Dobi1972 Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Zauważyłem, że chwilę po zatankowaniu wskaźnik poziomu paliwa nie pokazuje poprawnie poziomu tylko przez ok. 1-2km jazdy dochodzi do max'a - po tym czasie działa już prawidłowo. Też tak u was jest czy tylko u mnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chefofrats Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 (edited) Tak samo u mnie w 2.0 MY06. To chyba całkiem normalne. Edited September 15, 2013 by Chefofrats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bright Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Też tak mam, ale jeździłem wieloma samochodami lepszymi i gorszymi i tylko w foresterze spotkałem się z czymś takim . Link to comment Share on other sites More sharing options...
qra_633 Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Generalnie to chyba we wszystkich subarakach tak jest, bo i w forku tak mam i w imprezie też tak było. W dodatku działa to w obie strony czyli w dół też. Czasami mam wrażenie że gdyby pójść gwintem non stop to najpierw skończy się paliwo a wskaźnik nie zdąży dojść do "E" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobi1972 Posted September 15, 2013 Author Share Posted September 15, 2013 Dzięki. Czyli TTTM :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 (edited) U mnie w Legacy tak nie ma Edited September 15, 2013 by KamilP Link to comment Share on other sites More sharing options...
limeryk Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 tylko w foresterze spotkałem się z czymś takim to dowód że Subaru jest jedyne i niepowtarzalne + plus szmatka pod kierownicą w forku AD 2013. Mnie to nie razi a przeciwnie, ekscentryzm to najlepszy lek na urawniłowkę Link to comment Share on other sites More sharing options...
kecajek Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Być może to wynik działania elektroniki, która dba o to, aby podczas jazdy po nierównościach wskazania paliwa były takie same (w CC na zakrętach w jedną stronę paliwa przybywało a w drugą stronę-ubywało ). Poza tym zauważyłem, że np 1/4 zbiornika to różna ilość paliwa-zależnie od stylu jazdy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now