mardzin Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Wysłałem zapytanie do ASO czy jest możliwość zakupu oryginalnego pilota centralnego do S-Turbo. Zakładając odpowiedź negatywną, czy jest możliwość zakupu pilota od nowszego Forka i zakodowania go pod S-turbo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
randall Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Ja również byłbym zainteresowany zakupem pilota do mojego S-Turbo, obecny już jest mocno zużyty (dziurawe klawisze, czasem nie kontaktują). Link to comment Share on other sites More sharing options...
kretal Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 No i jak koledzy, udało się coś z tymi pilotami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 nie jestem w temacie ,ąle są te rzeczy na forum. mozna kodować piloty- nie wiem czy na kluczyku ,czy osobne.Poszukajcie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
randall Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Nie wszystkie, jakiś czas temu miałem możliwość zakupienia fajnego pilota, ale okazało się że nie da się go zakodować do S-Turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 dokupienie kluczyka do S-Turbo w ASO Gdańsk: kluczyk 775 zł, zakodowanie 200 zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Zakodowanie polega na spięciu kostek, ładnie się cenią... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 będę negocjował przy realizacji usługi Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 A nie lepiej zakupić pilot i zakodować samemu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Zakodowanie polega na spięciu kostek, ładnie się cenią... bo nie każdy wie które to kostki i co się z nimi robi ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 A nie lepiej zakupić pilot i zakodować samemu? nie lepiej, bo nie umiem. to jest kluczyk z przyciskami do centralnego, o taki: Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Rozbierasz plastik obok obok swojej lewej nogi, spinasz białe kostki, naciskasz i przytrzymujesz "close" na pilocie i cieszysz się z zaoszczędzonych 200zł Wszystko na wyłączonym zapłonie. Kostki potem rozpinasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 surowy kluczyk zintegrowany z pilotem centralnego zamka - zakupiony. 650 zł w ASO. Rozbierasz plastik obok obok swojej lewej nogi, spinasz białe kostki, naciskasz i przytrzymujesz "close" na pilocie i cieszysz się z zaoszczędzonych 200zł Wszystko na wyłączonym zapłonie. Kostki potem rozpinasz. Czy spinając białe kostki nie rozkoduje mi się dotychczasowy kluczyk? Czy kodowanie o jakim piszesz powyżej dotyczy tylko centralnego? a co z Immobilajzerem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aerospin Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 (edited) Może ja postaram się pomóc, bo ostatnio pytałem o to samo i cisza... O ile wiem, pilotów od centralnego można dodać przynajmniej 4 sztuki, podobnie do immo. Spięcie kostek nie rozkoduje starego kluczyka. Białe kostki kodują tylko pilota od centralnego, ale nie immo i nie odpalisz auta. Musisz zakodować transponder, który jest w kluczyku, także ASO ceni się nie za spięcie kostek. Kodowanie w ASO to jak napisano ok. 200 zł sztuka, na 'mieście' w Twoim przypadku (czyli masz stary kluczyk, z którego można sczytać kod immo) to ok. 80-100 zł. Ja zrobiłem ostatnio tak - kupiłem na All za 100 zł używane dwa kluczyki od nowego Forestera (takie romby jakby). Z Chin za 10 dolarów kupiłem obudowy z surówką i przełożyłem środki z tych używanych. Jeden transponder przełożyłem ze starego kluczyka, drugi zakodowałem za 80 zł. Oprócz tego w tym samym miejscu człowiek dorobił mi dwie surówki po 50 zł sztuka. I tak za ok. 200 zł mam dwa nowe kluczyki, a stary poszedł gdzieś do szafy Edited December 23, 2013 by aerospin Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Kodowanie w ASO to jak napisano ok. 200 zł sztuka, na 'mieście' w Twoim przypadku (czyli masz stary kluczyk, z którego można sczytać kod immo) to ok. 80-100 zł. jeśli to się potwierdza, że ze "starego" kluczka można odczytać kod immobilajzera i zakodować dzięki temu nowy, to super. ASO subaru w Gdańsku ma urlopy do 7 stycznia, a dla mnie to trochę za późno... chyba skorzystam z tzw. "na mieście". Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 @@tzd, Umknęło mi Twoje foto, ja zakupowałem pilot osobno, stąd brak zabawy z immo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 kluczyk dorobiony (szlif) + immo zakodowane. przy centralnym nastąpiła porażka - kto zna dokładną procedurę zakodowania centralnego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Polift: Przedlift tak jak pisałem powyżej, spinając te (białe) kostki: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Przedlift tak jak pisałem powyżej, spinając te (białe) kostki spięcie białych kostek i procedura opisana jak w serwisówce nie zadziałała (drzwi się 3krotnie nie zamknęły/otwarły, tzn. system nie wszedł w Transmitter Programming Mode) - chyba że ta procedura jest inna, np. wystarczy tylko wcisnąć "LOCK" na kluczyku ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Nie wiem który masz rocznik, ale jak masz kostki to prawdopodobnie nie masz "programming button". Na wyłączonym zapłonie spinasz kostki i przytrzymujesz LOCK. Powinien sam się zamknąć i otworzyć. Dobrze jest się upewnić o... obecności baterii w pilocie powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aerospin Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 (edited) Spinasz kostki, zamykasz drzwi. Zamykasz centralny rygielkiem w drzwiach kierowcy, dwa razy klikasz pilota, otwierasz drzwi rygielkiem, dwa razy klikasz pilota. Centralny zamknie sie i otworzy na potwierdzenie. Edited December 24, 2013 by aerospin Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Zamykasz centralny rygielkiem w drzwiach kierowcy, dwa razy klikasz pilota, otwierasz drzwi rygielkiem, dwa razy klikasz pilota w obu przypadkach klikam lock czy unlock? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aerospin Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Ja chyba nie zwracalem na to uwagi, wiec pewnie wsio rawno Link to comment Share on other sites More sharing options...
wikar45 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Z tego co się orientuję to nie ma takiej możliwości. Nawet jeśli coś takiego zrobisz, nie masz pewności, że to będzie działać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now