Jump to content

Wymiana przewodu paliwowego


pablodc

Recommended Posts

Witam!

Planuje w najbliższym czasie zająć się wymianą feralnego przewodu paliwowego który w niskich temperaturach daje o sobie znać. Jakby ktoś mi mógł doradzić w doborze gratów (długość itp.) oraz części które będzie trzeba wymienić (np uszczelka pod kolektor). Chętnie też poczytam o ewentualnych trudnościach od ludzi którzy walczyli i wygrali (mam manual serwisowy i sprawne rączki).

Z góry dzięki Koledzy!

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Miałem ostatnio ten sam problem co przedmówca, taż wymieniłem te dwa przewody bez wyjmowania kolektora ale aby mieć dokładny dostęp i komfortowe warunki pracy musiałem odkręcić IC i zdemontować/zdemolować rurę dolotową turbo. Dlatego teraz mam silikonową, którą jest łatwiej zdemontować.

 

Pablodc pamiętaj aby wymienić dokładnie na takiej samej średnicy przewody i nie popełnił błędu jak ja, co kosztowało mnie ponowne rozbieranie wszystkiego jak zaczęło znów cieknąć. Te przewody mają tylko kilka cm długości, u mnie były tak zwulkanizowane z metalowymi na które są naciągnięte, że musiałem je rozcinać.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...