Naczelnik Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Koledzy, po roku użytkowania pojazdu z instalacją LPG zauważyłem, że zaraz po uruchomieniu silnika auto ma tendencję do "przymulania' po wciśnięciu pedału gazu. Trwa to nie długo, zaraz jak się trochę rozgrzeje ten problem znika natomiast odrobinę dłużej pozostaje efekt jak w temacie. Nawet po przełączeniu zasilania na LPG, ale zanim wskazówka temperatury uzyska "poziom" wyraźnie wyczuwalne są przyhamowania silnikiem po gwałtownym zdjęciu nogi z pedału gazu w szczególności na niskich biegach. Efekt znika na rozgrzanym silniku. Jakieś sugestie co do przyczyny, może ktoś miał podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoAr Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Mam podobnie - przymulenie przy ruszaniu. MY06 LPG. Ciekawe co zacz? Pozdrawiam AG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Odnośnie szarpania to może być np podpora wału. Możliwości jest wiele. A "mulenie" Występuje na BiPi i ElPiDzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimiasty Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Ja mam odwrotnie, tzn na zimnym jest oki, po nagrzaniu reakacja na odpuszczenie/dodanie gazu staje sie nerwowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 ja mam sohc i po gwaltownym zdjeciu nogi z gazu (bez wysprzeglenia oczywiscie) rowniez podszarpuje (szczegolnie na najnizszych biegach) - podobno TTTM.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelnik Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Odnośnie szarpania to może być np podpora wału. Możliwości jest wiele. A "mulenie" Występuje na BiPi i ElPiDzi ? No mulenie raczej na BP. Jak już ma "stopnie" i przełączy się na LPG to nie dławi się od otwartej przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Pany, raczej na PB.. Chyba, ze mowicie o stacji benzynowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 @@KamilP czepiasz się szczegółów. Każdy wie o co kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelnik Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Jeśli komuś mogłoby się przydać to: przejażdżka kilkudziesięciu kilometrów na benzynie odmuliła auto na zimnym silniku. Wtryski zapieczone musi. Co do szarpania przy puszczeniu "gazu" dalej czekam na pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelnik Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Chyba jednak "dotarcie" wtrysków benzynowych uleczyło obydwa problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się