filtrach mokrych czyli FAP tak.W DPF Subaru który jest suchy i ceramiczny,już niekoniecznie.

Link to comment
Share on other sites

 

Aktualny przebieg to 154 000.

Stosunek łącznej ilości osadu: 47%

Współczynnik nagromadzenia sadzy: 38%

 

Ten pierwszy współczynnik jest chyba właściwym odniesieniem do stanu technicznego filtra; można by napisać, że jest do połowy czysty :).

 

Link to comment
Share on other sites

zdecydowanie najlepsze efekty daje czyszczenie chemiczne zdemontowanego DPF . Usuwac absolutnie nie polecam , wiaze sie z to z remapem , a to w subaru 08-09 nie jest takie proste , bron boże jakies emulatory , i tym podobne partyzantki za kilka stów . Za prawie dokładnie 6 tys. km , bedzie wpis , lub dzwonienie , ze ma sie problem , bo nie ma DPF a kontrolka dalej mruga :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...