Skocz do zawartości

prawidłowe chłodzenie turbo


jimi77

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

- wskaźniki (ok, te są widoczne)

- TT (schowany pod klapką - poniżej obiecane zdjęcie)

- wzmacniacz (od wczoraj; schowany pod fotelem pasażera)

- głośniki + okablowanie + wyciszenie drzwi

- sprężyny Prodrive

- płyta pod silnik

- rozpórka

- pasy sparco (no dobra, te też są widoczne)

 

Nawet nie chcę myśleć, ile już na to wydałem

Za ta kase mogles miec dobry zawias typu coilovers, a tak to masz troche blibg bling.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plyta, to jest jedyne co bym zostawil z tej listy, reszta ma uzytecznosc minimalna (nawet wskazniki w seryjnym aucie, po paru tygodniach nikt nie patrzy sie na nie, bo nic sie tam nie dzieje). Chodzi o to ze spoko kasy zostalo wydane, a mozna bylo by ja duzo lepiej ulokowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te moje - mają homologację. 4 punktowe, 3".

 

A co do przeróbek:

- audio: wreszcie da się słuchać. Silnik boxera jest ok, ale dobrą płytką nie pogardzę 8)

- zegarki: tak, to jest bling-bling, ale tylko częściowo. Pisałem już, że EGT i oil temp. są według mnie ważnymi wskazaniami

- TT: będę go bronił, nawet jeśli jest to tylko gadżet; poza tym to parę groszy, nie ma w ogóle o czym mówić

- rozpórka: jak wyżej

- sprężyny: ogromna, pozytynwa różnica

- płyta pod silnik: bez komentarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, dokładnie, jeśli ktoś buduje Imprezę do rajdów albo jak "track day car" to montowanie coiloverów jest jak najbardziej uzasadnione. Ale w przypadku kiedy samochód jest używany w proporcji 95% ulica 5% tor, jest to bezsens ponieważ coilovery nie sprawdzają się na naszych drogach. Na przykład ok. dwóch lat temu zamontowałem do mojej Imprezy zawias firmy Spax, piękne coilovery z pełną regulacją, i nawet na najmiększym ustawieniu było tak twardo że na naszych wspaniałych drogach nie dało się jechać tak szybko jak na seryjnym zawieszeniu, dlatego teraz mam to co moim zdaniem jest optymalnym rozwiązaniem na nasze warunki: sprężyny Eibach ProKit i amory KYB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to gruba rura jest fajna, sporo podróżowałem Peugotem 206 S16 na grubej belce i prowadził się bardzo dobrze, moja awersja do Bilsteina powstała po tym jak jeździłem przez kilka tygodni TT na PSS6, niby drogie i bardzo dobre zawieszenie ale każdy kilometr był walką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...