dragoon89 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Wymieniłem wydech i pompke paliwa na walbro i ... zanim lanos zagada, trzeba pokręcić rozrusznikiem troche dłużej niż wcześniej. Zjawisko występuje niezawsze, ale zazwyczaj występuje. Pompka zalewa się paliwem dłużej ? to normalne ? W sumnie mnie nie przeszkadza , ale czy to tak ma być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Nie wiem - ale ja to bym najpierw pozwolil pompce nabic cisnienie w ukladzie paliwowym, a potem wlaczal zaplon, po chwili. Poza tym nie widze chyba jakiejs blizszej relacji miedzy rozruchem, a pompa - o ile jest sprawna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Oczywiście tak właśnie robie: przekręcam kluczyk, czekam az pompka nabije, a po chwili odpalam. Bez różnicy czy odczekam 1s czy 20s i tak kręcenie będzie trwało znacznie dłuużej. Pompka nowa, wiec raczej sprawna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Mam walbro 255 w forku i pali na dotyk. Jeden obrót rozrusznika i silnik pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 u mnie jest podobnie, musze chwile pokręcić zanim odpali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoink Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 U mnie bez zmian po wymianie pompy na walbro, pali na dotyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 u mnie Forek ma Walbro, i długość kręcenia rozrusznikiem zależy od jakości akumulatora - to przynajmniej moje obserwacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 w moim przypadku akumulator jest praktycznie nowy, a zmiana w odpalaniu nastąpiła wyraźnie przy zmianie pompy. nie chodzi o szybkość kręcenie, ale o czas. znajomy w GTku miał dokładnie taką samą sytuację po założeniu walbro i w końcu nie wiem czy to norma czy anomalia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 @@dragoon89,Spróbuj włączyć zapłon, zaraz wyłączyć i włączyc ponownie- tak by pompa nabiła 2x , a nawet 3x.. Dopiero odpalaj i sprawdzisz czy to pompa ,czy ucieka gdzieś ciśnienie po nabiciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 (edytowane) Zmieniałem ostatnio u siebie z Ori na Walbro nie zauważyłem żadnej zmiany może dlatego,że Ori była sprawna i tak jak zdarzało mi się co prawda rzadko pokręcić dłużej przy rozruchu tak samo jest na Walbro wiec obstawiam iż u mnie to aku kończy żywot Edytowane 17 Września 2013 przez Siekierka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się