Koleś Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Jestem studentem V roku Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, na specjalności "Menedżer sportu" i piszę pracę magisterską pt. "Kreowanie świadomości firmy Subaru poprzez rajdy samochodowe". W związku z treścią mojej pracy magisterskiej, zwracam się z uprzejmą prośbą o udostępnienie mi danych sprzedaży firmy Subaru na rynku polskim oraz w miarę możliwości na rynku niemieckim i angielskim ( od momentu uczestnictwa firmy Subaru w rajdowych samochodowych mistrzostwach świata ). Z góry dziękuję za udzieloną mi pomoc i proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Jeeeeeeeezzzzzzzzzzuuuu ale masz fajna prace magisterska ! Postaraj sie dobrze a moze dostaniesz jakas posadke w SIP.Na przyklad takie zarzadzanie zespolem rajdowym to fajna recz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koleś Opublikowano 8 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Tylko, że za żadne skarby nie mogę zdobyć tych danych ( Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thanatos Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 A gdzie szukales? Zwykle w czasopismach niemieckich dosc czesto sa statystyki ukazywane. Ale dlaczego tylko ilosc sprzedanych samochodow? Moznaby tak od razu wstawic postrzeganie marki przez spoleczenstwo? No dobra, ale to Twoja praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koleś Opublikowano 8 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Mam na razie 3 rozdziały. I to instrumenty kreowania marki, II Historia firmy Subaru III Analiza wyników sportowych Subaru w rajdach samochodowych. Miałem kilka miesięcy przerwy w jej pisaniu, ale planuje jeszcze kilka rozdziałów, między innymi rozdział w którym wykażę wpływ wyników sportowych na sprzedaż samochodów Subaru. A co do pomysłu o postrzeganiu marki, to ciekawa koncepcja. Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Stycznia 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2003 Ktoś kiedyś powiedział : "Egzamin magisterski to pięć minut wstydu, a honor na całe życie". Przy takim temacie wstydu najeść się jednak trudno, a honor i tak pozostanie 8) Pozwolę sobie jednak zauważyć, że bezpośredni wpływ na sprzedaż musi byc traktowany bardzo ostrożnie, albowiem: 1. udział w sportach motorowych, podobnie jak wszelkie inne formy działalności marketingowej, wpływają głównie na image firmy. 2. rynek niemiecki jest bardzo złym przykładem, albowiem od czasu sukcesów Schumachera w formule I zainteresowanie społeczne rajdami jest b.niskie; ponadto brak zaangażownia firm niemieckich oraz brak w czołówce niemieckich zawodników poteguje ten objaw. 3. sprzedaż Subaru w polsce kształtowała się następująco: - 1999 (wprowadzenie na rynek) 22 szt - 2000 157 szt - 2001 177 szt - 2002 214 szt 4. ciekawszy może być wpływ kształtowania świadomości społecznej (np. przez porównanie zmian pozycjonowania marki wg. analiz AMS) - chrakter samochodu sportowego wynikający dla Subaru przez uczestnictwo w rajdach, a - dla porównania - pozycjonowanie Volvo, którego kampanie marketingowe (ogłoszenia) podkreślają sportowy chrakter samochodów, lecz nie są poparte uczestnictwem w rajdach (redakcja AMS jest nomen omen we Wrocławiu) 5. jeżeli potrzebne jednak będą dane statystyczne - prosimy o kontakt, spróbujemy je zdobyć od innych importerów. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koleś Opublikowano 9 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2003 Dziękuję bardzo za udzielenie odpowiedzi na moje zapytanie oraz za dodatkowe wskazówki, z których na pewno skorzystam. Jeszcze raz dziękuję i również pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Drelichowski Opublikowano 14 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2003 Sluchaj no Koles :wink: (ale to brzmi)... Co prawda moje dane nie dotycza Niemiec, ale jestem przekonany, ze w Niemczech prowadzone sa podobne statystyki. Skorzystalem z blogoslawionego :roll: internetu i znalazlem cos dla ciebie, co moze cie naprowadzic na odpowiednie tory. Na stronie - znanego rowniez w Polsce tygodnika Auto Swiat - Auto Week, mozesz znalezc dane dotyczace ankiety zadowolenia klientow ze swoich samochodow. Kto wygral w 2002? Zapraszam pod adres: http://www.autoweek.nl/tt2002.php?overzicht=1 gdzie znajdziesz tzw. Tevredenheids Trofee 2002 czyli nagrode za satysfakcje (klienta z samochodu). Ale to nie wszystko, na stronie (1 wstecz), znajdziesz mase detalicznych wynikow skladajacych sie na ostateczna ocene: Idz na strone: www.autoweek.nl, wejdz do rozwijanego menu Automarkt, a tam wybierz Tevredenheids Trofee 2002. Znajdziesz sie na stronie ze wszystkimi danymi. Pozdrawiam i zycze przyjemnego szukania na stronach Auto Week innych krajowych wydawnictw. ----- Maciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się