Jump to content

Dokupienie kluczyka?


mardzin
 Share

Recommended Posts

Wysłałem zapytanie do ASO czy jest możliwość zakupu oryginalnego pilota centralnego do S-Turbo.

 

Zakładając odpowiedź negatywną, czy jest możliwość zakupu pilota od nowszego Forka i zakodowania go pod S-turbo?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

surowy kluczyk zintegrowany z pilotem centralnego zamka - zakupiony.

650 zł w ASO.

 

Rozbierasz plastik obok obok swojej lewej nogi, spinasz białe kostki, naciskasz i przytrzymujesz "close" na pilocie i cieszysz się z zaoszczędzonych 200zł :) Wszystko na wyłączonym zapłonie. Kostki potem rozpinasz.

 

Czy spinając białe kostki nie rozkoduje mi się dotychczasowy kluczyk?

 

Czy kodowanie o jakim piszesz powyżej dotyczy tylko centralnego? a co z Immobilajzerem?

Link to comment
Share on other sites

Może ja postaram się pomóc, bo ostatnio pytałem o to samo i cisza...

 

O ile wiem, pilotów od centralnego można dodać przynajmniej 4 sztuki, podobnie do immo. Spięcie kostek nie rozkoduje starego kluczyka.

 

Białe kostki kodują tylko pilota od centralnego, ale nie immo i nie odpalisz auta. Musisz zakodować transponder, który jest w kluczyku, także ASO ceni się nie za spięcie kostek. Kodowanie w ASO to jak napisano ok. 200 zł sztuka, na 'mieście' w Twoim przypadku (czyli masz stary kluczyk, z którego można sczytać kod immo) to ok. 80-100 zł.

 

Ja zrobiłem ostatnio tak - kupiłem na All za 100 zł używane dwa kluczyki od nowego Forestera (takie romby jakby). Z Chin za 10 dolarów kupiłem obudowy z surówką i przełożyłem środki z tych używanych. Jeden transponder przełożyłem ze starego kluczyka, drugi zakodowałem za 80 zł. Oprócz tego w tym samym miejscu człowiek dorobił mi dwie surówki po 50 zł sztuka. I tak za ok. 200 zł mam dwa nowe kluczyki, a stary poszedł gdzieś do szafy ;)

Edited by aerospin
Link to comment
Share on other sites

Kodowanie w ASO to jak napisano ok. 200 zł sztuka, na 'mieście' w Twoim przypadku (czyli masz stary kluczyk, z którego można sczytać kod immo) to ok. 80-100 zł.

 

jeśli to się potwierdza, że ze "starego" kluczka można odczytać kod immobilajzera i zakodować dzięki temu nowy, to super.

 

ASO subaru w Gdańsku ma urlopy do 7 stycznia, a dla mnie to trochę za późno... chyba skorzystam z tzw. "na mieście".

Link to comment
Share on other sites

Przedlift tak jak pisałem powyżej, spinając te (białe) kostki

 

spięcie białych kostek i procedura opisana jak w serwisówce nie zadziałała (drzwi się 3krotnie nie zamknęły/otwarły, tzn. system nie wszedł w Transmitter Programming Mode) - chyba że ta procedura jest inna, np. wystarczy tylko wcisnąć "LOCK" na kluczyku ?

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem który masz rocznik, ale jak masz kostki to prawdopodobnie nie masz "programming button". Na wyłączonym zapłonie spinasz kostki i przytrzymujesz LOCK. Powinien sam się zamknąć i otworzyć. Dobrze jest się upewnić o... obecności baterii w pilocie :D powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Spinasz kostki, zamykasz drzwi. Zamykasz centralny rygielkiem w drzwiach kierowcy, dwa razy klikasz pilota, otwierasz drzwi rygielkiem, dwa razy klikasz pilota. Centralny zamknie sie i otworzy na potwierdzenie.

Edited by aerospin
Link to comment
Share on other sites

Zamykasz centralny rygielkiem w drzwiach kierowcy, dwa razy klikasz pilota, otwierasz drzwi rygielkiem, dwa razy klikasz pilota

 

w obu przypadkach klikam lock czy unlock? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...