razzar Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 (edytowane) Mam duzy problem bo niewiem jak za to sie wziąść. MA dość sopory luz na wycieraczkach , podczas jazdy wycieraczki wylataja az na slupek. Czy ktos to miał do czynienia z naprawa? Czy czesc uszkodzoną można dopasowac od innego Subaru.Jak znajdę przyczyne idzie to wogule naprawić bez wymiany cześći? Edytowane 23 Września 2013 przez razzar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 w moim złomie był podobny luz (GT99) podjechałem do 4T i mi naprawili ustawili coś w silniczku od wycieraczek- ten luz jest do zniwelowania jak biły i latały za szybę tak teraz działają wzorowo czy sam to ustawisz ? nie wiem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Jeżeli jest tak że wycieraczki uderzają o słupek ale nie za każdym razem, zatrzymują w pozycji pionowej losowo to znak że pękły zatrzaski trzymające plastiki które zakładane są na jabłka. Ponieważ nie jest łatwo je zdobyć wystarczy zrobić tak: Dorobić dwie podkładki pomiędzy nimi był plastik i cięgno i skręcić śrubami i po temacie. Podkładka musi mieć około kształ cięgna i otwór w który włożysz plastik. Plastik nie spadnie z jabłka bo trzymać będzie go podkładka zamiast zatrzasków a wycieraczki nie będą uderzać o słupek. Niestety trzeba wyjąć podszybie i zdjąć wycieraczki aby to zobaczyć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 (edytowane) ok jutro podjadę do mechaniora i to spróbujemy ogarnąć ten temat przekaże mu co napisaliście wielki dzięki... nasunęło mi sie pytanie jeszcze czy trzeba zdemontować caly mechanizm wraz z silnikiem aby to zrobić? czy ten element jest pod spodem tych łopatek? w tej podkladce mam zrobic 2 dziurki i skrecic je srobkami tak? Edytowane 23 Września 2013 przez razzar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 W GT wystarczy odkręcić 4 śruby i silniczek sam wychodzi. Nie trzeba go nawet odłączać, można go odłożyć na bok. Trzeba za to rozpiać cięgna. W gt jest mało miejsca na ręce i to jest największy problem - w sam raz dla dziecka. Elementy plastikowe są min 2 albo 4 - jeden łączy silnik z cięgnem a drugi cięgno z drugim cięgnem. Nie wiem który mógł się wyrobić. Nie pamiętam który ja wymieniałem półtora roku temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 a ten plastykowy element mozna kupic nowy w aso? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Pytaj ale znając życie to razem z cięgnami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 kupuje się cały mechanizm na 1 stronę, cięgno z grzybkiem, koszt - około 200 zł w aso. temat opisywany był też tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/49390-luz-wycieraczek-w-foresterze/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się