akarso Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 wrocilem z alp i wynotowalem sobie liste poprawek do wprowadzenia w najblizszym czasie - chwilowo najbardziej zajmuje mnie problem sprzegla: bierze za nisko, caly czas, ale tylko minimalnie, wiec nie jest to problem uniemozliwiajacy jazde. Natomiast po dluzszej jezdzie dzieje mi sie czesto cos takiego, ze pedal w ogole przestaje odbijac (tak jakby znikal jalowy skok pedalu) a sprzeglo stopniowo bierze jeszcze nizej. Po przejechaniu grossglocknerstrasse prawie stracilem wsteczny :-| Mam tez nieodparte wrazenie ze sytuacja pogarsza sie wzraz ze wrostem temp. otoczenia, lub silnika. W Wiedniu bylo kiepsko, po przejechaniu kilkuset kilometrow wszystko wrocilo do normy, tak jakby wraz z wieczornym ochlodzeniem. Diagnoza mechanikow: pompka lub wysprzeglik. Moge kupic jedno lub drugie, ale wolalbym uniknac kupowania obu naraz. Macie jakies pomysly co to moze byc za problem? Dodam ze juz odpowietrzalem uklad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 najlepiej przyjrzec sie czy przy wysprzegliku lub pompie nie ma jakiegos zapocenia.Niestey szansa ze jest to pompa lub wysprzeglik sa po 50% Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 a jezeli rozpompujesz pedal to wraca do normy? - w subaru padaly wysprzegliki - po prostu dostawaly wycieku i juz Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarso Posted June 22, 2006 Author Share Posted June 22, 2006 a jezeli rozpompujesz pedal to wraca do normy? no nie bardzo - mam wrazenie ze z kazdym nacisnieciem jest gorzej, wiec nawet nie pompuje za bardzo, ale probowalem i nic to nie dalo ;[ Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr0605 Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 wygląda na pompę ale można sprawdzić wysprzęglik odłaczając go od pompy i podając bezpośrednio do niego sprężone powietrze jesli utrzyma cisnienie to jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 u mnie w takim wypadku okazalo sie, ze lozysko wyskakiwalo z docisku i sprzegielko do wymiany - bylo troszke pojarane - docisk byl fioletowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts