boju21 Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 witam drodzy koledzy mam małe pytanie... wyciąłem ostatnio katalizator w mojej imprezie,wstawiłem rure i jestem mega zadowolony ale do wczoraj,bo wydaje mi sie że tego wczesniej nie było po wycięciu,imprezka zaczeła lepiej przyspieszać ale też przeładowywuje na 4 i 5 biegu przy wyższych obrotach,czy jest jakiś sposób by te usterke opanować,oczywiście pomijając remap itp.. szkoda mi wspawywać znowu ten katalizator bo jest teraz lepszy dzwięk no i przyspieszanie:) z góry dzieki za pomocne rady Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil123 Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 miałem ten sam problem, ja zastosowałem MBC (wielu mówi ze to drut) i ustawiłem doładowanie na 0.9 i hula już 15 tys km Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted September 29, 2013 Author Share Posted September 29, 2013 miałęm kiedyś ten sitt i nie mogłem sobie tego poustawiać ponieważ nie miałem zegarów.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scuaz Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 0.9 i hula już 15 tys km a to dobre 0.9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil123 Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 miałęm kiedyś ten sitt i nie mogłem sobie tego poustawiać ponieważ nie miałem zegarów.. niestety bez wskaźnika można sobie stopić tłoki Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaTM Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 0.9 i hula już 15 tys km a to dobre 0.9 może się rozwiń kolego z tym wyczerpującym postem bo nie wiem z czego rechoczesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
scuaz Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 ja widziałem inne wartości ale może pijany byłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr.kupczak Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 miałem to samo, do tego miałem luźna klapkę od WG wewnątrz turbo, dwa obroty i turbo przeładowywało juz na 2 biegu... wrzuciłem zegar doładowania, do tego mbc i śmigam na ~0.9 bara zastanawiam jakie wyszło by AFR przy 1 barze, bo śmigam na walbro 255 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil123 Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 miałem to samo, do tego miałem luźna klapkę od WG wewnątrz turbo, dwa obroty i turbo przeładowywało juz na 2 biegu... wrzuciłem zegar doładowania, do tego mbc i śmigam na ~0.9 bara zastanawiam jakie wyszło by AFR przy 1 barze, bo śmigam na walbro 255 ponoć przy 1 barze jest w porządku, sprawdzę jak zamontuje wskaźnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 3, 2013 Author Share Posted October 3, 2013 czyli widze po radach że pozostaje mi wspawanie ponownie katalizatora... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiterOKL Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 MBC + autogauge Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazuras Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Nie chodzi o wspawanie kata ani o wskaźnik MBC!. To że fura Ci śmiga nie znaczy że jest wszystko OK. Jesteś z Poznania i jedna z firm zajmujących się Subaru jest w Twoim mieście i nie powiem Ci jaka... Robiłem tam mapę przy 100000 teraz mam ponad 200000 i fura chodzi jak po zabiegu. Dbam o olej, filtry i.t.p. co 10000 i najważniejsze tylko 98 lub V-power 100. U mnie wydawało się wszystko extra ale niestety jakieś niesprawne rurki, zwężki o których nie mamy pojęcia powodowały peaki ładowania które dochodziły do 1,5 bar-a tylko po wymianie intercoolera i wydechu. Po rozwiązaniu "kłopotków" i noclegu w Poznaniu mam ładowanie 1,2 bara (250KM i 360Nm). Teraz to już trzeci rok po "mapie" parametry w normie (sprawdzone w Nowym Sączu). Silnik zużywa olej na poziomie "0" i z krótką skrzynią z RA leje 95% współczesnych drogowych "niewiadomoco". Polecam Ma..eC! Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 a czy delikatna nieszczelnosc wydechu może też mieć wpły na przeładowanie?? bo na poczatku po wycieciu wydawało mi sie że wszystko grało a teraz po wejsciu pod auto widze przepuszcza na 2 łaczeniach,ale tak delikatnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazuras Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Nie jestem z firmy zajmującej się GTkami ale wydaje mi się nie realne. Sonda jest w downpipie czyli zaraz za turbo a wszystko co ma wpływ na ładowanie jest przed turbo. Podjedź gdzieś gdzie profesjonalnie zbadają ci AFR i ładowanie zanim swoimi pomysłami zniszczysz swojego klasyka! Wszystkie te koszty poniesione na wstępie przed "modami" wydają się duże do mementu kiedy mamy do usunięcia np. dziurę w tłoku przez niewłaściwe AFR. czyli remont! Zastanów się jeszcze kilka razy Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 5, 2013 Author Share Posted October 5, 2013 ale przecież kat jest też za sondą więć jak jego wycięcie ma znaczenie co do ładowania,to nieszczelność też może,prawa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazuras Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Katalizator stawia naprawdę duży opór i przez to jego wycięcie wpływa na ładowanie. Pytanie jaka musiałaby być ta nieszczelność żeby dalej powodowała jakieś mega przeładowania. Moim zdaniem problem to brak kata a nieszczelności są powodem kłopotów. Ale jak są to i tak trzeba zrobić żeby nie pierdzieć jak stary kaszlok Moje auto po założeniu przelotu miało na hamowni tylko 206 koni czyli mniej niż na seryjnym wydechu! Wydawało mi się że jedzie lepiej przez to że był głośniejszy... Może też masz podobne odczucia jak ja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Sprawdźcie świece. Moje były zużyte. Auto przetrwało w taki sam sposób jak wtedy gdy przeładowuje. Nawet umowiłem się już na mapę. Po wymianie świec wszystko wróciło do normy warto to spędzić bo świece są w miarę tanie Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdrianPlock Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 (edited) Witam ,nie chcialem zakladac nowego tematu wiec pisze w tym, chcialem wyciac katalizator w swoim wrxie i teraz mam pytanie (jestem laikiem) sa dwa katy czy jeden? I czy taka operacja nie zaszkodzi autu? btw co wyciac, mozecie pokazac mi jak krowie na rowie za przeproszeniem Pozdrawiam Edited August 25, 2014 by AdrianPlock Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 są nawet trzy katy w wersji do 2005 roku. myślę, ż jak krowie na rowie masz to opisane przez kolegów w postach wyżej tego tematu. Sam to przerabiałem i jak chcesz by auto lepiej jeździło i było głośniejsze jak to większość osób mówi (w tym ja ) to zbierz grosze do worka i jedź zrobić to raz a porządnie. Lepiej na tym wyjdziesz. poza tym jest mnóstwo tematów tego typu wystarczy poszukać szukajką, ale dzięki w sumie, że mogłem sobie nabić posta - chociaż nie wiem w czym to by mi miało niby pomóc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now