mmg Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Witam! Wiem, że kilka osób tutaj zbudowało silniki na tłokach Mahle. Jakiś czas temu zakupiłem sobie taki zestaw i przy składaniu silnika pojawił się poważny dylemat. Chodzi o to, że sworzeń bardzo luźno wchodzi w tłok. Nie da się wyczuć luzu pionowego palcami, ale da się usłyszeć minimalne stukanie. Seryjny sworzeń i tłok jest spasowany tak ciasno, że nie da się go wyjąć ręką z tłoka. Ten Mahle przelatuje przez tłok jak odrzutowiec Czy w waszych tłokach też tak to wyglądało? Problem sfilmowałem tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=Q5JMVvVGryI Aha, zapomniałem dodać, że tłoki nie są do Subaru, ale to chyba bez znaczenia :-) Dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziarus007 Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Faktycznie na filmie widać że sworzeń za luźno wpada w tłok , w tłokach które ja zakładałem takiego luzu nie było , wkładało się go dość ciasno. A może specjalnie tu jest tak luźno , bo po rozgrzaniu silnika ten luz na pewno troszkę się skasuje od jakiego samochodu te tłoki, pewnie jakaś Toyota ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmg Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Faktycznie na filmie widać że sworzeń za luźno wpada w tłok , w tłokach które ja zakładałem takiego luzu nie było , wkładało się go dość ciasno. A może specjalnie tu jest tak luźno , bo po rozgrzaniu silnika ten luz na pewno troszkę się skasuje od jakiego samochodu te tłoki, pewnie jakaś Toyota ? Toytoa Celica GT4 (3S-GTE) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now