mardzin Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 (edytowane) Szukałem, szukałem, nie znalazłem VIN: JF1SF5LD3XG051110 Kluczyk taki: Kostkę spinam tą: (białe, nie te które podtrzymuje palcem) I nic Procedura jest podobno taka, że spinam kostki, zamykam ręcznie centralny, 2x klik pilotem, otwieram ręcznie centralny, 2x klik i po tej operacji powinien sam otworzyć i zamknąć automatycznie, ale nic się nie dzieje. Wiem, że pilot nie jest dedykowany to S-t ale takiego chyba nie da się dostać, polowałe i polowałem ale bez rezultatu. Any suggestions? Sypnę pomukiem, Łowcy! A żeby nie było, że poszedłem na lenia, to zgodnie z tematem: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/41289-s-turbo/ Centralkę mam. To na dwóch śrubach, o takie: Odgrzebałem też manuala, rzekomo do roczników 99-00, i tam procedura opisana jest za pomocą "programming button". Takowego jednak u siebie nie znalazłem. Edytowane 12 Września 2013 przez mardzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 (edytowane) Procedura jest podobno taka, że spinam kostki, zamykam ręcznie centralny, 2x klik pilotem, otwieram ręcznie centralny, 2x klik walczę z tym samym u siebie, choć mam inne piloty do CZ. Skąd masz taką procedurę, bo to jest 4, albo nawet 5, na jaką natrafiłem... procedura najbliższą tego co piszesz - spięcie kostek, dwuklik i tyle - ale to jest w serwisówce >2001. Edytowane 13 Września 2013 przez ozarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardzin Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 (edytowane) Jest to też któraś z kolei na która się natknąłem... A w/w opisaną dostałem od forumowicza od którego kupiłem pilot Edytowane 14 Września 2013 przez mardzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 jako, że przebrnąłem już przez wszystkie procedury jakie znalazłem. Co więcej trafiłem na tą która, wydaje się być, właściwa bo auto reaguje (na org pilocie) zgodnie z tym co napisali w serwisówce, ale na ''nowym'' echo. Przypomniałem sobie coś na co kiedyś trafiłem na chińskiej stronei z obudowami/kluczykami - mimo tego samego wyglądu były dwie wersje pilotów 313MHz i 433MHz i chyba u mnie w tym tkwi problem. Czy ktoś ,bardziej ograrniający temat, może potwierdzić istnienie wersji z różną częstotliwością nadawania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardzin Opublikowano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 I pytanie bardziej do elektroników - czy nie posiadając oscyloskopu jest możliwość sprawdzenia częstotliwości nadawania? Domyślam się, że nie, ale może ktoś coś...? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się