Olleo Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Widzialem dzis takiego czarnego na Gajowickiej (przy okazji pozdrawiam kierownika, jesli tu zajrzy). Zdziwil mnie zawor LPG na zderzaku, tym bardziej, ze to 2.5XT (MY zdaje sie '03, ale glowy nie dam). Ciekawy jestem ktora generacja i jak sie sprawuje, ile pali itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Witek Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Na Kochanowskiego znajdziesz STi My03-05 2.5 na LPG i z zenonami... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Według mnie w Foresterze XT albo Imprezie STi z instalacją gazową jest coś... nieprzyzwoitego. Jakby to porównać, to np. super laska, piękna, zgrabna, cycata i z nieogolonymi nogami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Właściciel Abartu ma takiego 2,5XT na wtrysku fazy ciekłej. Na Krzemienieckiej ma siedzibę możęsz podjechać i pogadać. OStatnio widziałem tam drugiego 2,5XT któego gazowali, z tym że ten był w automacie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted June 23, 2006 Author Share Posted June 23, 2006 Właściciel Abartu ma takiego 2,5XT na wtrysku fazy ciekłej. Na Krzemienieckiej ma siedzibę możęsz podjechać i pogadać. OStatnio widziałem tam drugiego 2,5XT któego gazowali, z tym że ten był w automacie. A jaki kolor Foresia? W srodku byl kierownik tak na oko ze 30 lat, z ogolona czaszka. Nie ukrywam, ze mnie interesuje taka koncepcja, Fores z LPG - obecnie bujam sie oska z LPG i nie narzekam, a Forester jest na razie na I miejscu w koncepcjach na przyszloroczne zakupy i jedynie spalanie mnie odstrasza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 To był kolor srebrny, ale jaki odcień mnie nie pytaj bo lekko daltonizuje Na warsztacie gazowali zaś czarnego. Pytałem mechnika co mi u mnie w tym czasie LPG stroił i mówił, że pali prezesowi ten foryś tyle co na benzynce. Prezesa nie widziałem i nie wiem czy łysy czy nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Według mnie w Foresterze XT albo Imprezie STi z instalacją gazową jest coś... nieprzyzwoitego. Jakby to porównać, to np. super laska, piękna, zgrabna, cycata i z nieogolonymi nogami. Porównanie nie trafione, bo chodzi o żywienie a nie o wygląd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted June 23, 2006 Author Share Posted June 23, 2006 To był kolor srebrny, ale jaki odcień mnie nie pytaj bo lekko daltonizuje Na warsztacie gazowali zaś czarnego. Pytałem mechnika co mi u mnie w tym czasie LPG stroił i mówił, że pali prezesowi ten foryś tyle co na benzynce. Prezesa nie widziałem i nie wiem czy łysy czy nie A ty zdaje sie masz Impreze kombi? Jak ci sie sprawdza LPG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piskoor Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Widzialem dzis takiego czarnego na Gajowickiej (przy okazji pozdrawiam kierownika, jesli tu zajrzy). Zdziwil mnie zawor LPG na zderzaku, tym bardziej, ze to 2.5XT (MY zdaje sie '03, ale glowy nie dam). Ciekawy jestem ktora generacja i jak sie sprawuje, ile pali itd. Heja.... Czy w 2003 były już 2,5 XT, bo coś mi tu nie pasuje Ale w Austrii ostatnio gadałem z gościem posiadającym Outbacka na CNG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Przeczytaj wątek o LPG na forum technicznym - masz tam sporą dawkę doświadczeń, porad, etc. Ja też zdaje się tam pisałem o mojej zagazowanej. Generalnie u mnie było do tej pory (prawie 2 lata użytkuje i przejechałem prawie 30 kkm) 1. na początku źle ustawiona instalka - gasł przy przechodzeniu na gaz i powyżej 4 tys obrotów nie ciągnął - panowie wgrali od nowa soft i ok - za friko bo na gwarancji - 0,5 h roboty 2. zaśniedziały przewód między zbiornikiem a przodem, nie wiem od czego ten przewód ale auto nie przełączało na gaz - wymieniono kabel - za friko - 1h roboty 3. ostatnio padł wtryskiwacz gazowy- rezultat autko słabe na gazie i trzęsawka - wymienili wtryskiwacz - za friko. 