Dobi1972 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Zauważyłem, że chwilę po zatankowaniu wskaźnik poziomu paliwa nie pokazuje poprawnie poziomu tylko przez ok. 1-2km jazdy dochodzi do max'a - po tym czasie działa już prawidłowo. Też tak u was jest czy tylko u mnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 (edytowane) Tak samo u mnie w 2.0 MY06. To chyba całkiem normalne. Edytowane 15 Września 2013 przez Chefofrats Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Też tak mam, ale jeździłem wieloma samochodami lepszymi i gorszymi i tylko w foresterze spotkałem się z czymś takim . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Generalnie to chyba we wszystkich subarakach tak jest, bo i w forku tak mam i w imprezie też tak było. W dodatku działa to w obie strony czyli w dół też. Czasami mam wrażenie że gdyby pójść gwintem non stop to najpierw skończy się paliwo a wskaźnik nie zdąży dojść do "E" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Dzięki. Czyli TTTM :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 (edytowane) U mnie w Legacy tak nie ma Edytowane 15 Września 2013 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 tylko w foresterze spotkałem się z czymś takim to dowód że Subaru jest jedyne i niepowtarzalne + plus szmatka pod kierownicą w forku AD 2013. Mnie to nie razi a przeciwnie, ekscentryzm to najlepszy lek na urawniłowkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Być może to wynik działania elektroniki, która dba o to, aby podczas jazdy po nierównościach wskazania paliwa były takie same (w CC na zakrętach w jedną stronę paliwa przybywało a w drugą stronę-ubywało ). Poza tym zauważyłem, że np 1/4 zbiornika to różna ilość paliwa-zależnie od stylu jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się