Skocz do zawartości

Dokupienie kluczyka?


mardzin

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

surowy kluczyk zintegrowany z pilotem centralnego zamka - zakupiony.

650 zł w ASO.

 

Rozbierasz plastik obok obok swojej lewej nogi, spinasz białe kostki, naciskasz i przytrzymujesz "close" na pilocie i cieszysz się z zaoszczędzonych 200zł :) Wszystko na wyłączonym zapłonie. Kostki potem rozpinasz.

 

Czy spinając białe kostki nie rozkoduje mi się dotychczasowy kluczyk?

 

Czy kodowanie o jakim piszesz powyżej dotyczy tylko centralnego? a co z Immobilajzerem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ja postaram się pomóc, bo ostatnio pytałem o to samo i cisza...

 

O ile wiem, pilotów od centralnego można dodać przynajmniej 4 sztuki, podobnie do immo. Spięcie kostek nie rozkoduje starego kluczyka.

 

Białe kostki kodują tylko pilota od centralnego, ale nie immo i nie odpalisz auta. Musisz zakodować transponder, który jest w kluczyku, także ASO ceni się nie za spięcie kostek. Kodowanie w ASO to jak napisano ok. 200 zł sztuka, na 'mieście' w Twoim przypadku (czyli masz stary kluczyk, z którego można sczytać kod immo) to ok. 80-100 zł.

 

Ja zrobiłem ostatnio tak - kupiłem na All za 100 zł używane dwa kluczyki od nowego Forestera (takie romby jakby). Z Chin za 10 dolarów kupiłem obudowy z surówką i przełożyłem środki z tych używanych. Jeden transponder przełożyłem ze starego kluczyka, drugi zakodowałem za 80 zł. Oprócz tego w tym samym miejscu człowiek dorobił mi dwie surówki po 50 zł sztuka. I tak za ok. 200 zł mam dwa nowe kluczyki, a stary poszedł gdzieś do szafy ;)

Edytowane przez aerospin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie w ASO to jak napisano ok. 200 zł sztuka, na 'mieście' w Twoim przypadku (czyli masz stary kluczyk, z którego można sczytać kod immo) to ok. 80-100 zł.

 

jeśli to się potwierdza, że ze "starego" kluczka można odczytać kod immobilajzera i zakodować dzięki temu nowy, to super.

 

ASO subaru w Gdańsku ma urlopy do 7 stycznia, a dla mnie to trochę za późno... chyba skorzystam z tzw. "na mieście".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedlift tak jak pisałem powyżej, spinając te (białe) kostki

 

spięcie białych kostek i procedura opisana jak w serwisówce nie zadziałała (drzwi się 3krotnie nie zamknęły/otwarły, tzn. system nie wszedł w Transmitter Programming Mode) - chyba że ta procedura jest inna, np. wystarczy tylko wcisnąć "LOCK" na kluczyku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem który masz rocznik, ale jak masz kostki to prawdopodobnie nie masz "programming button". Na wyłączonym zapłonie spinasz kostki i przytrzymujesz LOCK. Powinien sam się zamknąć i otworzyć. Dobrze jest się upewnić o... obecności baterii w pilocie :D powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...