kraszana Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Witam ponownie Zmienilem olej i filtr oleju w moim gokarcie , pojechalem w trase dajac mu niezle w gary (210 km/h na czworeczce) , po przejechaniu 20 km zwolnilem i uslyszalem "dziwne stukanie" w silniku Poczytalem troche o spalaniu stukowym lecz nie bedac pewnym pisze do was drodzy uzytkownicy gokarcikow co mi doradzicie , dodam ze w niedziele mialem juz zaplanowany wyjazd do Paryza (1750 km) Pomocy !!! Zrozpaczony uzytkownik subaru impreza wrx 218 km :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 210 km/h na czworeczce Nie chcę być złym prorokiem, ale od stukania to bardziej spodziewam się "brzydkiego słowa na P". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 pojechalem w trase dajac mu niezle w gary (210 km/h na czworeczce) , po przejechaniu 20 km zwolnilem i uslyszalem "dziwne stukanie" w silniku 20km na odcince jechałeś 210km/h na 4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 pojechalem w trase dajac mu niezle w gary (210 km/h na czworeczce) , po przejechaniu 20 km zwolnilem i uslyszalem "dziwne stukanie" w silniku Pogoniłeś nie sprawdzone,nie naprawione auto,to i awaria nie powinna być niespodzianką. Wymiana czujnika i wykasowanie błędów to nie naprawa lecz tylko chwilowe "usprawnienie" silnika,pozwalające mu wejść na obroty i rozwinąć moc.Nie wiesz co działo się w silniku,czy były stuki,czy mieszanka nie była za uboga itp.itd. Te stuki to pewnie nie spalanie stukowe a objaw poważniejszej awarii.Przez sieć to możemy sobie tylko gdybać i snuć domysły.Bez kumatego mechanika się nie obejdzie,tylko taki zagwarantuje Ci poprawną diagnozę i sposób jej usunięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszana Opublikowano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Wymiana czujnika i wykasowanie błędów to nie naprawa lecz tylko chwilowe "usprawnienie" silnika,pozwalające mu wejść na obroty i rozwinąć moc.Nie wiesz co działo się w silniku,czy były stuki,czy mieszanka nie była za uboga itp.itd. Z czujnikien Cie nie zrozumialem a odnosnie ubogiej mieszanki to lalem 98 ma statoilu lub orlenie bez jaj A z ta czworka to pomylka byla piatka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Czujnik położenia wałka rozrządu wymieniłeś?Pisałeś,że tak. odnosnie ubogiej mieszanki to lalem 98 ma statoilu lub orlenie A co ma liczba oktanów do ubogiej mieszanki? Choćbyś lał i rajdowe paliwo,jego prawidłowa ilość i powietrza przesądza o tym czy jest dobrze,ubogo czy przelany motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 chciałem być grzeczny ,ale nie umiem sie powstrzymać o spalaniu stukowym "chciałbyś" załatwiłeś sobie auto, jakie to uczucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszana Opublikowano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 załatwiłeś sobie auto, jakie to uczucie? :angry: :angry: Cybel a to czytales ??? Błąd czujnika spalania stukowego po zmianie oleju http://www.forum.sub...ic.php?t=114159 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Spalanie stukowe wyłapał by czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Cybel a to czytales ??? Błąd czujnika spalania stukowego po zmianie oleju http://www.forum.sub...ic.php?t=114159 Ale to raczej nie dotyczy Twojego silnika. Opisz może objawy dokładniej.Hałasuje ten Twój motorek?Jaki to hałas?Może jakieś nagranie uskutecznisz? Inaczej to wróżenie z fusów i gdybanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszana Opublikowano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 nagram jutro i wrzuce bo tak stukot trudno okreslic , wiem tylko tyle ze nie stracil mocy , silnik pracuje rowno tylko ten stukot ... Spalanie stukowe wyłapał by czujnik. W jaki sposob ? bo z tego co wiem to nawet kontrolka check engine by sie nie zaswiecila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Jak byś miał spalanie stukowe to byś je słyszał tylko przy wot (nie łatwo to usłyszeć). Jak coś stuka cały czas to to na pewno nie spalanie stukowe Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 W jaki sposob ? Tak po prostu. Masz w aucie czujnik spalania stukowego. Check powinien się zaświecić. Natomiast pewne stukanie nie wyłapywalne przez czujniki jest baaardzo słyszalne dla ucha ludzkiego. I lubi