Wiatrak Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Cześć, jak w temcie, pomoze ktoś? Forek jest bez mocy, może to pomoże? Słabo przyspiesza... Pozdrowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 A coś więcej powiesz odnoście objawów? Nikt tu magicznej kuli nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Standardowe objawy, że pomiędzy 2000 a 3000 obrotów auto stoi w miejscu, słabo przyspiesza. Pełno wątków na ten temat... Że pomaga czyszczenie przepustnicy (ale nikt nie opisał jak sie to robi), odłączenie akumulatora na 10 min, nowy soft, ale że i tak wszystko wróci bo TTTM... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Standardowe objawy, że pomiędzy 2000 a 3000 obrotów auto stoi w miejscu, słabo przyspiesza. Pełno wątków na ten temat... Że pomaga czyszczenie przepustnicy (ale nikt nie opisał jak sie to robi), odłączenie akumulatora na 10 min, nowy soft, ale że i tak wszystko wróci bo TTTM... Pozdrowienia U mnie wystarczało samo czyszczenie, bez resetu, potem za paręnaście tysięcy kolejne czyszczenie. Ale jak to zrobić nie mam pojęcia, pewnie najlepiej załatwić sobie "pokaz" u znajomego mechanika to się najłatwiej nauczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Jeżeli sam potrafisz wymienic olej , filtry lub ew. świece to sobie poradzisz , jeśli musisz się udać do mechanika aby to zrobić to sobie odpuść bo jest trochę rozkręcania i potrzeba też podstawowej wiedzy o budowie silnika . Ja oceniam taką operację pod względem trudności jako coś pośredniego pomiędzy wspomnianą wyżej wymianą oleju a wymianą świec .Trudno doradzić jeśli nie wiadomo czy w ogóle wiesz gdzie jest przepustnica i jak wygląda . Co prawda stosuje się rożne spraye i takie tam , ale u mnie dopiero wyciągnięcie urządzenia na stół i porządne wymycie dało oczekiwany efekt . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Bez problemu to zrobię tylko potrzebuję opisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peku33 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Jak oglądałem jak to w serwisie robili - co prawda w imprezie 160, ale chyba motor ten sam: - odkręcasz wlot powietrza - wyciągasz rurę która leci od filtra na 'górę' silnika. - odkręcasz (chyba 2, 3 albo 4 śruby) ten pojemnik który jest nad motorem - zaraz za nim w stronę silnika jest przepustnica - trzeba ją odkręcić, jak jesteś sprawny - możesz nie odpinać kabli - płyn do przepustnic, albo benzyna, bardzo delikatnie pędzlem czyścisz ją z obu stron - wydaje mi się, że można ją spróbować otworzyć palcami, ale trzeba to zrobić bardzo delikatnie - proponuję wytrzeć, albo poczekać aż odparuje - złożyć do kupy Reset kompa nie powinien zaszkodzić - poznasz że się zresetował po tym, że nie będzie chciał odpalić przez kilkanaście sekund Jak to nie pomoże - http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/13812-garys-fix-by-bergen/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 No to peku pięknie ci wyłożył co i jak, od siebie dodam tylko że tam jest uszczelka i trzeba uważać aby jej nie zniszczyć lub zapobiegawczo zaopatrzyć się w nową , u mnie przepustnica odeszła bez szkody dla uszczelki ale różnie bywa , ja bym te kable jednak odpiął i wyczyścił w bardziej komfortowych warunkach niż przy silniku , powodzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 (edytowane) tak jak opisał peku33, dodatkowo na odstawie własnych doświadczeń: - pucha która jest przed przepustnicą, przy przegrodzie silnika jest zamocowana za pomocą dwóch śrub, dodatkowo trzeba poodpinać dochodzące po obu stronach wężyki, o ile pamiętam też dwa (będą w nich resztki oleju) - przepustnica ma cztery śruby, dwa wężyki (jest ogrzewana płynem chłodniczym) i kostkę elektryczną. Aby dobrze wyczyścić musisz wymontować ją z auta. po odpięciu wężyków bedzie wyciekał płyn, chyba że masz niski poziom, albo zaciśniesz na wężykach jakieś zaciski. zalecana jest wymiana uszczelki --- ASO Edytowane 11 Września 2013 przez Seb_ek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Dziękuję. ps. A teraz jeździ dobrze.... Dziękuję. ps. A teraz jeździ dobrze.... A nic nie robiłem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 U mnie jeżdził przez miesiąc źle, i też się teraz sam naprawił. TTTM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 W dupie mam TTTM :-) Chore to jest i tyle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 @@Wiatrak, to nie koniecznie musi być przepustnica... U mnie czyszczenie pomagało na chwilę, tankowanie 98 też, dodatki do paliwa też. Po pewnym zabiegu problem się skończył. Auto wozi dzieci do przedszkola, jeździ okazjonalnie na tor i jest corocznie katowane na Plejadach. Nie muszę go czyścić, tankować 98 z dodatkami... zapomniałem o tym problemie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 @@Wiatrak, to nie koniecznie musi być przepustnica... U mnie czyszczenie pomagało na chwilę, tankowanie 98 też, dodatki do paliwa też. Po pewnym zabiegu problem się skończył. Auto wozi dzieci do przedszkola, jeździ okazjonalnie na tor i jest corocznie katowane na Plejadach. Nie muszę go czyścić, tankować 98 z dodatkami... zapomniałem o tym problemie... I kolegom nie powiesz co zrobiłeś ? Podłączyłeś czujnik pod głośniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się