Jump to content

Błąd 32


tedimy99
 Share

Recommended Posts

W związku z tym ,że na desce coraz częściej wyskakuje check i po spięciu kostek pod kierownicą wymruguje 32 będę zmuszony pomyśleć o nowej sondzie lambda. I teraz do Was Forumowicze pytanie ; czy kupić orginał za ok.450pln ,czy można użyć zamiennika ( uniwersalna) Również Denso ale za 180pln w moim zaprzyjażnionym sklepie. Moje auto to Legacy lll rocznik 98 modelowo 99 . Sonde mam jedną 3-pinową. Ma ktoś może doświadczenie z zamiennikami, będzie to hulać jak należy ,czy konieczny jest oryginał? Za wszelką pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Ten oryginał za 450zł to pewnie też Denso, tyle, że ma już gotową wtyczkę więc nie trzeba się bawić w lutowanie kabelków.

Ooo, to ja chętnie pobawię się w lutowanie za różnicę 270 zł :)

Link to comment
Share on other sites

Osobiście przerabiałem ostatnio temat sondy w swoim gt-ku. Po rekomendacjach mechaników zdecydowałem się na zakup uniwersalnej sondy NTK (NGK) no i działa! Też 3 piny, koszulki termokurczliwe i inne szpargały w zestawie i nie drogo bo 155 zł na alledrogo. ^^ Miłej zabawy :)

Link to comment
Share on other sites

Ten oryginał za 450zł to pewnie też Denso, tyle, że ma już gotową wtyczkę więc nie trzeba się bawić w lutowanie kabelków.

Ooo, to ja chętnie pobawię się w lutowanie za różnicę 270 zł :)

 

Też byłem tego zdania i do mojego GTka kupiłem sondę BOSCH-a.

Kabelki wlutowałem w starą wtyczkę i póki co działa prawidłowo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...