się pojawiać po lub podczas upalania. Szczególnie słyszalne przy przechodzeniu przez 2,8-3krpm. Ale tego Ci nie życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszana Opublikowano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Natomiast pewne stukanie nie wyłapywalne przez czujniki jest baaardzo słyszalne dla ucha ludzkiego. I lubi się pojawiać po lub podczas upalania. Szczególnie słyszalne przy przechodzeniu przez 2,8-3krpm. Ale tego Ci nie życzę. co to znaczy podczas upalania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 co to znaczy podczas upalania ? Podczas jazdy z wykorzystaniem potencjału tego auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 co to znaczy podczas upalania ? Podczas jazdy z wykorzystaniem potencjału tego auta... i raczej nie mowimy tu o gnaniu ponad 200km/h autobahną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 co to znaczy podczas upalania ? Podczas jazdy z wykorzystaniem potencjału tego auta... i raczej nie mowimy tu o gnaniu ponad 200km/h autobahną Choć długotrwała taka jazda też może być przyczyną P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszana Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Natomiast pewne stukanie nie wyłapywalne przez czujniki jest baaardzo słyszalne dla ucha ludzkiego. I lubi się pojawiać po lub podczas upalania. Szczególnie słyszalne przy przechodzeniu przez 2,8-3krpm. Ale tego Ci nie życzę. Bardzo prosze o przetlumaczenie mi tego zdania bo nie rozumiem Ze czego mi nie zyczysz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 (edytowane) Na bloku silnika masz czujnik, który jesli wyłapie spalanie stukowe cofa zapłon tak aby go nie było... Zazwyczaj doładowanie schodzi na 0,6 bara i auto ma mnie mocy. Miesiąc temu sam jechałem autostradą przez 100km z predkością 190-200 i nic nie padło i nie stukało. Raczej są to objawy padającej panewki... auto juz pewnie miało swój przebieg... Edytowane 7 Września 2013 przez niebieski708 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszana Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Na bloku silnika masz czujnik, który jesli wyłapie spalanie stukowe cofa zapłon tak aby go nie było... Zazwyczaj doładowanie schodzi na 0,6 bara i auto ma mnie mocy. Miesiąc temu sam jechałem autostradą przez 100km z predkością 190-200 i nic nie padło i nie stukało. Raczej są to objawy padającej panewki... auto juz pewnie miało swój przebieg.. co do przebiegu auta to niby 150000 lecz gwarancji nie mam Dzieki z wyjasnienie niebieski708 Jade do mechanika i z tego co widze tutaj to wyjazd mam z glowy Dodam jeszcze ze na wolnych obrotach nie slychac dopiero gdy wezme na obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Dodam jeszcze ze na wolnych obrotach nie slychac dopiero gdy wezme na obroty Trzymaj się, jakoś to będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Trzymaj się, Za portfel 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszana Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Wlasnie wrocilem od mechanika i zalamka Panewka Prosze o rady , moze mial ktos podobny problem co zrobic aby bylo dobrze wymieniac panewki czy silnik i jeszcze kto to zrobi bo mechanik powiedzial ze jesli chce wymieniac panewki to trzeba czlowieka ktory sie zna na tym bo wyszlifowac to kazdy moze ... wiadomo ze chodzi o portfel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Za cenę jednego sensownego remontu kupisz i wstawisz dwa używane silniki. Teoretycznie po remoncie wiesz co masz, a przy używkach kupujesz kota w worku, więc za miesiąc możesz mieć znów to samo... Praktyka pokazuje jednak, że i po remoncie bywa różnie. Polecam rzut monetą. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Prosze o rady , moze mial ktos podobny problem co zrobic aby bylo dobrze Witaj w klubie kolego ja doświadczyłem tego samego , jak i pewnie 70% właścicieli uturbionych subaru . Moja rada remontuj swój silniczek i będziesz pewny co masz , ja chciałem zaoszczędzić kupiłem 2 silniki niby ok i oba okazały się złomem na szczecie odzyskałem kaskę bo bez problemu oddałem zakupiony złom , wiec poszedłem po rozum do głowy i wreszcie zrobiłem kompletny remoncik swojej jednostki , mam juz przejechane ok 10kkm i wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się