Jump to content

Tłoki Mahle Motorsport - ktoś zakładał? - luźny sworzeń tłoka


mmg

Recommended Posts

Witam!

 

Wiem, że kilka osób tutaj zbudowało silniki na tłokach Mahle.

 

Jakiś czas temu zakupiłem sobie taki zestaw i przy składaniu silnika pojawił się poważny dylemat.

Chodzi o to, że sworzeń bardzo luźno wchodzi w tłok. Nie da się wyczuć luzu pionowego palcami, ale da się usłyszeć minimalne stukanie. Seryjny sworzeń i tłok jest spasowany tak ciasno, że nie da się go wyjąć ręką z tłoka. Ten Mahle przelatuje przez tłok jak odrzutowiec

Czy w waszych tłokach też tak to wyglądało?

 

Problem sfilmowałem tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=Q5JMVvVGryI

 

Aha, zapomniałem dodać, że tłoki nie są do Subaru, ale to chyba bez znaczenia :-)

 

Dzięki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie na filmie widać że sworzeń za luźno wpada w tłok , w tłokach które ja zakładałem takiego luzu nie było , wkładało się go dość ciasno.

A może specjalnie tu jest tak luźno , bo po rozgrzaniu silnika ten luz na pewno troszkę się skasuje :)

od jakiego samochodu te tłoki, pewnie jakaś Toyota ?

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie na filmie widać że sworzeń za luźno wpada w tłok , w tłokach które ja zakładałem takiego luzu nie było , wkładało się go dość ciasno.

A może specjalnie tu jest tak luźno , bo po rozgrzaniu silnika ten luz na pewno troszkę się skasuje :)

od jakiego samochodu te tłoki, pewnie jakaś Toyota ?

 

Toytoa Celica GT4 (3S-GTE)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...