domestos666 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Czy TT można założyć w każdym serwisie Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 - wskaźniki (ok, te są widoczne) - TT (schowany pod klapką - poniżej obiecane zdjęcie) - wzmacniacz (od wczoraj; schowany pod fotelem pasażera) - głośniki + okablowanie + wyciszenie drzwi - sprężyny Prodrive - płyta pod silnik - rozpórka - pasy sparco (no dobra, te też są widoczne) Nawet nie chcę myśleć, ile już na to wydałem Za ta kase mogles miec dobry zawias typu coilovers, a tak to masz troche blibg bling. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Kuba, np. płyta pd silnikto nie jest bling bling. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Plyta, to jest jedyne co bym zostawil z tej listy, reszta ma uzytecznosc minimalna (nawet wskazniki w seryjnym aucie, po paru tygodniach nikt nie patrzy sie na nie, bo nic sie tam nie dzieje). Chodzi o to ze spoko kasy zostalo wydane, a mozna bylo by ja duzo lepiej ulokowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Kuba, np. płyta pd silnikto nie jest bling bling. racja też mam i wiem że to nie jest bling bling 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Kuba, wiesz jeden woli audio drugi coilovers... Jak rozumiem auto nie będzie wiecznie seryjne, więc wskaźniki są OK, mimo że Defi horendalnie drogie, natomiast pasy i płyta to są bardzo sensowne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Te moje - mają homologację. 4 punktowe, 3". A co do przeróbek: - audio: wreszcie da się słuchać. Silnik boxera jest ok, ale dobrą płytką nie pogardzę 8) - zegarki: tak, to jest bling-bling, ale tylko częściowo. Pisałem już, że EGT i oil temp. są według mnie ważnymi wskazaniami - TT: będę go bronił, nawet jeśli jest to tylko gadżet; poza tym to parę groszy, nie ma w ogóle o czym mówić - rozpórka: jak wyżej - sprężyny: ogromna, pozytynwa różnica - płyta pod silnik: bez komentarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 przemeq - wprowadz kilka bardziej radykalnych modow, to i bling bling zegary beda mialy alibi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Abt, fyfset kuni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 pewnie, ja mu nie bede zalowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Za ta kase mogles miec dobry zawias typu coilovers Akurat montowanie coilovers do nowego STi który ma rewelacyjne zawieszenie uważam za kompletną pomyłke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 mati, to znacyz ma to sens jak ktos już dokłądnie wie czego chce i jak tego użyć, a to chyba mało kto na tym forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Azrael, dokładnie, jeśli ktoś buduje Imprezę do rajdów albo jak "track day car" to montowanie coiloverów jest jak najbardziej uzasadnione. Ale w przypadku kiedy samochód jest używany w proporcji 95% ulica 5% tor, jest to bezsens ponieważ coilovery nie sprawdzają się na naszych drogach. Na przykład ok. dwóch lat temu zamontowałem do mojej Imprezy zawias firmy Spax, piękne coilovery z pełną regulacją, i nawet na najmiększym ustawieniu było tak twardo że na naszych wspaniałych drogach nie dało się jechać tak szybko jak na seryjnym zawieszeniu, dlatego teraz mam to co moim zdaniem jest optymalnym rozwiązaniem na nasze warunki: sprężyny Eibach ProKit i amory KYB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 mati, IMO zestaw z B6 na grubej rurze jest lepszy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Jakoś mi Bilstein nie leży :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 mati, IMO Wallego Impreza ma wprost idealny zawias na nasze bezdroża. A gruba rura 40mm to jest jednak to :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 W sumie to gruba rura jest fajna, sporo podróżowałem Peugotem 206 S16 na grubej belce i prowadził się bardzo dobrze, moja awersja do Bilsteina powstała po tym jak jeździłem przez kilka tygodni TT na PSS6, niby drogie i bardzo dobre zawieszenie ale każdy kilometr był walką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Chyba Ci musze się dać kulnąć Sejem na B6 + Eibach pucharowy.. robi wrażenie w takim pudełku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Bardzo chętnie się kulne, dawno Sejem nie jeżdziłem, a żeby nie było że off topic robimy to powiem że chłodzenie turbo jest fajne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 mati, bardzo fajne. Spróbuję go przywieźc na jakąś imprezę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi