bitel Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Czy subaru produkowane na rynek amerykański są słabsze jakościowo niż te produkowane na rynek europejski? Słyszałem gdzieś taką opinię - to prawda czy można między bajki włożyć? Słyszałem, że np. mercedes ma osobne linie na rynek europejski i amerykański. Sprawdziłem ceny - np.Mercedes E350 V6 w ameryce kosztuje od 50 tys $ a w europie od 53 tus euro. Według wikipedii E klasa nie jest produkowana w USA, jak to więc możliwe że ten sam model produkowany w europie jest w stanach o 1/3 tańszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Jeden dystrybutor na 250 mln ludzi , niższe koszty , cła , podatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 bzdury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Czasem warto zajrzeć do FAQ. http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=439175#439175 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=110952 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=117924 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Ja slyszalem odwrotna opinie, czesto USDM sa prostrze, wiec mniej sie psuja, np swego czasu nie mialy nivo czy dwumasy . Tansze sa, bo inny rynek no i przede wszystkim podatki inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxam Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 (edytowane) Różnice są spore. 1. Inne (wg. mnie gorsze) materiały (poszycia, skóra, plastiki, stal zamiast aluminium). To nie tylko subaru - wystarczy porównać jakikolwiek samochód (ten sam model) z USA i EU - widać odrazu. 2. Inne zawieszenie 3. Inne opony 4. Inna stylistyka nadwozia (światła, grille itd) 5. Jeszcze gorsze audio w US 6. Inne siedzenia - tu akurat wygodniejsze w US 7. Automat w 2.5 to poracha i chyba tyle ale jeszcze gorsze są te sprowadzane z krajów arabskich ... ;-) Edytowane 30 Września 2013 przez xxxam 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Różnice są spore. 1. Inne (wg. mnie gorsze) materiały (poszycia, skóra, plastiki, stal zamiast aluminium). To nie tylko subaru - wystarczy porównać jakikolwiek samochód (ten sam model) z USA i EU - widać odrazu. 2. Inne zawieszenie 3. Inne opony 4. Inna stylistyka nadwozia (światła, grille itd) 5. Jeszcze gorsze audio w US 6. Inne siedzenia - tu akurat wygodniejsze w US 7. Automat w 2.5 to poracha i chyba tyle ale jeszcze gorsze są te sprowadzane z krajów arabskich ... ;-) Proszę nie wypisuj takich bzdetów , wprowadzasz ludzi w błąd. Wykończenie Forestera US-EU dokładnie takie samo z przewagą jakości weluru na rzecz US. Jeśli przywołać wersję LL Bean to już w ogóle nie ma o czym mówić. W US nie było praktycznie "bieda wersji" Proszę o konkrety w których modelach jest ta stal zamiast aluminium :-p Zawieszenie , brak Nivo w USA , miększe. Czyli kto co woli. Opony inne ? Te same Geolandary... Światła inne , zgoda , inne przepisy. Grille inne ? W czym i kiedy? Inne audio? Ten sam papierowy śmietnik... Na US Clarion ze zmieniarką na 6 płyt na EU zwykły pojedyńczy. Automat 4EAT pchany był w Europie do 2.0 125 km..... Więc nie wiem co tu jest porachą :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Różnice są spore. 1. Inne (wg. mnie gorsze) materiały (poszycia, skóra, plastiki, stal zamiast aluminium). To nie tylko subaru - wystarczy porównać jakikolwiek samochód (ten sam model) z USA i EU - widać odrazu. 