razzar Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 (edited) Mam duzy problem bo niewiem jak za to sie wziąść. MA dość sopory luz na wycieraczkach , podczas jazdy wycieraczki wylataja az na slupek. Czy ktos to miał do czynienia z naprawa? Czy czesc uszkodzoną można dopasowac od innego Subaru.Jak znajdę przyczyne idzie to wogule naprawić bez wymiany cześći? Edited September 23, 2013 by razzar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uzytkownik_ Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 w moim złomie był podobny luz (GT99) podjechałem do 4T i mi naprawili ustawili coś w silniczku od wycieraczek- ten luz jest do zniwelowania jak biły i latały za szybę tak teraz działają wzorowo czy sam to ustawisz ? nie wiem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Jeżeli jest tak że wycieraczki uderzają o słupek ale nie za każdym razem, zatrzymują w pozycji pionowej losowo to znak że pękły zatrzaski trzymające plastiki które zakładane są na jabłka. Ponieważ nie jest łatwo je zdobyć wystarczy zrobić tak: Dorobić dwie podkładki pomiędzy nimi był plastik i cięgno i skręcić śrubami i po temacie. Podkładka musi mieć około kształ cięgna i otwór w który włożysz plastik. Plastik nie spadnie z jabłka bo trzymać będzie go podkładka zamiast zatrzasków a wycieraczki nie będą uderzać o słupek. Niestety trzeba wyjąć podszybie i zdjąć wycieraczki aby to zobaczyć. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted September 23, 2013 Author Share Posted September 23, 2013 (edited) ok jutro podjadę do mechaniora i to spróbujemy ogarnąć ten temat przekaże mu co napisaliście wielki dzięki... nasunęło mi sie pytanie jeszcze czy trzeba zdemontować caly mechanizm wraz z silnikiem aby to zrobić? czy ten element jest pod spodem tych łopatek? w tej podkladce mam zrobic 2 dziurki i skrecic je srobkami tak? Edited September 23, 2013 by razzar Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 W GT wystarczy odkręcić 4 śruby i silniczek sam wychodzi. Nie trzeba go nawet odłączać, można go odłożyć na bok. Trzeba za to rozpiać cięgna. W gt jest mało miejsca na ręce i to jest największy problem - w sam raz dla dziecka. Elementy plastikowe są min 2 albo 4 - jeden łączy silnik z cięgnem a drugi cięgno z drugim cięgnem. Nie wiem który mógł się wyrobić. Nie pamiętam który ja wymieniałem półtora roku temu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted September 23, 2013 Author Share Posted September 23, 2013 a ten plastykowy element mozna kupic nowy w aso? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Pytaj ale znając życie to razem z cięgnami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 kupuje się cały mechanizm na 1 stronę, cięgno z grzybkiem, koszt - około 200 zł w aso. temat opisywany był też tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/49390-luz-wycieraczek-w-foresterze/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now