razzar Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 (edited) Wlasnie zamontowalem Blow off IV HKS i pytanie wczesniej jak byl na orginalny piszczenie turbiny bylo ledwo slyszalne. Teraz podczas przyspieszania gdy zaczyna lądować turbin slychas dosc glosne gwizdanie, wydaje mi sie ze nie od turbin ze Blow piszczy .Czy to normalne bo nie czaje co z tym teraz począć? Po puszczeniu gazu jest gwizdniecie ciśnienia. Co ciekawe na wolnych obrotach jak stoję i gazuje to tego efektu nie ma slychac tylko spust gazu. Nie wiem czy może być uszkodzony Hks. DZIWNE bo doładowanie nic nie spadło trzyma 1.5, pojawiły sie tylko marchewy czasami , ale to rozumiem ...Pomuscie ,czy odseslac, czy cos zepsułem? Co do wężyka przez moment wezyk sie zgilol i bydz moze nie bylo przepływu powietrza, ale juz wymieleniłem na twardy. Czyżby cos z turbina sie zepsylo? chyba uszkodzony zawór, zamawiam BLOW FORGE Dual-Piston....wydaje sie być lepszy ! Edited October 2, 2013 by razzar Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Moze po prostu zaloz z powrotem zawor seryjny i ciesz sie jazda. A tak przy okazji - wloz troche wiecej dbalosci w to, jak piszesz. Bedzie wszystkim wygodniej i przyjemniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 5, 2013 Author Share Posted October 5, 2013 ok postaram się, czy ktoś coś powie o tej firmie z tego co widze można go przeestawiac w 2 tryby mowie o Blowoff GFB TMS Respons - Subaru Impreza WRX 02-07 & STI 04-10. Oryginał chyba już przepuszcza bo ciśnienie spada. Dlatego szukam coś lepszego. Myślę, o tym GFB, albo dużo tańszy FORGE na nim wcześniej były robione mapy wiec możne lepiej kupić taki jaki był używane przez ostatniego użytkownika. mam jeszcze pytanie czy ktos wie jaka jest roznica miedzy orginalem HKs IV a podrobka chinolem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vince_snd Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 taka, że oryginał to gówno, a chinol to jeszcze większa kupa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 5, 2013 Author Share Posted October 5, 2013 a co by kolega wybrał z GFB lub FORGE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Janczura Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Rozbierz zawór nasmaruj i złóż i wyreguluj miałem tak samo przy blitzu Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 a co by kolega wybrał z GFB lub FORGE seryjny DV albo forge... PS. przy okazji, mam do takiego zaworu kpl wymiennych sprężynek i podkładek do regulacji 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaTM Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 miałem tak kiedyś u siebie na innym blow off-ie, problemem była uszczelka między zaworem a wejściem do IC. Może założyłeś ma starej uszczelce i Ci przepuszcza. U mnie też ciśnienie doładowania było niższe i auto słabo jechało. Dźwięk piszczenia słychać było tylko podczas przyspieszania na maxa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Co do gwizdania to pewnie zawór już się zużył (sprężyna/uszczelka) i popuszcza. Jak koledzy mówią wróć do DV też tę chorobę z bov-em przerabiałem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 Zawor byl nowy, odeslalem go , z prosba na wymiane na inny np. forege . Za duzo na rynku podrobek hks , a czy ktos z Was zna jakie sa roznice miedzy orginalem a podrobka, podobno te same numery seryjene w chinolu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now