pablodc Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Witam! Planuje w najbliższym czasie zająć się wymianą feralnego przewodu paliwowego który w niskich temperaturach daje o sobie znać. Jakby ktoś mi mógł doradzić w doborze gratów (długość itp.) oraz części które będzie trzeba wymienić (np uszczelka pod kolektor). Chętnie też poczytam o ewentualnych trudnościach od ludzi którzy walczyli i wygrali (mam manual serwisowy i sprawne rączki). Z góry dzięki Koledzy! Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr-WRX Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 zazwyczaj problem stwarzają te dwa przewody pod rurą dolotową do turbo. mi udało się je wymienić bez wyjmowania kolektora-da się. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROTARYBROTHER Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Miałem ostatnio ten sam problem co przedmówca, taż wymieniłem te dwa przewody bez wyjmowania kolektora ale aby mieć dokładny dostęp i komfortowe warunki pracy musiałem odkręcić IC i zdemontować/zdemolować rurę dolotową turbo. Dlatego teraz mam silikonową, którą jest łatwiej zdemontować. Pablodc pamiętaj aby wymienić dokładnie na takiej samej średnicy przewody i nie popełnił błędu jak ja, co kosztowało mnie ponowne rozbieranie wszystkiego jak zaczęło znów cieknąć. Te przewody mają tylko kilka cm długości, u mnie były tak zwulkanizowane z metalowymi na które są naciągnięte, że musiałem je rozcinać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now