pawel99ke Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 (edytowane) Witam wszystkich czy ktos moze mi powiedziec ilu konne seryjnie wychodily subarynki roczniki( 98- 2000) i jakie numery ecu. chodzi oczywiscie o japonczyki . Czy tylko 280 konne? Edytowane 13 Września 2013 przez pawel99ke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszana Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Witam wszystkich czy ktos moze mi powiedziec ilu konne seryjnie wychodily subarynki roczniki( 98- 2000) i jakie numery ecu. chodzi oczywiscie o japonczyki . Czy tylko 280 konne? Bez scen prosze http://pl.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza Witam wszystkich czy ktos moze mi powiedziec ilu konne seryjnie wychodily subarynki roczniki( 98- 2000) i jakie numery ecu. chodzi oczywiscie o japonczyki . Czy tylko 280 konne? Trzeba troche pogrzebac w necie Troche samozaparcia Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel99ke Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 (edytowane) potrzebuje komputer z japonca ten 240 koni moze ktos podpowie jaki numer ecu zebym wiedzial co biore chodzi mi o oznaczenie http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZA-TURBO-WRX-STI-IMPORT-5S-99-00-ECU-22611-AD210-A18-000-D38-/181213613702?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a312c4e86 czy ten ma 240 kucy? Edytowane 14 Września 2013 przez pawel99ke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Z kompami zawsze jest problem,niema jakiś sensownych danych na ten temat.W Japonii do (?) 96 lub 98 (?) był obowiązujący przepis że auto nie może mieć więcej jak 280 KM i pędzić więcej jak 180 km.Napisz o jaki model chodzi a komp się spróbuje dobrać.A na marginesie to czemu chcesz zmieniać komp? Jakaś usterka?Może być na PW,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 (edytowane) Podepnę się pod temat.Mam kompa Z4 z WRX JDM 95 GC8C48D 260ps i chcę go wsadzić do mojego GT 96 (równiez skośny IC) w miejsce mojego 6D.Zabieg dość popularny. Jest tylko jeden problem.O ile dane na stronie są prawdziwe -> http://www.subaru-impreza.org/forum/technical-general/49956-jdm-classic-impreza-specs.html WRX C ma wtryskiwacze 470 a GT Euro ma 380. Jak rozumiem do poprawnej pracy mojego GT na tym kompie potrzebne są również większe wtryski ? Edytowane 15 Września 2013 przez drift_king Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Wydaje mnie się że wymiana wtrysków nie jest konieczna,aczkolwiek dobrze by było.Komp steruje tylko czasem otwarcia wtrysków bez względu na ich pojemność,więc silnik będzie na pewno działał ale czy rozwinie pełną moc przewidzianą dla tego typu kompa? chyba nie,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel99ke Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 (edytowane) Z kompami zawsze jest problem,niema jakiś sensownych danych na ten temat.W Japonii do (?) 96 lub 98 (?) był obowiązujący przepis że auto nie może mieć więcej jak 280 KM i pędzić więcej jak 180 km.Napisz o jaki model chodzi a komp się spróbuje dobrać.A na marginesie to czemu chcesz zmieniać komp? Jakaś usterka?Może być na PW,pozdro. nic sie nie dzieje poprostu chce troche poeksperymentowac czy podniesie moc i nie bede musial go mapowac tylko kompa zmienic ja mam 2000 rok GC8 a tylko podejdzie z japonca jdm Edytowane 15 Września 2013 przez pawel99ke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 (edytowane) ksiazkowo mialy niby 280 ale nieoficjalnie subaru podaje ze mialy ponad 300 ja mam w swoim Mines ecu wiec juz grzebane w japoni w dodatku oczywiscie zalecane tylko 98octan paliwko , przy 95 zapala mi sie silnik Edytowane 15 Września 2013 przez lacky3pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Wydaje mnie się że wymiana wtrysków nie jest konieczna,aczkolwiek dobrze by było.Komp steruje tylko czasem otwarcia wtrysków bez względu na ich pojemność,więc silnik będzie na pewno działał ale czy rozwinie pełną moc przewidzianą dla tego typu kompa? chyba nie,pozdro. hmm,a to czasem nie jest tak,że w tym samym czasie(wtrysku) większy indżektor wlewa więcej paliwa ? Pytam,bo nie wiem.Ja na codzień torty piekę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 ,a to czasem nie jest tak,że w tym samym czasie(wtrysku) większy indżektor wlewa więcej paliwa Tak, ale ECU wie wie jaka jest wydajność wtryskiwaczy i steruje czasem ich otwarcia w zależności od tego co jest w spalinach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Zatem ECU "myśli",że siedzą większe i leje mniej paliwka,sonda widzi ubogo i koryguje.Ale czy jest poprawnie ?Chyba trzeba będzie do akcji zaprzęgnąć szerokopasmówkę.Przyglądałem się tym wtryskom z WRX,wyglądają jak moje,równmież szare... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się