mc.li Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Krotki opis choroby: bez względu na prędkość obroty, temperaturę, jednym słowem, nie ma żadnej regularności, samochód gaśnie. Co sprawdzono: - pompa trzyma ciśnienie prawie jak nowa; - błędy w ECU to 32 i 23 - sonda lambda trzyma parametry (musiała być niedawno zmieniana, ja mam to auto do roku) - PRZEPŁYWOMIERZ - i tu była większa jazda: podczas sprawdzania okazało się, że "podobno" przepływomierz tak sieje, że czas otwarcia wtrysków jest tak duży, że przelewa i silnik gaśnie. Drogą zakupu nabyłem używany przepływomierz i po 1 dni złudnej radości, powtórka z rozrywki. - puszczono wiązkę do przepływomierza bokiem, to samo; - co dziwne długiemu czasowi otwarci wtrysków towarzyszy obniżenie napięcia na przepływomierzu - co jeszcze dziwniejsze: wystarczy zdjąć wtyczkę z przepływomierza i wpiąć ją z powrotem i dzień spokoju, Mam założoną instalację gazową IGS Landi Renzo, pierwsza teoria była taka że to emulator odpowiedzialny za odcięcie wtrysków sieje, wypiąłem całą wiązkę gazową, wpiolem wtryskiwacze na oryginalną i to samo. A ostatnio po "usprawnieniu" mapy instalacji gazowej objawy przeniosły się na gaz, oczywiście wystarczy wypiąć np. wtyczki z silniczków krokowych gazowych na chwile i znowu dzień spokoju. Jakieś pomysły, bo mi i mądrzejszym ode mnie już ich brak. Pomoooooocy !!!! PS. Dla ulatwienia podpowiem, że chodzil poprawnie i na gazie i benzynie ... przynajmniej ten rok jak go mam.[/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Krotki opis choroby:bez względu na prędkość obroty, temperaturę, jednym słowem, nie ma żadnej regularności, samochód gaśnie. Co sprawdzono: - pompa trzyma ciśnienie prawie jak nowa; - błędy w ECU to 32 i 23 - sonda lambda trzyma parametry (musiała być niedawno zmieniana, ja mam to auto do roku) - PRZEPŁYWOMIERZ - i tu była większa jazda: podczas sprawdzania okazało się, że "podobno" przepływomierz tak sieje, że czas otwarcia wtrysków jest tak duży, że przelewa i silnik gaśnie. Drogą zakupu nabyłem używany przepływomierz i po 1 dni złudnej radości, powtórka z rozrywki. - puszczono wiązkę do przepływomierza bokiem, to samo; - co dziwne długiemu czasowi otwarci wtrysków towarzyszy obniżenie napięcia na przepływomierzu - co jeszcze dziwniejsze: wystarczy zdjąć wtyczkę z przepływomierza i wpiąć ją z powrotem i dzień spokoju, Mam założoną instalację gazową IGS Landi Renzo, pierwsza teoria była taka że to emulator odpowiedzialny za odcięcie wtrysków sieje, wypiąłem całą wiązkę gazową, wpiolem wtryskiwacze na oryginalną i to samo. A ostatnio po "usprawnieniu" mapy instalacji gazowej objawy przeniosły się na gaz, oczywiście wystarczy wypiąć np. wtyczki z silniczków krokowych gazowych na chwile i znowu dzień spokoju. Jakieś pomysły, bo mi i mądrzejszym ode mnie już ich brak. Pomoooooocy !!!! PS. Dla ulatwienia podpowiem, że chodzil poprawnie i na gazie i benzynie ... przynajmniej ten rok jak go mam.[/b] moze ECU masz padniete? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 moze ECU masz padniete? Istniej możliwość przeprowadzenie testu funkcjonalnegu lub czegoś podobnego , aby na 100% potwierdzić ten fakt ? Czy tylko tak po objawach "pacjenta" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 moze ECU masz padniete? Istniej możliwość przeprowadzenie testu funkcjonalnegu lub czegoś podobnego , aby na 100% potwierdzić ten fakt ? Czy tylko tak po objawach "pacjenta" ? najlepiej miec ECU na podmiane... W ECU jest pewna partia podzespolow oparta na kondensatorach elektrolitycznych, ktore po prostu wysuszaja sie z czasem powodujac rozne anomalia, ale to skrajnosc. Zagadaj do uzytkownika jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Napiecie spada ? Na koncowce nr.1 MAF powinno byc napiecie akumulatora wzgledem masy. Czy wymieniony MAF jest dokladnie taki sam ? Podobno wlasnie w roczniku 97 byl inny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 najlepiej miec ECU na podmiane... Ok to w takim razie będzie to ogłoszenie "nie komercyjne": szukam podobnego modelu jak mój w Poznaniu lub okolicach, a dokładnie życzliwego posiadacza który mi użyczy do testów ECU. Amen. PS. Oczywiści odpłatnie w środkach płatniczych przetwórni chmielu, wskazanej przez użyczającego. :wink: Ale jeśli ktoś ma inne pomysły to śmiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Napiecie spada ? Na koncowce nr.1 MAF powinno byc napiecie akumulatora wzgledem masy. Czy wymieniony MAF jest dokladnie taki sam ? Podobno wlasnie w roczniku 97 byl inny... Czy był taki sam ? Zakładam, że tak bo na obu było dokładnie takie same objawy. Teraz już tego nie sprawdzę , bo udało mi się go zwrócić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi