Skocz do zawartości

CEL się świeci non stop.Błedów brak


kettenhund

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik EJ204 imprezie 2,0R(2006). Od juz prawie 2 miesięcy świeci się ciągle Check. Brak błędów w ecuexplorerze (free SSM też) Jedynie zapamietany stary błąd P0172. Auto dość dużo pali. Średnia 20 ltr LPG(instalacja teleflex od nowości-niedawno po przeglądzie i diagnostyce ). Poza tym bez zarzutu. Wczoraj zaczął się trochę krztusić na wolnych obrotach i kiepsko startuje w dolnym zakresie obrotów. Ale to dopiero wczoraj taki efekt(moze kiepski gaz tym razem?) Co jeszcze może być przyczyną, że świeci się cały czas check?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Check świeci jeżeli sterownik wykrył brak lub błędne działanie jakiegoś czujnika więc musi być jakiś błąd. Próbowałeś odłączyć akumulator? Kiedy regulowałeś zawory? Jak podłączałeś kabel sprawdzałeś jakie dane podają czujniki czy nie ma jakichś bzdur?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akku odłączałem kilkukrotnie. Bez efektu. Zawory przeze mnie nie regulowane. Auto mam od 5 miesięcy. Czy regulował poprzedni własciciel nie wiem. ASO w Niemczech, gdzie byl regularny serwis, nie chce zdradzić żadnej czynności wykonywanej przy aucie(ochrona danych). Falowanie dzisiaj ustąpiło i auto jeździ normalnie. Być może to kwestia jakości paliwa? Wrzucam screen z wartości na jałowym. Może inne wartości są ważne jeszcze. Proszę o podpowiedź , co jeszcze dorzucić do listy(aha MAF przy pełnym obciążeniu pokazuje ok 130-140g/s).

Pomiar na screenie robiony na benzynie, a nie na gazie.

post-9000-0-91114100-1379064466_thumb.jpg

Edytowane przez kettenhund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Newsy z frontu: CEL tak sobie zgasł bez powodu i żadnej ingerencji parę dni temu. Dzisiaj otrzymałem przesyłkę z ELM327. Zeskanowałem "torque pro" i "PCMSCAN" . Wyszedł tylko zapamiętany błąd "stary" P0172. Czyli jak zwykle przy każdym skanowaniu jakimkolwiek programem.

Czy możecie mi powiedzieć (albo wskazać link , gdzie mogę sprawdzić) jakie są prawidłowe wartości pracy przepływki, czasy wtrysku, sond O2 itp.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To wychodzi na to że LPG za bardzo ci leje stąd takie ltft.

Wykasuj błąd odłącz aku żeby mieć świeże nie rozjechane mapy noPB i pojeźdź 1 dzień tylko na noPB zobacz jakie masz ltft jeżeli będzie w okolicy 0 to znaczy że winny LPG jeżeli nie to trzeba będzie się przyjrzeć sondzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro CEL zgasl to pewnie byl to blad odnosnie emisji spalin. Jezeli po jakims czasie spialiny sa ok blad ginie. Mialem takkilka razy, z czego dwa w drodze do serwisu lpg - zeby im pokazal :(:).

Piszesz ze masz stary blad, moze on powoduej checka, dlaczego sie mozesz go skasowac ?

Aha i w niektorych programach jak Torque kod bledu jest pokazywane prawidlowo, ale interpretacje juz niekoniecznie, dlatefo warto sobie potem sprawdzic w necie co dany blad w twoim aucie znaczy.

Skoro masz lpg sprawdzales ustawienia instalki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Dzięki za podpowiedzi . Faktycznie- pojezdzę na benzynie parę dni .

Piter. Byłem już u mechanika(ów)). W naszej okolicy subaru mało popularne, więc i doświadczenie mechaników niewielkie w tej kwestii. Teleflexa to już w ogóle nikt nie ogarnia. Jeśli się okaże , że to nie LPG kaszani , to się wybiorę do Sącza. Jeśli jednak teleflex, to będę miał troszkę daleko do mechanika....A czasu jak na lekarstwo....

Edytowane przez kettenhund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...