Jump to content

Forester 2.5XT z LPG we Wroclawiu


Olleo
 Share

Recommended Posts

Widzialem dzis takiego czarnego na Gajowickiej (przy okazji pozdrawiam kierownika, jesli tu zajrzy). Zdziwil mnie zawor LPG na zderzaku, tym bardziej, ze to 2.5XT (MY zdaje sie '03, ale glowy nie dam). Ciekawy jestem ktora generacja i jak sie sprawuje, ile pali itd.

Link to comment
Share on other sites

Właściciel Abartu ma takiego 2,5XT na wtrysku fazy ciekłej. Na Krzemienieckiej ma siedzibę możęsz podjechać i pogadać. OStatnio widziałem tam drugiego 2,5XT któego gazowali, z tym że ten był w automacie.

Link to comment
Share on other sites

Właściciel Abartu ma takiego 2,5XT na wtrysku fazy ciekłej. Na Krzemienieckiej ma siedzibę możęsz podjechać i pogadać. OStatnio widziałem tam drugiego 2,5XT któego gazowali, z tym że ten był w automacie.

 

A jaki kolor Foresia? W srodku byl kierownik tak na oko ze 30 lat, z ogolona czaszka.

 

Nie ukrywam, ze mnie interesuje taka koncepcja, Fores z LPG - obecnie bujam sie oska z LPG i nie narzekam, a Forester jest na razie na I miejscu w koncepcjach na przyszloroczne zakupy i jedynie spalanie mnie odstrasza.

Link to comment
Share on other sites

To był kolor srebrny, ale jaki odcień mnie nie pytaj bo lekko daltonizuje ;)

Na warsztacie gazowali zaś czarnego. Pytałem mechnika co mi u mnie w tym czasie LPG stroił i mówił, że pali prezesowi ten foryś tyle co na benzynce. Prezesa nie widziałem i nie wiem czy łysy czy nie ;)

Link to comment
Share on other sites

Według mnie w Foresterze XT albo Imprezie STi z instalacją gazową jest coś... nieprzyzwoitego. :evil: Jakby to porównać, to np. super laska, piękna, zgrabna, cycata i z nieogolonymi nogami.

Porównanie nie trafione, bo chodzi o żywienie a nie o wygląd :)

Link to comment
Share on other sites

To był kolor srebrny, ale jaki odcień mnie nie pytaj bo lekko daltonizuje ;)

Na warsztacie gazowali zaś czarnego. Pytałem mechnika co mi u mnie w tym czasie LPG stroił i mówił, że pali prezesowi ten foryś tyle co na benzynce. Prezesa nie widziałem i nie wiem czy łysy czy nie ;)

A ty zdaje sie masz Impreze kombi? Jak ci sie sprawdza LPG?

Link to comment
Share on other sites

Widzialem dzis takiego czarnego na Gajowickiej (przy okazji pozdrawiam kierownika, jesli tu zajrzy). Zdziwil mnie zawor LPG na zderzaku, tym bardziej, ze to 2.5XT (MY zdaje sie '03, ale glowy nie dam). Ciekawy jestem ktora generacja i jak sie sprawuje, ile pali itd.

 

 

Heja.... Czy w 2003 były już 2,5 XT, bo coś mi tu nie pasuje

Ale w Austrii ostatnio gadałem z gościem posiadającym Outbacka na CNG

Link to comment
Share on other sites

Przeczytaj wątek o LPG na forum technicznym - masz tam sporą dawkę doświadczeń, porad, etc. Ja też zdaje się tam pisałem o mojej zagazowanej.

Generalnie u mnie było do tej pory (prawie 2 lata użytkuje i przejechałem prawie 30 kkm)

1. na początku źle ustawiona instalka - gasł przy przechodzeniu na gaz i powyżej 4 tys obrotów nie ciągnął - panowie wgrali od nowa soft i ok - za friko bo na gwarancji - 0,5 h roboty

2. zaśniedziały przewód między zbiornikiem a przodem, nie wiem od czego ten przewód ale auto nie przełączało na gaz - wymieniono kabel - za friko - 1h roboty

3. ostatnio padł wtryskiwacz gazowy- rezultat autko słabe na gazie i trzęsawka - wymienili wtryskiwacz - za friko. 15 minut roboty

 

Poza tym jeździ normalnie i jest ok.