15 minut roboty Poza tym jeździ normalnie i jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekg Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Według mnie w Foresterze XT albo Imprezie STi z instalacją gazową jest coś... nieprzyzwoitego. Jakby to porównać, to np. super laska, piękna, zgrabna, cycata i z nieogolonymi nogami. albo ptakiem między nogami :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted June 23, 2006 Author Share Posted June 23, 2006 Poza tym jeździ normalnie i jest ok. To co mnie bardzo interesuje, to spalanie. Pytania: 1. Jaka generacja? 2. Jak spalanie na gazie, a jak na noPB? 3. Kiedy przelacza sie z noPB na LPG (przy jakiej temp./po ilu km?) 4. ile noPB na 100km przy takiej jezdzie ci spala i jakie odcinki po miescie robisz? 5. itd. czyli krotko mowiac - ja u siebie mam taki problem, ze o ile na gazie pali mi jakies 12-13/100 w miescie, to robie krotkie odcinki (7-8km na raz), wiec jest ich duzo na 100km, a kazdy to 0.5-2km na noPB. W rezultacie spalanie noPB mam gigantyczne, bo tylko i wylacznie na ssaniu i zawyza mi to znacznie koszt 100km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Ponieważ nasz pożal się Boże rząd obiecał górnikom, lekarzom i pielęgniarkom, to w ramach solidarności społecznej dokopie bogatym (mającym samochody) a do tego cwaniaczkom (musi - komuchom!) co to sobie gaz założyli, żeby taniej jeździć. Tylko patrzeć, jak przyłożą akcyzę i dopiero będzie. PS. W Forysiu trochę szkoda miejsca na zbiornik na gaz. Ten bagażnik wbrew pozorom nie jest aż taki wielki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 2. zaśniedziały przewód między zbiornikiem a przodem, nie wiem od czego ten przewód ale auto nie przełączało na gaz - wymieniono kabel - za friko - 1h roboty Zapewne przewód od przekaźnika w zbiorniku. 3. ostatnio padł wtryskiwacz gazowy- rezultat autko słabe na gazie i trzęsawka - wymienili wtryskiwacz - za friko. 15 minut roboty Tutaj albo wada materiałowa Cię spotkała, albo zasyfiony gaz Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarmaj Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Hmmm Samochody gazem zatruwa się w tym wątku: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... 982#278982 W innych dajcie im trochę pożyć... :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
radix99 Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Ponieważ nasz pożal się Boże rząd obiecał górnikom, lekarzom i pielęgniarkom,... zestawienie cokolwiek nie na miejscu :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 To co mnie bardzo interesuje, to spalanie. Pytania:1. Jaka generacja? 2. Jak spalanie na gazie, a jak na noPB? 3. Kiedy przelacza sie z noPB na LPG (przy jakiej temp./po ilu km?) 4. ile noPB na 100km przy takiej jezdzie ci spala i jakie odcinki po miescie robisz? 5. itd. . Nie wiem jaka generacja. Różnie ze spalaniem, przeważnie między 300-360 km na zbiorniku 35l. Na benzynie nie mierzyłem. tym bardziej nie mierzę ile benzyny spala na 100 km przy jeździe na gazie, na pewno zimą dużo więcej, latem duużo mniej. Robię odcinki około 11 km do pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Nie wiem jaka generacja. Różnie ze spalaniem, przeważnie między 300-360 km na zbiorniku 35l. Na benzynie nie mierzyłem. Tak mało pali? :shock: Zbiornik jest 45 litrów, mieści się 20% mniej. tym bardziej nie mierzę ile benzyny spala na 100 km przy jeździe na gazie, na pewno zimą dużo więcej, latem duużo mniej. Robię odcinki około 11 km do pracy. To tłumaczy małe spalanie gazu, bo w zimie połowę trasy pokonujesz na benzynie, w lecie nieco mniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now