Skocz do zawartości

ECU JDM JAPAN IMPORT


pawel99ke

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich czy ktos moze mi powiedziec ilu konne seryjnie wychodily subarynki roczniki( 98- 2000) i jakie numery ecu. chodzi oczywiscie o japonczyki . Czy tylko 280 konne?

 

Bez scen prosze :D

http://pl.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza

 

Witam wszystkich czy ktos moze mi powiedziec ilu konne seryjnie wychodily subarynki roczniki( 98- 2000) i jakie numery ecu. chodzi oczywiscie o japonczyki . Czy tylko 280 konne?

 

Trzeba troche pogrzebac w necie :)

Troche samozaparcia ;)

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje komputer z japonca ten 240 koni moze ktos podpowie jaki numer ecu zebym wiedzial co biore chodzi mi o oznaczenie http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZA-TURBO-WRX-STI-IMPORT-5S-99-00-ECU-22611-AD210-A18-000-D38-/181213613702?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a312c4e86 czy ten ma 240 kucy?

Edytowane przez pawel99ke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kompami zawsze jest problem,niema jakiś sensownych danych na ten temat.W Japonii do (?) 96 lub 98 (?) był obowiązujący przepis że auto nie może mieć więcej jak 280 KM i pędzić więcej jak 180 km.Napisz o jaki model chodzi a komp się spróbuje dobrać.A na marginesie to czemu chcesz zmieniać komp? Jakaś usterka?Może być na PW,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat.Mam kompa Z4 z WRX JDM 95 GC8C48D 260ps i chcę go wsadzić do mojego GT 96 (równiez skośny IC) w miejsce mojego 6D.Zabieg dość popularny.

Jest tylko jeden problem.O ile dane na stronie są prawdziwe -> http://www.subaru-impreza.org/forum/technical-general/49956-jdm-classic-impreza-specs.html

WRX C ma wtryskiwacze 470 a GT Euro ma 380.

Jak rozumiem do poprawnej pracy mojego GT na tym kompie potrzebne są również większe wtryski ?

Edytowane przez drift_king
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mnie się że wymiana wtrysków nie jest konieczna,aczkolwiek dobrze by było.Komp steruje tylko czasem otwarcia wtrysków bez względu na ich pojemność,więc silnik będzie na pewno działał ale czy rozwinie pełną moc przewidzianą dla tego typu kompa? chyba nie,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kompami zawsze jest problem,niema jakiś sensownych danych na ten temat.W Japonii do (?) 96 lub 98 (?) był obowiązujący przepis że auto nie może mieć więcej jak 280 KM i pędzić więcej jak 180 km.Napisz o jaki model chodzi a komp się spróbuje dobrać.A na marginesie to czemu chcesz zmieniać komp? Jakaś usterka?Może być na PW,pozdro.

nic sie nie dzieje poprostu chce troche poeksperymentowac czy podniesie moc i nie bede musial go mapowac tylko kompa zmienic ja mam 2000 rok GC8 a tylko podejdzie z japonca jdm Edytowane przez pawel99ke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ksiazkowo mialy niby 280 ale nieoficjalnie subaru podaje ze mialy ponad 300 :) ja mam w swoim Mines ecu wiec juz grzebane w japoni w dodatku :) oczywiscie zalecane tylko 98octan paliwko , przy 95 zapala mi sie silnik

Edytowane przez lacky3pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mnie się że wymiana wtrysków nie jest konieczna,aczkolwiek dobrze by było.Komp steruje tylko czasem otwarcia wtrysków bez względu na ich pojemność,więc silnik będzie na pewno działał ale czy rozwinie pełną moc przewidzianą dla tego typu kompa? chyba nie,pozdro.

 

hmm,a to czasem nie jest tak,że w tym samym czasie(wtrysku) większy indżektor wlewa więcej paliwa ? :o

Pytam,bo nie wiem.Ja na codzień torty piekę :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...