Link to comment
Share on other sites

Według mnie w Foresterze XT albo Imprezie STi z instalacją gazową jest coś... nieprzyzwoitego. :evil: Jakby to porównać, to np. super laska, piękna, zgrabna, cycata i z nieogolonymi nogami.

 

:mrgreen::mrgreen:

 

 

albo ptakiem między nogami :mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Poza tym jeździ normalnie i jest ok.

To co mnie bardzo interesuje, to spalanie. Pytania:

1. Jaka generacja?

2. Jak spalanie na gazie, a jak na noPB?

3. Kiedy przelacza sie z noPB na LPG (przy jakiej temp./po ilu km?)

4. ile noPB na 100km przy takiej jezdzie ci spala i jakie odcinki po miescie robisz?

5. itd.

 

czyli krotko mowiac - ja u siebie mam taki problem, ze o ile na gazie pali mi jakies 12-13/100 w miescie, to robie krotkie odcinki (7-8km na raz), wiec jest ich duzo na 100km, a kazdy to 0.5-2km na noPB. W rezultacie spalanie noPB mam gigantyczne, bo tylko i wylacznie na ssaniu i zawyza mi to znacznie koszt 100km.

Link to comment
Share on other sites

Ponieważ nasz pożal się Boże rząd obiecał górnikom, lekarzom i pielęgniarkom, to w ramach solidarności społecznej dokopie bogatym (mającym samochody) a do tego cwaniaczkom (musi - komuchom!) co to sobie gaz założyli, żeby taniej jeździć. Tylko patrzeć, jak przyłożą akcyzę i dopiero będzie.

 

PS. W Forysiu trochę szkoda miejsca na zbiornik na gaz. Ten bagażnik wbrew pozorom nie jest aż taki wielki.

Link to comment
Share on other sites

2. zaśniedziały przewód między zbiornikiem a przodem, nie wiem od czego ten przewód ale auto nie przełączało na gaz - wymieniono kabel - za friko - 1h roboty

Zapewne przewód od przekaźnika w zbiorniku.

 

3. ostatnio padł wtryskiwacz gazowy- rezultat autko słabe na gazie i trzęsawka - wymienili wtryskiwacz - za friko. 15 minut roboty

Tutaj albo wada materiałowa Cię spotkała, albo zasyfiony gaz :)

Link to comment
Share on other sites

To co mnie bardzo interesuje, to spalanie. Pytania:

1. Jaka generacja?

2. Jak spalanie na gazie, a jak na noPB?

3. Kiedy przelacza sie z noPB na LPG (przy jakiej temp./po ilu km?)

4. ile noPB na 100km przy takiej jezdzie ci spala i jakie odcinki po miescie robisz?

5. itd.

.

 

Nie wiem jaka generacja.

Różnie ze spalaniem, przeważnie między 300-360 km na zbiorniku 35l. Na benzynie nie mierzyłem.

tym bardziej nie mierzę ile benzyny spala na 100 km przy jeździe na gazie, na pewno zimą dużo więcej, latem duużo mniej. Robię odcinki około 11 km do pracy.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jaka generacja.

Różnie ze spalaniem, przeważnie między 300-360 km na zbiorniku 35l. Na benzynie nie mierzyłem.

Tak mało pali? :shock:

Zbiornik jest 45 litrów, mieści się 20% mniej.

 

tym bardziej nie mierzę ile benzyny spala na 100 km przy jeździe na gazie, na pewno zimą dużo więcej, latem duużo mniej. Robię odcinki około 11 km do pracy.

To tłumaczy małe spalanie gazu, bo w zimie połowę trasy pokonujesz na benzynie, w lecie nieco mniej.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...