Jump to content

Zapytanie

Koleś
 Share

Recommended Posts

Jestem studentem V roku Akademii

Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, na specjalności "Menedżer

sportu" i piszę pracę magisterską pt. "Kreowanie świadomości

firmy Subaru poprzez rajdy samochodowe". W związku z treścią mojej pracy magisterskiej, zwracam się z uprzejmą prośbą o udostępnienie mi

danych sprzedaży firmy Subaru na rynku polskim oraz w miarę

możliwości na rynku niemieckim i angielskim ( od momentu

uczestnictwa firmy Subaru w rajdowych samochodowych

mistrzostwach świata ). Z góry dziękuję za udzieloną mi pomoc i

proszę o odpowiedź.

A gdzie szukales? Zwykle w czasopismach niemieckich dosc czesto sa statystyki ukazywane. Ale dlaczego tylko ilosc sprzedanych samochodow? Moznaby tak od razu wstawic postrzeganie marki przez spoleczenstwo? No dobra, ale to Twoja praca :D

Mam na razie 3 rozdziały. I to instrumenty kreowania marki, II Historia firmy Subaru III Analiza wyników sportowych Subaru w rajdach samochodowych. Miałem kilka miesięcy przerwy w jej pisaniu, ale planuje jeszcze kilka rozdziałów, między innymi rozdział w którym wykażę wpływ wyników sportowych na sprzedaż samochodów Subaru. A co do pomysłu o postrzeganiu marki, to ciekawa koncepcja. Dzięki i pozdrawiam :)

• Dyrekcja SIP

Ktoś kiedyś powiedział : "Egzamin magisterski to pięć minut wstydu, a honor na całe życie".

Przy takim temacie wstydu najeść się jednak trudno, a honor i tak pozostanie 8)

Pozwolę sobie jednak zauważyć, że bezpośredni wpływ na sprzedaż musi byc traktowany bardzo ostrożnie, albowiem:

1. udział w sportach motorowych, podobnie jak wszelkie inne formy działalności marketingowej, wpływają głównie na image firmy.

2. rynek niemiecki jest bardzo złym przykładem, albowiem od czasu sukcesów Schumachera w formule I zainteresowanie społeczne rajdami jest b.niskie; ponadto brak zaangażownia firm niemieckich oraz brak w czołówce niemieckich zawodników poteguje ten objaw.