Jump to content

Szarpanie silnika


tomek12
 Share

Recommended Posts

Mała uwaga organizacyjna - napisz w tytule wątku parę słów opisu problemu. Obecny tytuł nie mówi wiele.

Spoko poprawiłem :wink:

Czuć lekkie szarniecia ,ale tylko podczas normalnego przyśpieszania ,gdy się przyśpiesza z pedałem w podłodze jest ok. :?:

Link to comment
Share on other sites

Mała uwaga organizacyjna - napisz w tytule wątku parę słów opisu problemu. Obecny tytuł nie mówi wiele.

Spoko poprawiłem :wink:

Czuć lekkie szarniecia ,ale tylko podczas normalnego przyśpieszania ,gdy się przyśpiesza z pedałem w podłodze jest ok. :?:

 

tomek12 sparwdziles bledy w ECU?

Link to comment
Share on other sites

tomek12 sparwdziles bledy w ECU?

Nie ma nic :idea:

 

wiec tak jak napisal Azrael przeplywka i sonda w pierwszej kolejnosci.W sumie najlepiej podlaczyc SSLa i pojezdzic - bedzie wiadomo.

Link to comment
Share on other sites

tomek12 sparwdziles bledy w ECU?

Nie ma nic :idea:

 

wiec tak jak napisal Azrael przeplywka i sonda w pierwszej kolejnosci.W sumie najlepiej podlaczyc SSLa i pojezdzic - bedzie wiadomo.

Link to comment
Share on other sites

wiec tak jak napisal Azrael przeplywka i sonda w pierwszej kolejnosci.W sumie najlepiej podlaczyc SSLa i pojezdzic - bedzie wiadomo.

Tylko chyba tego w Olsztynie nie zrobie :evil:

Poza tym jak to by była sonda to chyba spalanie było by większe.

Link to comment
Share on other sites

Mam taki mały problem ,podczas jazdy ze stałą prodkością np.60 km/h na 3 biegu czuję lekkie szarpnięcia silnika i co to może być ? Nie ma tego przy większych prędkościach od 80 km/h wzwyż.

 

Sprubuj zrobic Reset ECU, ja to zrobilem wczoraj i nie poznaje auta. Dzis dla pewnosci ze to nie zludzenie mierzylem przyspieszenie do 100 (licznikowego) na pustej drodze, w obie strony by wyeliminowac wplyw drogi i wiatru. Wyszlo srednio 10,55 s (10,3 w jedna i 10,8 w druga strone ). Przedtem mialem 12 s...

Link to comment
Share on other sites

Reset taki ze zdjęciem klem z akumulatora. wystarczy

No własnie jak zrobic reset kompa w GT.W corolli miałem bezpiecznik i trzeba go było po prostu wyjać na 10 sek.

Link to comment
Share on other sites

Niestety odpiecie akumulatora nie wystarczy. Jesli masz kable do trybu testowego i serwisowego, to mozna zrobic samemu. Jesli nie, to tylko przez ODB II. Kable to zielony wtyk i gniazdko i czarny wtyk i gniazdko, po prawej stronie kierownicy przy gniezdzie ODB II.

Link to comment
Share on other sites

zobacz czy rura wydechowa Ci się zaczyna okopcać. ojciec mówił, że tak było przez jakieś 2 tygodnie zanim zmarł przepływomierz. również jak musiałem ze zdechłą przepływką przejechać kawałek, to przy trzymaniu nogi równo na gazie miałem taki efekt, jak bym cały czas tupał tą nogą na gazie i raz na jakiś czas wypadał zapłon.

 

p.s. tomek12, daj mi proszę na PW jeszcze raz numer do Ciebie, bo mi gdzieś wsiąkł :/

Link to comment
Share on other sites

U mnie było podobnie.

ponieważ nie wiem co to było

kupiłem w USA Solenoid za 95 $ ( u nas 800 pln ) i przepływomierz za 120 $ ( u nas 2400 )

i wymieniłem oba

Objawy ustapiły.

Jeśli chcesz mogę ci oba moje wymontowane urządzenia wysłać żebyś sprawdził. Któreś z nich jest sprawne :-)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...