2. Inne zawieszenie 3. Inne opony 4. Inna stylistyka nadwozia (światła, grille itd) 5. Jeszcze gorsze audio w US 6. Inne siedzenia - tu akurat wygodniejsze w US 7. Automat w 2.5 to poracha i chyba tyle ale jeszcze gorsze są te sprowadzane z krajów arabskich ... ;-) Proszę nie wypisuj takich bzdetów , wprowadzasz ludzi w błąd. Wykończenie Forestera US-EU dokładnie takie samo z przewagą jakości weluru na rzecz US. Jeśli przywołać wersję LL Bean to już w ogóle nie ma o czym mówić. W US nie było praktycznie "bieda wersji" Proszę o konkrety w których modelach jest ta stal zamiast aluminium :-p Zawieszenie , brak Nivo w USA , miększe. Czyli kto co woli. Opony inne ? Te same Geolandary... Światła inne , zgoda , inne przepisy. Grille inne ? W czym i kiedy? Inne audio? Ten sam papierowy śmietnik... Na US Clarion ze zmieniarką na 6 płyt na EU zwykły pojedyńczy. Automat 4EAT pchany był w Europie do 2.0 125 km..... Więc nie wiem co tu jest porachą :-) Grille są inne,na przykład w Legacy IV i Outbacku III generacji (można zobaczyć zdjęcia z US na cars101.com), w innyh generacjach też miały jakieś tam różnice. Radio ma chyba nadal inne częstotliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 (edytowane) Różnice są spore. 1. Inne (wg. mnie gorsze) materiały (poszycia, skóra, plastiki, stal zamiast aluminium). To nie tylko subaru - wystarczy porównać jakikolwiek samochód (ten sam model) z USA i EU - widać odrazu. 2. Inne zawieszenie 3. Inne opony 4. Inna stylistyka nadwozia (światła, grille itd) 5. Jeszcze gorsze audio w US 6. Inne siedzenia - tu akurat wygodniejsze w US 7. Automat w 2.5 to poracha i chyba tyle ale jeszcze gorsze są te sprowadzane z krajów arabskich ... ;-) Proszę nie wypisuj takich bzdetów , wprowadzasz ludzi w błąd. Wykończenie Forestera US-EU dokładnie takie samo z przewagą jakości weluru na rzecz US. Jeśli przywołać wersję LL Bean to już w ogóle nie ma o czym mówić. W US nie było praktycznie "bieda wersji" Proszę o konkrety w których modelach jest ta stal zamiast aluminium :-p Zawieszenie , brak Nivo w USA , miększe. Czyli kto co woli. Opony inne ? Te same Geolandary... Światła inne , zgoda , inne przepisy. Grille inne ? W czym i kiedy? Inne audio? Ten sam papierowy śmietnik... Na US Clarion ze zmieniarką na 6 płyt na EU zwykły pojedyńczy. Automat 4EAT pchany był w Europie do 2.0 125 km..... Więc nie wiem co tu jest porachą :-) Dobrze mowisz, ale akurat Obk podstawowa wersja EU vs USA, to te US byly gorzej wyposazone (np manualna klima, w EU tylko auto AC) a czesc opcji niedostepna (xenony, keyless, itd). Zaleta wersje US jest tez wiecej wersji specjalnych tj wspomniany LL , takze z audio byl wiekszy wybor i wiem ze w ostatnich modelach gra to calkim znosnie, czego nie mozna poweidziec o EUDM. Odnośnie alu to Obk USDM miały stalową maskę i chyba klapę, EUDM miały alu Grile też były inne, ale co kto lubi. JEdnym słowem to nie są gorsze auta, ale zazwyczaj ciut gorzej wyposażone, prostrze i deko inaczej wyglądające. Edytowane 10 Października 2013 przez sherif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Różnice są spore. 1. Inne (wg. mnie gorsze) materiały (poszycia, skóra, plastiki, stal zamiast aluminium). To nie tylko subaru - wystarczy porównać jakikolwiek samochód (ten sam model) z USA i EU - widać odrazu. 2. Inne zawieszenie 3. Inne opony 4. Inna stylistyka nadwozia (światła, grille itd) 5. Jeszcze gorsze audio w US 6. Inne siedzenia - tu akurat wygodniejsze w US 7. Automat w 2.5 to poracha i chyba tyle ale jeszcze gorsze są te sprowadzane z krajów arabskich ... ;-) Też się nie zgadzam. Jeżdżę Imprezą Obk Sport 2006 z USA i jak spojżę na seryjną imprezę z europy to żal ściska. Materiały poszycia to w maoim aucie po prostu wypas w porównaniu do wersji eu. Zawieszenie jest identyczne Opony to samo Stylistyka jest nieco inna ale to dlatego, że to po prostu OBK Sport i jest trochę inny. Audio to 6 głośników plus subwoofer i radio cd z 6 płytową zmieniarką. Jak to jest lipa to ja już nie wiem... Skrzynia 4 eat wiadomo swoje humory ma, ale jest to ta sama konstrukcja co w eu. Tyle ode mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bitel Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 dzisiejszy artykuł z gazety.pl: http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,14772114,Auta_z_USA_bywaja_naprawde_tanie__Skad_tak_duze_roznice_.html?as=1 "Mają także ... tańsze opony z indeksem prędkości do 160 km/godz., słabsze hamulce, nieco gorsze materiały wykończeniowe oraz uproszczone podzespoły: zawieszenie, układ chłodzenia, wydechowy i elektrykę okien. Po to by były tańsze w produkcji." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 W przypadku Imprezy 2007 2.5i. Różnice są spore. 1. Inne (wg. mnie gorsze) materiały (poszycia, skóra, plastiki, stal zamiast aluminium). To nie tylko subaru - wystarczy porównać jakikolwiek samochód (ten sam model) z USA i EU - widać odrazu. Materiały są takie same, czyli kiepskie. W mojej wersji było trochę skóry tu i uwdzie, ale szału nie ma. Aluminium jest jak najbardziej (np. maska). 2. Inne zawieszenie Zawieszenie jest to samo. 3. Inne opony Akurat u mnie były opony całoroczne, kwestia warunków pogodowych. 4. Inna stylistyka nadwozia (światła, grille itd) Nadwozie to samo, światła asymetryczne, ale z obrysówkami i bez znaczka "CE". 5. Jeszcze gorsze audio w US 6 głośników (wysoko i nisko tonowe) oraz zmieniarka na 6CD. W EU nie widziałem seryjnie nic, co grałoby choć prawie tak dobrze. 6. Inne siedzenia - tu akurat wygodniejsze w US Siedzenia takie same. 7. Automat w 2.5 to poracha To jest "urok" 4EAT - montowanego w EU i US-specach. Dla chętnych, proponuję porównać cenę BRZ w US i w EU. Ale uwaga, można sobie popsuć humor. Można też wierzyć w to, że BRZ w US jest gorszy, i że podatki stanowiące u nas jakieś 40% ceny auta wcale nie mają wpływu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 dzisiejszy artykuł z gazety.pl: http://wyborcza.biz/...nice_.html?as=1 "Mają także ... tańsze opony z indeksem prędkości do 160 km/godz., słabsze hamulce, nieco gorsze materiały wykończeniowe oraz uproszczone podzespoły: zawieszenie, układ chłodzenia, wydechowy i elektrykę okien. Po to by były tańsze w produkcji." nie czytaj głupot i nie wypisuj 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bitel Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 wiem, wyborcza kłamie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 (edytowane) Radio ma chyba nadal inne częstotliwości. I dlatego gra tragicznie....... Subaru na US albo tam wrecz produkowane sa do pupy!. Bo, np jakis cwaniak zadecydowal ze Outback ma miec wydech z nierdzewki. Co za pomysl.? Albo relingi na dachu maja jakies takie prostackie poprzeczki schowane w owym relingu ktore w 15 sek daje sie rozkladac. i tak dalej Edytowane 22 Października 2013 przez TyrTyr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Skrzynia 4 eat wiadomo swoje humory ma, ale jest to ta sama konstrukcja co w eu. Konstrukcja ta sama, ale sterownik już nie, mi się łatwo szło dogadać ze skrzynią US, natomiast EU ma jakieś przełaczniki, które nic nie robia i tak, a sama skrzynia nie rozumie co jej pedałem gazu przekazuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociou Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 A skrzynie 5eat? Mechanicznie taka sama w US i EU? Także się różni jedynie oprogramowaniem...? Obecnie jeżdżę wersją Obk H6 US i skrzynia wydaje mi się strasznie wooooolnaaaa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się